ישראל במוקדמות אליפות אירופה 6.8.23 19:00

נבחרות תאקל IFL בוגרים

ישראל תארח את ספרד במוקדמות אליפות אירופה בפוטבול

 

נבחרת ישראל בתאקל פוטבול תארח ביום ראשון, 6.8.23, את נבחרת ספרד במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. המשחק יתקיים בספורטק על שם משפחת קראפט בעמק הארזים, בירושלים. בעיטת הפתיחה נקבעה לשעה 19:00.

המנצחת בין השתיים תתקדם למשחק קובע מול גרמניה החזקה אז תיקבע זהות העולה לדרג א'.

הספרדים מגיעים נחושים מאוד לנצח, וזו תהיה הזדמנות עבורם "לנקום" את ההפסד שהנחילה לה נבחרת ישראל בשנת 2015, זו הפעם האחרונה שנפגשו שתי הנבחרות.

הנבחרת מורכבת משחקני ליגות הפוטבול הישראליות ע"ש משפחת קראפט (IFL). ההשתתפות בטורניר מתאפשרת לאור תמיכתם של רוברט קראפט (בעלי ניו-אנגלנד פטריוטס), ומשפחת ווילף (בעלי מינסוטה וייקינגס)

מאמן הנבחרת, פרופ' ג'יי הופמן, אמר: "המשחק בהחלט מהווה אתגר, ואני מצפה ומקווה שנעמוד בציפיות שלנו וננצח. השמיים הם הגבול בשבילנו ואני בתחושה שזו אולי הנבחרת הכי חזקה שהצלחנו לבנות אי פעם"

הנבחרת מופעלת ע"י התאחדות הפוטבול בישראל, אשר פועלת תחת התאחדות אילת ומנהל הספורט.

יו"ר האיגוד, מר סטיב לייבוביץ' ציין: "מאוד מרגש לחזור לסבב משחקי התאקל, בפני השחקנים אתגר לא פשוט, אבל אני סמוך ובטוח שהם יכולים לעמוד במשימה. מדובר בשחקנים שמשקיעים זמן רב ובהתנדבות וניתן רק להוריד את הכובע בפניהם. אירופה נמצאת בחוד החנית של התפשטות הפוטבול בעולם, ואנחנו גאים להיות חלק מתהליך מרגש זה."