חיפה נצמדים לירושלים בפסגה אחרי ניצחון חוץ מול הלוחמים

תאקל IHFL נוער

משחק אחד ויחיד נערך השבוע בליגת הנוער ע"ש משפחת קראפט, תחת מזג אוויר סוער כאשר בית שמש לוחמי יהודה אירחו את הקבוצה המפתיעה של העונה מהצפון, איילי חיפה שהמשיכו בפתיחת העונה המצוינת שלהם.

משחק נוסף שהיה צפוי להערך בין מזכרת בתיה ללהבות מודיעין נדחה ויערך במועד מאוחר יותר.

בית שמש לוחמי יהודה 8 – איילי חיפה 12

שתי הקבוצות נפגשו בספורטק עמק הארזים ע"ש משפחת קראפט וחיפה ללא הק"ב הפותח שלהם, סבה מדבד, התקשתה בהתקפה והסתמכה על שני ט"דים בדרכים שונות ומשחק מצוין של ניתאי פדידה כדי לקחת את הנצחון ולהשלים נצחון שלישי ברצף. שתי הקבוצות התקשו להתמודד עם האלמנטים אבל הלוחמים הניעו קצת יותר טוב את הכדור, אבל איבודי הכדור פגעו בהם. הטאצ'דאון הראשון במשחק הגיע מאיבוד כדור של אריאל ג'ייקובס, ואבישי דסקל ניצל זאת כדי להחזיר את הכדור לאנדזון.

בית שמש לא ויתרו ודווקא חזרו דרך האוויר, עקיבא לדר שהיה סביר עם 8 מ-14 ל-103 יארד, ט"ד וחטיפה, מצא בנימין סברסוב ל-33 יארד, וניצל גם את ההמרה כדי להעלות את קבוצתו ליתרון. חיפה עם רותם עינב בעמדת הק"ב מסרה רק 3 פעמים לאורך המשחק, וגם משחק הריצה הסתכם ב-19 יארדים לאורך כל הערב אבל עם הרבה אופי וניצול טעויות של היריבה, חזרו ולקחו את היתרון. פדידה עם ערב מצוין בהגנה של 3 תאקלים וחטיפה, גם ניצל פאנט קצר של סברסוב והחזיר אותו 35 יארד כל הדרך לאנדזון ברבע השלישי.

הקבוצה המארחת עוד ניסתה לחזור ולנצח את המשחק אבל לדר נחטף, ובפעמיים נוספות שהם הצליחו לקדם את הכדור לשטח המגרש של חיפה, לדר הופל בסאק בדאון רביעי בידי אלכסנדר שאנוב ובפעם השניה לא מצא מטרה פנויה. דסקל ורוסלן דוצ'קוב סיימו עם שבעה תאקלים כל אחד ועצרו את עידו קליין הרץ המצוין של הלוחמים על 50 יארד.