תמונת הפלייאוף נסגרה עם ניצחונות של ירושלים מודיעין ובית שמש.

תאקל IHFL נוער

סיכום שבוע 10 בליגת הנוער:

איילי חיפה (1-7) נגד ירושלים כפירים  (6-2) 32-26

בשבוע האחרון לעונה הסדירה ירושלים חיפשה את דרכה לפלייאוף ומה שעומד בדרכה היא קבוצת חיפה.

חיפה לעומת זאת חיפשה לסיים את העונה בצורה חיובית לפני שהיא סוגרת את העונה.

המשחק היה צמוד לאורך כל המשחק, ההתקפה של ירושלים למרות עליונותה ההתקפית התקשתה מול ההגנה של חיפה.

ירושלים ניסתה להניע את המומנטום אבל טעויות מצידם רק עשתה את המשחק יותר ויותר צמוד.

מהצד של ירושלים זה היה שוב, מתן באומן שעזר לירושלים להניע עניינים ומהצד של חיפה זה היה גם כן שוב, גוש לבנטל עם משחק מפלצתי של 4 טד.

לקראת סוף המשחק חיפה כמעט הצליחה לחטוף את הכדור מה שהיה מאפשר לה נקודת מוצא נהדרת להשוות אבל, לא הצליחה לנצל את ההזדמנות

ירושלים סיימה את העונה בצורה טובה ואף אפשר לומר מצוינת למרות הקושי בסוף העונה, לאחר הניצחון על חיפה ירושלים מבטיחה את המקום השני וביתיות ותפגוש את רמת השרון בירושלים.

חיפה גם כן סיימה את העונה, למרות שבעונה שעברה חיפה הייתה בפלייאוף ומועמדת רצינית לגמר, השנה הצטרפו הרבה שחקנים חדשים שהביאו דם חדש לקבוצה ועתיד מזהיר. חיפה תרצה עונה הבאה להמשיך את ההתקדמות של סוף העונה ובתקוה לשפר את עמדתה בליגת הנוער העמוסה.

רעם רמת השרון(5-3) נגד בית שמש לוחמים (6-1) 32-14

בית שמש הגיע לרמת השרון במפגש פיסגה של הליגה, רמת שרון צריכה ניצחון כדי בתקוה לתפוס את המקום הראשון או השני ובית שמש עם ניצחון על רמת השרון מבטיחה לעצמה את המקום הראשון בטבלה.

הרבע הראשון ברובו היה רגוע כאשר אף קבוצה אינה מצליחה לעלות על לוח התוצאות, אך היה ניכר ששתי הקבוצות מנסות לתפוס את המומנטום אך ללא הצלחה.

לאורך המשחק בית שמש הצליחה לנצל טעויות של ההתקפה של רמת השרון בהובלת בנימין קשנאו שמועמד אפשרי  לשחקן ההגנה של העונה.

ברבע השני רמת השרון הצליחה להתחיל לצמצם נזקים ולסגור את הפער מבית שמש.

למרות הניסיון של רמת השרון לסגור את הפער ממובילת הטבלה, בית שמש מצליחה להגדיל את הפער ולברוח לקבוצה הביתית.

למרות ההפסד, רמת השרון מסיימת את העונה במקום השלישי והמכובד בשיפור משמעותי מעונה קודמת שלא עלו לפלייאוף.

רמת השרון תפקוד בחצי הגמר את ירושלים שניצחה אותה בעונה הסדירה.

מנגד, בית שמש אשר מבטיחה את מקומה בראש הטבלה תארח את מודיעין בחצי הגמר השני.

להבות מודיעין (5-3) נגד זאבי קרית אונו (3-4) 37-28

קרית אונו ומודיעין הגיעו למזכרת בתיה לסגור את העונה במשחק שמשחזר את משחק פתיחת העונה והגמר של העונה הקודמת, וכמו תמיד המשחק היה עם עליות וירידות ריגשיות מכל צד.

הרבע הראשון ביחס לאחרים היה רגוע אבל יאלי הרוש (204 יארד ו 3 טד) החליט לסיים את הרוגע של המשחק ועם ריצה נהדרת ב SWEEP לטד העלה את האלופה המכהנת ליתרון ראשון.

