מודיעין מנצחת בקלות את מזכרת בתיה

תאקל IHFL נוער

תמונות: יוני מוגרבי.

משחק אחד ויחיד נערך כמשחק השלמה מהשבוע החמישי של ליגת הנוער ע"ש משפחת קראפט כאשר להבות מודיעין אירחו את הגורילות ממזכרת בתיה.

להבות מודיעין 40 – מזכרת בתיה גורילות 0

הלהבות רצו לנטרל מהר את הקבוצה האורחת ולהבטיח ניצחון שיצמיד אותם לצמרת הטבלה בדרך לפלייאוף וזה בדיוק מה שקרה מפתיחת המשחק עם ט"ד מהיר בריצה של נועם מלול. בעמדת הק"ב פתח אחיו הצעיר של מלול, רועי והוא התחבר ליהלי הרוש במסירה ל-11 יארד כדי להכפיל את היתרון.

 

הק"ב השני, נתנאל ארונוף נכנס לרוטציה (ביניהם שני הק"בים מסרו ל-15 מ-30 ל-206 יארד וחמישה ט"דים) ומצא באנדזון את עקיבא ספרונג, ומיד אחר כך את מתן באומן על סף המחצית. שני הסקורים הבאים הגיעו ברבע הרביעי, כאשר חמישה תופסים שונים מסיימים עם ט"ד, תחילה מלול התחבר עם נועם הרשקו ל-53 יארד והתוצאה נחתמה עם מסירה של 37 יארד לגיא מילס, מילס גם סיים עם 4 מ-6 בבעיטות אחרי ט"ד.

הסטוריה קטנה נעשתה בליגה עם הופעה ראשונה על המגרש של שחקנית ראשונה בליגה, ליר לביא והיא גם סיימה את המשחק עם אינטרספשן היסטורי. לצידה בהגנה יהודה מגדל סיים עם 10 תאקלים וסאק על הק"ב הצעיר רון לוי בבכורה שלו בליגה כשהוא מראה ניצוצות אבל רק עם 5 מ-16 ל-34 יארד וחטיפה. אוהד שמש שחקן קו ההגנה נראה נהדר בהגנת הגורילות עם 8 תאקלים, 2.5 מהם לאיבוד יארדים.

טבלת הליגה