פותחים עונה! הכפירים שורדים מותחן בשחזור גמר העונה שעברה, נצחונות מרשימים למודיעין וחיפה

תאקל IHFL נוער

ליגת הנוער ע"ש משפחת קראפט יצאה לדרך עם עונה חדשה ומסעירה בשלושה משחקים נהדרים. האלופה, כפירי ירושלים שרדו קאמבק מאוחר מאוד של זאבי קרית אונו ויצאו עם הניצחון, להבות מודיעין לא התקשו מול רמת השרון וחיפה המתחדשת הביסה את הגורילות.

כפירי ירושלים 22 – זאבי קרית אונו 17

משחק צמוד עם שליטה של הגנות מצוינות נתן לנו שחזור לא רע בכלל של גמר העונה שעברה, ולמרות שליטה לכל אורך המשחק של הקבוצה מירושלים, קרית אונו היו קרובים מאוד לגנוב את הנצחון עם קאמבק מהסרטים ודקות נהדרות של השחקן המצטיין שלהם עוזי גילנברג. גילנברג גם שבר השיוויון המוקדם עמוק ברבע השני עם בעיטת שער שדה של 37 יארד, אבל בדרייב העוקב הק"ב המצטיין של העונה שעברה מתי בדרנש התחבר עם המטרה המועדפת שלו במשחק, וכנראה גם להמשך העונה, עמי פריד (סיים עם 4 תפיסות ל-93 יארד) שברח מההגנה עד לט"ד הראשון של העונה של הירושלמים.

מנחם סקלר הגדיל את היתרון ממש על סף המחצית בריצה של ארבעה יארד, וההגנות חזרו לעבוד ברבע השלישי עם דובי סרזין בצד המארח הוביל את הקבוצה בתאקלים ומהצד השני בניה רביץ עושה זאת עבור הזאבים. הסכר נפרץ ברבע הרביעי כאשר האורחים חוזרים להפרש שלוש נקודות עם ק"ב סניק של רמי אדלר, אבל עם שתי דקות לסיום המשחק נראה נעול וסגור עם ריצה של בדרנש לאנדזון.

לא אם אתם שואלים את גילנברג, הוא לקח את בעיטת הפתיחה לאחר הטאצ'דאון, כל הדרך לניקוד מהיר ובעט אונסייד וגם השתלט עליו במהלך הבא. קרית אונו התקדמו יפה עם הכדור אבל השעון תקתק ובדאון רביעי ויארד אחד כשהמשחק על הכף, זאבי קרית אונו כשלו בק"ב סניק והכפירים חמקו מהפסד כבר במשחק הפתיחה של העונה.

רעם רמת השרון 0 – להבות מודיעין 42

הסגל הצעיר והמתחדש של רמת השרון לא היווה יריב של ממש לחניכיו של אביתר הכהן, שכבר מבעיטת הפתיחה התנפלו על הקבוצה המארחת ובמהלך הראשון מסירה של נתנאל ארונוף למתן באומן ל-50 יארד פתחה את הניקוד במשחק. חטיפה של יקיר ברגר ומשחק מבולגן של שתי הקבוצות הובילו לט"ד מספר 2 באוויר של ארונוף לידיו של יאיר מכלוף הטייטאנד.

אחרי בעיטת אונסייד החיבור בין ארונוף לבאומן הוליד ט"ד מהיר נוסף, ועל סף המחצית היתרון כבר הפך לבלתי מחיק עם מסירה ליהלי הרוש. עדי רז, הק"ב של הרעם עשה כמיטב יכולתו להוביל את קבוצתו עם מסירות לא רעות והראה את המהירות שלו עם ריצות יפות מאוד שהשיגו דאונים ראשונים אבל נחטף עם סיום המחצית הראשונה בידי יהושע שמילוביץ.

ארונוף נחטף במחצית השניה, אבל מסר לט"ד הרביעי שלו במשחק עם השני שלו להרוש, ורועי מלול הק"ב המחליף רץ לט"ד קרוב לסיום המשחק וחתם את התוצאה הסופית.

מזכרת בתיה גורילות 0 – איילי חיפה 28

האיילים הגיעו לעונה עם סגל מעובה והרבה ביטחון ורק חיזקו אותו אחרי משחק שהם עשו אותו קל עבורם מול הגורילות שנתנו פייט יפה ועשו כמה וכמה מהלכים יפים לאורך המשחק אבל כשלו מלעצור את האורחים. סבה מדבד הק"ב של חיפה היה כמובן המוציא לפועל העיקרי של קבוצתו, אבל הט"ד הראשון במשחק הגיע דרך רגליו של קלים מוגליניצקי. מדבד מסר לשלושה ט"דים, האחרון שבהם יכנס להיילייט של המשחק כאשר הוא מצליח להשתלט על סנאפ גבוה מצליח לברוח מהפאס ראש ומוצא את נבו ידגר פנוי לגמרי באנדזון.

הגנת מזכרת בתיה הייתה טובה לאורך המשחק, כאשר בלט במיוחד שחקן אחד מעל כולם, עמית שמש מס' 47, שהיה בכל מקום במגרש וסיים עם שורה סטטיסטית יוצאת דופן כמוביל בתאקלים (12), בנוסף לסאק, תאקל וחצי לאיבוד יארדים ושתי חטיפות, השניה מרשימה במיוחד כאשר הוא מנתר וקוטף מעל כולם את הכדור באוויר.

מדבד עם משחק סביר של 9 מ-21 ל-137 יארד, חילק את הכדור בין מספר מטרות והשלים ט"דים גם לאבישי דסקל וניתאי פדידה, כשהאחרון גם עוצר את ההזדמנות הממשית היחידה של מזכרת במשחק וחוטף באנדזון את ק"ב היריב, אוהד שטרית.