הלוחמים עם נצחון בכורה, הכפירים עם נצחון שני ומקום ראשון

תאקל IHFL נוער

שני משחקים נערכו בשבוע השני של ליגת הנוער ע"ש משפחת קראפט, האלופה עם נצחון שני שומרת על המקום הראשון מול יריבה שניסתה לתת פייט אבל פשוט לא התמודדה עם כוח האש של הצד השני. בבית שמש, הלוחמים נכנסו למעגל המשחקים והשיגו נצחון בכורה אחרי מאבק ללא פשרות מצד רמת השרון.

מזכרת בתיה גורילות 8 – כפירי ירושלים 47

ירושלים הגיעו כדי להשיג נצחון מול הקבוצה המתחדשת ממזכרת ולא השאירו ספק אחרי מחצית ראשונה מה תהיה התוצאה הסופית. מתי בדרנש הק"ב המצטיין של האורחים מצא את עמיאל קרוגר לניקוד הראשון במשחק, ואחרי ריצה של מנחם סקלר ל-20 יארד וט"ד נוסף הוא מצא גם את יותם אורבך כדי להגדיל את התוצאה. כריסטיאן מירנדה רץ לט"ד ובדרנש התחבר עם המטרה המועדפת שלו עמי פריד לאחד נוסף והעלה את קבוצתו ל-32-0.

המקומיים לא ויתרו ואוהד שטרית (6 מ-21 ל-75 יארד וחטיפה) מצא את קמי זהרי כדי לצמק את התוצאה, אבל קרוגר עם משחק טוב תפס ט"ד נוסף ובדרנש למרות שאיבד כדור, סיים ערב מצוין של 17 מ-32 ל-244 יארד וארבעה ט"דים (138 יארד מתוכם בשבע תפיסות הלכו לאורבך), השאיר לשאול ריגר לחתום את התוצאה עם ריצה. שקד זולדן הקורנר של הגורילות הוביל את קבוצתו עם שבעה תאקלים.

בית שמש לוחמי יהודה 16 – רעם רמת השרון 12

משחק שהיה יכול ללכת לכל כיוון נערך בחמישי בבית שמש במעמד ראשת העיר, עליזה בלוך. משחק הבכורה של הלוחמים לעונה זו התחיל מצוין לעיני קהל תומך ונלהב, עידו קליין במהלך הראשון של קבוצתו רץ 46 יארד באין מפריע לט"ד מהיר, ובמהלך מאוד דומה בדרייב השני הוא השלים צמד ט"דים מהיר עם ריצה של 31 יארד כדי להעלות את קבוצתו ליתרון מהיר של 0-14.

מאותו הרגע, הפרפרים בצד של רמת השרון נרגעו והם התחילו להשתלט על המשחק, בעיקר דרך הק"ב עדי רז, אם זה דרך האוויר או על הקרקע, אבל גם ההגנה בראשות איתן שילו שהיה בכל מקום במגרש ועם משחק מפלצתי ושורה סטטיסטית שלא רואים כל יום היה המצטיין במשחק. שילו סיים עם 14 תאקלים, 1.5 סאקים, 6.5 תאקלים לאיבוד יארדים,  פעמיים גרם להשמטה ושלוש השתלטויות על פאמבל והוסיף גם חטיפה והיה חלק מהגנה שאחרי רבע ראשון קשה פשוט לא אפשרה לצד השני כמעט ולקדם את הכדור.

צמד הק"ב של הקבוצה המקומית, נחמן טוגנברג ובנימין סברסוב סיימו במשותף עם 5 מ-14 ל-20 יארד וחטיפה, ומלבד עידו קליין שסיים עם 94 יארד בשתי הריצות הארוכות, משחק הריצה לא היה קיים. רמה"ש ניסו לנצח אבל גם הם איבדו 4 פאמבלים. רז מסר לקראת סיום המחצית ליובל נקש לט"ד יפה והביא את קבוצתו לסף שיוויון עם מסירה נוספת לאנדזון אבל אחרי כישלון בהמרה נשארו בפיגור 2. רז עם טעות קריטית נפטר מהכדור באנדזון לפני סאק מה שהוביל לסייפטי של הלוחמים ועם דרייב אחרון מותח היה קצר ביארד אחד בדאון רביעי כדי ליצר את הקאמבק באופן סופי ובית שמש יצאו עם הנצחון.