רמת השרון סוגרת עונה בטעם טוב

תאקל IHFL נוער

תמונות: יוני מוגרבי.

שני משחקים נדחו בגלל מזג האוויר הסוער ויושלמו השבוע לפני הפלייאוף, משחקים גורליים שיכריעו את הדירוג הסופי של הקבוצות לקראת חצאי הגמר. עם זאת משחק אחד אכן התקיים עם שתי הקבוצות המדורגות במקומות האחרונים, והקבוצה במקום לפני האחרון, רעם רמת השרון השיגה ניצחון מעודד לקראת הפגרה על המדורגת אחרונה מזכרת בתיה.

רעם רמת השרון 46 – מזכרת בתיה גורילות 0

רמת השרון התמודדו מול סגל חסר של מזכרת ומיד מהפתיחה השתלטו על המשחק, עם ריצה של הק"ב עדי רז לאנדזון, הדרייב הבא הגיע עם ט"ד הגנתי כאשר הק"ב של הגורילות מאבד את הכדור באנדזון ולבני גאגולשוילי קופץ על הכדור ומשתלט עליו להכפלת היתרון. עדי רז המשיך לככב עם מסירה לט"ד של איתי כהן ועוד ריצה של 3 יארד לט"ד נוסף.

 

המחצית הסתיימה עם מסירה שניה באוויר של רז, שסיים עם 8 מ-13, 94 יארד ושני ט"דים אוויריים ורץ ל44 יארד ושניים עך הקרקע, ויתרון 0-36 במחצית. ההגנה בראשות גאגולשוילי (4 תאקלים, השתלטות וגרימה לפאמבל וחטיפה), לא נתנה להתקפה של הגורילות לנשום למרות כמה מהלכים יפים של הק"ב המחליף רון לוי שהתחבר יפה כמה פעמים עם המטרות שלו. לוי הופל בסאק במחצית השניה באנדזון שלו לסייפטי וגאגולשוילי המשיך את היכולת הטובה מהצד השני של הכדור עם ריצה של חמישה יארד כדי לחתום את התוצאה.