קרית אונו שמחפשת לעלות לפלייאוף על חשבון האלופה פנתה למייקל ארבל() הקב שלה לאורך העונה ועם דרייב נהדר קרית אונו מצליחה לשמור את מודיעין קרוב קרוב, 7-6 מודיעין.

הרבע השני היה שונה בתחיליתו מהראשון כאשר שתי הקבוצות מצליחות להעיר את ההתקפות שלהם, במודיעין זה היה השילוב הקטל ני של רועי מלול (261 יארד ו 4 טד) ויאלי הרוש ומהצד של קרית אונו זה היה מייקל ארבל וגבריאל טורפשווילי שנותן עוד משחק מדהים מצידו.

המחצית השניה היתה יותר רגוע אבל לא לגמרה כאשר שתי הקבוצות ממשיכות לעבוד ולהגדיל את הניקוד על הלוח, אך הפעם גם ההגנות נכניסו לעבודה.

מהצד של מודיעין זה היה אבישי גארנר(10 תיקולים ) שנותן עונה נהדרת, ומהצד של קרית אונו זה היה ניר יותם(7 תיקולים) שהוביל את ההגנה של האורחים.

לקראת סוף המשחק היה נראש שקרית אונו תצליח להעביר את המומנטום אליה ולסגור את הנושא מול היריבה, אבל לרועי מלול ויאלי הרוש היתה תוכנית אחרת.

רועי מלול עם מסירה ארוכה לאילי הרוש שתופס מעל שחקן ההגנה ועובר עוד כמה בדרך לטד נוסף וסוגרת את החלום של הפלייאוף לקרית אונו.

מודיעין עולה על חשבון קרית אונו לפלייאוף ותפגוש את בית שמש המועמדת הרצינית בלהחליף את מודיעין כאלופה.

מנגד, קרית אונו תצא לשבוע השלמות ותסיים את העונה לאחר מכן, שבו היא תפגוש את עמק חפר ובתקוה שאחת מהקבוצות תצא עם חיוך מהמשחק והרגשה חיובית לעונה הבאה.

מזכרת בתיה "רוטרי" כסופי הגב (4-3) נגד שומרי עמק חפר (0-7) 0-70

מזכרת בתיה הקבוצה המשתפרת של העונה איחרה את עמק חפר הקבוצה החדשה של העונה למשחק בשבוע האחרון של העונה הרגילה.

מנקודת הפתיחה מזכרת בתיה לחצה על הגז ולא הורידה את הרגל עד שריקת הסיום.

מזכרת בתיה בהובלת אייל נחשון בעמדת הקיובי ושני השחקנים המובילים הנוספים של הקבוצה בועז קליין וגלעד שגיב, מראים לכולם שהקבצה שלהם היא קבוצה מסוכנת עם עתיד מזהיר.

הרבע הראשון למרות המילים היפות על הקבוצה היה מאוד רגוע ונגמר ב 8-0 למזכרת.

אך, למזלם, הרבע השני היה שונה בתחליתו כאשר מזכרת יוצאת למתקפה חסרת תקדים ללא מענה מהקבוצה האורחת., כאשר מזכרת יוצאת ל 30-0 ברבע השני.

שחקן נוסף שהצטרף למסיבה היה ניב אפשטיין שתרם את חלקו בריצות ארוכות וטובת כדי לסגור את סיפור לקבוצה האורחת.

עמק חפר מצידם עם מהלכים מצוינים ועם הגעה עד יארד מהאדזאון לא מצליחה למרות דרייבים מצוינים, לעלות על הלוח.

מזכרת בתיה תסיים את העונה בשבוע ההשלמות כאשר תפגוש את בית שמש המובילה של הטבלה, מצידה של מזכרת הקבוצה רוצה לסיים את העונה הטובה ביותר של הקבוצה בשנים האחרונות עם חיוך ומומנטום חיובי לעונה הבא, ומנגד עמק חפר בעונה הראשונה של הקבוצה בהיסטוריה תארח את קרית אונו בתקוה למצוא את הניצחון ראשון.

טבלת הליגה