קרית אונו קופצת למקום השני, חיפה נותנת פייט מרשים לירושלים

תאקל IHFL נוער

שבוע מצוין עבר על ליגת הנוער ע"ש משפחת קראפט עם שלושה משחקים מרתקים יותר ומרתקים פחות אבל עם פוטבול מצוין לאורך כל הדרך. קרית אונו ניצחה בביתה את בית שמש כדי לטפס אל המקום השני כשהיא תופסת את מקומה של חיפה שנלחמה בעור שיניה מול האלופה וכמעט סיימה עם קאמבק מופלא שני העונה. בקרב התחתית, רמת השרון עם נצחון בכורה מוחץ על מזכרת בתיה.

זאבי קרית אונו 28 – בית שמש לוחמי יהודה 14

קרית אונו בכושר מצוין רצו להמשיך את המומנטום ולמרות הפייט מהצד של בית שמש, הם עם כבר נצחון רביעי ברצף. המחצית הראשונה הייתה שייכת להם כאשר רועי בן פורת נערך בעמדת הפולבק ופורץ את הסכר, וברבע השני ליעד סוקולסקי עם ריצה של 11 יארד הגדיל את התוצאה. ההגנה של הכתומים עמדה בפרץ וסאק על רמי אדלר הובילה לפציעה שלו ובמקומו נכנס מיכאל ארבל ששמר ואף הגדיל את היתרון עם מסירה יפייפיה לאראל פורמן והמקומיים ביתרון 0-22 במחצית.

ארבל סיים עם 3 מ-10 ל-101 יארד ו-2 ט"ד אבל גם חטיפה שעזרה ללוחמים לחזור למשחק, משה רבינוביץ מצא את אלימלך שוורץ לניקוד ראשון במשחק עבור האורחים, והמומנטום עבר אליהם, אבל ארבל השתיק אותם עם מסירה לעזי גילנברג שהיה לו יחסית משחק שקט. רבינוביץ עוד התחבר עם נתן קסטנר אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. רבינוביץ היה עם 12 מ-36 ל-175 יארד (מתוכם 90 יארד לשוורץ) עם 2 ט"ד ושתי חטיפות, עידו קליין נראה נהדר עם 98 יארד על הקרקע אבל זה לא הספיק. ההגנה המקומית, שיחקה באופן סולידי לאורך כל המשחק כשאוראל אבנרי היה בכל מקום עם 11 תאקלים ויונתן גל לצידו עם 9 (ו-3.5 לאיבוד יארדים) והסטת מסירה.

איילי חיפה 18 – כפירי ירושלים 20

כפירי ירושלים הגיעו בלי הפסדים מהמקום הראשון לקיבוץ יזרעאל ולמרות התמודדות עיקשת של הקבוצה המארחת הם הצליחו לצאת בעור שיניהם עם הניצחון. מתי בדנרש הק"ב המשיך עם יכולת טובה כשהוא מוסר לשני ט"ד, השני במסירה יפה ליותם אורבך ורץ לט"ד אחד ברבע השלישי ולמרות 3 פאמבלים שהם איבדו במהלך המשחק שחיפה השתלטו עליהם, הם עלו ליתרון של 20-0 מבטיח.

לאיילים הייתה הזדמנות לעלות על הלוח עם ניתאי פדידה אבל פאמבל שלו ממש על סף האנדזון, התגלגל החוצה לטאצ'בק. פדידה בהזדמנות הבאה כבר לא פספס והוא תפס ט"ד ברבע השלישי, סבה מדבד הק"ב רץ לט"ד משלו וחיפה עשו עבודה הגנתית טובה כשהם חוטפים את בדנרש. אבישי דסקל תפס ט"ד 5 דקות לסיום אבל חיפה לא הצליחו להמיר אף נקודה אחרי ט"ד ונשארו בפיגור, כאשר ניתנה לחיפה עוד הזדמנות נוספת אחרי עצירה של האורחים בדאון רביעי במרכז המגרש אבל הם כשלו ליצר נקודות וירושלים השיגו דאון ראשון וכרעו ברך לנצחון.

מזכרת בתיה גורילות 0 – רעם רמת השרון 38

משחק שהיה צמוד מאוד במחצית הראשונה עם תוצאת מחצית של 0-0, התעורר במחצית השניה והקבוצה האורחת התפוצצה משני צידי הכדור כדי לצאת עם ניצחון ראשון לעונה בצורה חד משמעית. רמת השרון התעוררה במחצית השניה עם חסימת פאנט שהסתיימה עם ט"ד של איתמר לדרמן וההגנה שהייתה מצוינת גם במחצית הראשונה וחטפה את ק"ב היריב 5 פעמים, נתנה לזיו טופז ועדי רז שהתחלפו בעמדת הק"ב (סיימו עם 11 מ-23 ל-152 יארד וט"ד) להתחבר יחד – טופז מסר לרז לט"ד, כאשר האחרון עם 3 תפיסות ל-112 יארד במשחק.

עמית ליפשיץ עם שתי ריצות לאנדזון ברבע הרביעי, סיים עם 67 יארד, ומיד אחר כך שני פיק סיקס אחד אחרי השני תחילה איתן שילו ואז לבני גאגולשווילי חתמו את תוצאת המשחק. שילו גם סיים עם 4 תאקלים כמו גם עמית שש מהצד השני (אולי במשחקו החלש עד עתה בעונה).