להבות מודיעין אלופת ליגת הנוער!

תאקל IHFL נוער

תמונות: שאול גרינפלד.

ליגת הנוער ע"ש משפחת קראפט לעונת 2022-2023 הגיעה לסיומה, ואיזה סיום זה היה. יש לנו אלופה חדשה שזוכה בפעם הראשונה בתולדותיה, אחרי שש עונות באליפות הבכורה שלה אחרי תצוגה משכנעת בגמר – להבות מודיעין!

מודיעין המשיכה להפתיע וניצחה בגמר את זאבי קרית אונו הפייבוריטית עם עוד תצוגה הגנתית משכנעת כדי לסיים בראש הליגה אחרי עונה ארוכה ומפרכת.

זאבי קרית אונו 12 – להבות מודיעין 21

לעיני קהל של כ-500 איש, שעודד לאורך כל המשחק את שתי הקבוצות, בספורטק ע"ש משפחת קראפט בעמק הארזים בירושלים, יצא לדרך המפגש המסקרן בין קרית אונו שנתנה עונה סדירה מצוינת וההפתעה מחצי הגמר, מודיעין אחרי שהדיחה את האלופה המכהנת מירושלים. חניכיו של אביתר הכהן המשיכו את היכולת המצוינת מהחצי, תחת הדרכתו של דני איסטמן מתאם ההגנה ועם תכנית משחק טובה עצרו פעם אחר פעם את התקפת הזאבים.

מודיעין שלטו במשחק, ונועם "בוסטון" מלול חזר לעמדת הק"ב למרות שהוא סוחב פציעה והוא הגיע לעבודה כשהוא מוסר את הכדור 46 פעם (שיא למשחק גמר בליגת הנוער) ומשלים 21 מסירות, כבר בדרייב הראשון הוא התחבר עם מתן באומן באוויר ל-11 יארד ויתרון 0-7 מוקדם אחרי ההמרה בבעיטה של גיא מילס. קרית אונו התקשו במחצית הראשונה להניע את הכדור וההגנה בראשותו של יהודה מגדל עם 8 תאקלים גרמה להם להרחיק את הכדור פעם אחר פעם.

מודיעין ניסו להריץ את הכדור עם אוראל לובינסקי על הקרקע ולמרות שהוא צבר 66 יארד, מלול חזר פעם אחר פעם לשתי המטרות המועדפות שלו באומן ויהלי הרוש שהיה גם התופס המוביל במשחק עם 13 תפיסות ל-192 יארד והמיר כמה דאונים שלישים קריטיים לאורך כל המשחק. המשחק התנהל בשליטה ההגנתית כאשר גם שחקניו של עדי בדש בראשות אורי רוט עם 7 תאקלים לא אפשרו ליריבתם להגדיל את היתרון.

הרבע הרביעי שינה הכל, שתי החמצות בעיטות שער שדה של מילס מ-35 ו-24 יארד שמרו את הזאבים קרוב קרוב, אבל במהלך הראשון של הרבע האחרון מלול מצא את באומן ל-36 יארד שניצח את המגן שלו והכפיל את היתרון. האם המשחק גמור? לא ממש, רמי אדלר שהיה 9 מ-19 במהלך המשחק התחבר לסלנט קצר שהפך לריצה של 53 יארד של אראל פורמן ומשום מקום המדורגת שניה חוזרת למשחק עם תשובה מהירה (אבל עדיין בפיגור 8 לאחר שלא הצליחו בהמרה).

ההתקפה של מודיעין בשלב הזה התקשתה וטעות קשה של מלול עלתה באיבוד כדור כאשר הוא ניסה להפטר מהכדור והוא נחטף בידי יונתן פרידמן. הסגולים הצליחו במאמץ הגנתי עצום לעצור את ההתקפה שמנגד בדאון רביעי על קו ה-1 אבל הרחיקו בפאנט בכדי שאדלר ימצא את פרידמן פנוי באנדזון – אבל שוב לחץ בהמרה לשתי נקודות מנע מהשיוויון המיוחל לזאבים להגיע.

מודיעין רק ניסו להוריד את השעון ובאומן עם ריצה מצא את עצמו פנוי לחלוטין ועם ריצה של 52 יארד (ו-129 יארדים כוללים לצד שלושה ט"דים – הבטיחו לו את תואר הMVP של משחק הגמר), חתם את תוצאת המשחק כאשר הבעיטה הקריטית אחרי הביאה את ההפרש מעבר ליכולתה של קרית אונו להשוות בדקת הסיום והחגיגות של הלהבות נשמעו עד מודיעין עם הענקת גביע האליפות בידי יו"ר ההתאחדות, סטיב לייבוביץ.

סטטיסטיקה

=======================================================================================================

במהלך מחצית המשחק חולקו פרסי העונה הסדירה – ברכות לזוכים:

– תגלית העונה – עידו קליין לוחמי יהודה.

– צוות האימון של העונה – איילי חיפה

– שחקן הקבוצות המיוחדות – אבישי דסקל איילי חיפה.

– שחקן הקו של העונה – עודד לבנת כפירי ירושלים.

– שחקן ההגנה המצטיין – יהודה מגדל להבות מודיעין.

– שחקן ההתקפה המצטיין – רמי אדלר זאבי קרית אונו.

– השחקן המצטיין עונת 2022/2023 ליגת הנוער ע"ש משפחת קראפט – עוזיאל גילינברג זאבי קרית אונו.

תודה לכל משתתפי הליגה, ברכות על עונה מוצלחת ונתראה בעונה הבאה!