ירושלים, חיפה וקרית אונו עם נצחונות מוחצים

תאקל IHFL נוער

תמונות: יוני מוגרבי.

ליגת הנוער ע"ש משפחת קראפט מתקרבת אל נקודת האמצע ובצמרת נוצר ראש חץ, כאשר שתי קבוצות עם מאזן מושלם, חיפה וירושלים בעוד קרית אונו מתבססת במקום השלישי מאחוריהן, כאשר כל שלוש הקבוצות יוצאות מהשבוע השישי של הליגה עם נצחונות קלים על יריבותיהן.

איילי חיפה 42 – מזכרת בתיה גורילות 6

המחצית הראשונה במשחק הבית הראשון של הצפוניים בקיבוץ יזרעאל לא נתנה איתות לתוצאה הסופית. הקבוצה האורחת ממזכרת בתיה הצליחה להחזיק מעמד ולשים ט"ד יפה עם מסירה של אוהד שטרית אל נהוראי הולנדר ממש על סף המחצית ששמר את המשחק צמוד אבל עם אפס שניות על השעון חיפה הצליחה להגדיל את היתרון כאשר סבה מדבד מוצא את אבישי דסקל באנדזון.

דסקל היה המוציא לפועל העיקרי של חיפה לאורך כל המשחק, עוד ברבע הראשון אחרי ט"ד מהיר של ליאור אמירוב ממסירה של מדבד (ערב רע מאוד שלו 2 מ-18 ל-32 יארד), הוא החזיר פאנט קצר לט"ד. דסקל הוסיף עוד ט"ד אחד בריצה ברבע השלישי אבל חיפה ברחה באמצעות שני פיק סיקס, הראשון כל הדרך מאנדזון לאנדזון של אמירוב וכמה דקות לאחר מכן של רותם עינב סגרו הלכה למעשה את המשחק. יהודה חויוס בצד האורח היה טוב מאוד, עם 55 יארד קשים על הקרקע, ושטרית היה עם מ-20 ל-71 יארד, ט"ד ושני האיבודים.

בצד ההגנתי, שני לב ארי עם 9 תאקלים הוביל את קבוצתו, בעוד הליינבקר המצטיין של הגורילות, עמית שש המשיך להיות מצוין עם שישה תאקלים משלו.

 

רעם רמת השרון 0 – זאבי קרית אונו 44

הזאבים הגיעו למגרש ברמת השרון מול סגל מאוד חסר של הקבוצה הביתית ולמרות פתיחה איטית לא היה ספק לגבי זהות המנצחת. רמי אדלר הק"ב של קרית אונו הוביל את קבוצתו לנצחון מרשים תוך כדי שהוא מוסר ל-4 ט"דים ורץ לאחד. תחילה הוא התחבר עם רפי וויזר וברבע השני מסירה של 13 יארד ליונתן הולנדר (שהגיע לידיו עם המון מזל) הכפילה את התוצאה, ועם ק"ב סניק נוסף קבוצתו הייתה ביתרון 0-18 במחצית.

אם יש משהו שהזאבים כן צריכים לעבוד עליו להמשך הדרך, אלו הם מהלכי ההמרה לשתי נקודות אחרי שמתוך 7 ט"דים במשחק הם הצליחו להמיר רק פעם אחת, ההגנה של רמה"ש בראשות אלכס בליי ואיתן שילו (כל אחד עם 4 תאקלים), עשו כמיטב יכולתם ונעזרו בהפלות כדורים של הרסיברים, בעיקר במחצית הראשונה. ברבע השלישי עוזיאל גילנברג, שהיה עד אותו רגע עם משחק פחות טוב מהסטנדרטים שלו, התעורר ושם שני ט"דים כשבתווך אורי רוט רץ לאנדזון פעם נוספת.

הרעם נקטו בטקטיקה של החלפת ק"בים לעיתים תכופות בין עדי רז לזיו טופז ושניהם סיימו במשותף עם 8 מ-27 ל-108 יארד אבל גם נחטפו שלוש פעמים, האחרונה שבהם של רז, הגיעה לידיים של וויזר שסיים אותה עם פיק סיקס שחתם את התוצאה. אצל רמה"ש בלט איתמר לדרמן עם 3 תפיסות יפות ל-55 יארד.

 

כפירי ירושלים 35 – להבות מודיעין 0

הקבוצה במקום הראשון אירחה את הטוענת לכתר, והראו את הבדלי הרמות כאשר הכפירים מחצו את יריבתם בעיקר דרך ההגנה שלא עשתה לק"ב היריבה, נתנאל ארונוף חיים קלים. הגנת הכפירים לחצה ללא הרף את הלהבות וייצרה 5 איבודי כדור כאשר היא חוטפת את הכדור 4 פעמים (פעמיים את ארונוף ופעמיים את הק"בים המחליפים) ועם 2.2 יארד פר מהלך, וזוהי גם הייתה נקודת הפתיחה של המשחק עם פיק סיקס ברבע הראשון של עמי פריד שהחזיר את הכדור 20 יארד.

ההגנה האורחת בסגול, שמרה את הקבוצה במשחק כאשר אבישי גארנר עם חמישה תאקלים ובן ציון פולק עם ארבעה, חטיפה והשתלטות על פאמבל עוצרים את ההתקפה המצוינת של ירושלים פעם אחר פעם, אבל מתי בדרנש מצא את עמיאל קרוגר ל-31 יארד וט"ד. ארונוף נחטף פעם נוספת לקראת סיום הרבע השני הפעם בידי בדרנש שעלה למגרש למשימות הגנתיות מיוחדות ושוב זה הסתיים באנדזון עם פיק סיקס מספר שתיים.

גם מנחם סקלר הצטיין משני צידי הכדור, הוא רץ ל-67 יארד וט"ד ב-11 נשיאות והוביל את קבוצתו עם 8 תאקלים (שניים לאיבוד יארדים) והשתלטות על פאמבל. יותם אורבך היה המטרה המועדפת של בדרנש עם 76 יארד בשבע תפיסות, והוא הוביל את הדרייב שהסתיים עם ט"ד בריצה של הק"ב בעצמו (כשהוא מסיים עם 12 מ-20 ל-144 יארד, ט"ד וחטיפה). ראוי לציין גם את הבועט המצוין של הקבוצה הביתית, בועז טוקר, שהשלים 5 מ-5 בבעיטות אחרי ט"ד.

לטבלת הליגה