מבט לקראת הפלייאוף בליגת הנוער ע"ש משפחת קראפט

תאקל IHFL נוער

תמונות: יוני מוגרבי.

שני משחקים נערכו תחת מזג אוויר גשום וסוער בליגת הנוער ע"ש משפחת קראפט. כפירי ירושלים הבטיחו שיסיימו עונה סדירה עם מאזן מושלם עם ניצחון מוחץ על בית שמש לוחמי יהודה 6-41 ביום חמישי בבית שמש, להבות מודיעין אירחו את רעם רמת השרון שאמנם הביאו את הרעמים והברקים אבל גם הם הובסו 8-42 מאחורי הופעה טובה של נועם מלול ששיחק בעמדת הק"ב עבור הלהבות כשהוא רץ ומוסר ט"דים נגד ההגנה באפור כתום.

המשחק בין מזכרת בתיה וקרית אונו לא התקיים, והזאבים קיבלו נצחון טכני.

בואו נבדוק עם השבוע האחרון של העונה הסדירה בפתח, מה יקרה בפלייאוף בהתאם לתוצאות של השבוע האחרון:

 

כפירי ירושלים – הבטיחו את המקום הראשון עם מאזן מושלם ויארחו את חצי הגמר הראשון ביום רביעי 22.1.23 בקמפוס עמק הארזים ע"ש משפחת קראפט, נגד המדורגת רביעית.

זאבי קרית אונו – ישחקו ביום שלישי הקרוב נגד להבות מודיעין. עם נצחון יסיימו במקום השני ויארחו את חצי הגמר השני ביום שלישי 21.1.23 במגרשם הביתי. הפסד והם תלויים במשחק המקביל – הפסד של חיפה והם ישארו במקום השני. אם חיפה ינצחו הם יהיו תלויים בתוצאה הסופית של המשחק על מנת לקבוע את דירוגם – הפסד של יותר מ-8 נקודות והם יסיימו במקום הרביעי ויתמודדו מול הכפירים בחצי הגמר.

איילי חיפה – כרגע מדורגים במקום השלישי וצריכים נצחון ביום שלישי במשחקם הביתי מול בית שמש לוחמי יהודה והפסד של קרית אונו כדי לסיים במקום השני על מנת לארח את חצי הגמר ביום שלישי, 21.1.23 במגרשם הביתי בקיבוץ יזרעאל. הפסד של חיפה, והם ישארו במקום השלישי.

להבות מודיעין – כמו שציינו מעלה גם נצחון יכול להיות חסר משמעות עבור הלהבות. מודיעין צריכים לקוות לנצחון חיפאי במשחק המקביל ולנצח ביותר מ-8 נקודות (8 נקודות בדיוק או פחות לא יספיק להם) את קרית אונו כדי לקפוץ על חשבונם למקום השלישי ולהתארח בחצי הגמר מול חיפה, אחרת הם יסיימו במקום הרביעי ויתארחו אצל ירושלים.