ירושלים ורמת השרון מבטיחות כמעט בוודאות את מקומן בפלייאוף וחיפה עם ניצחון ראשון בעונה.

תאקל IHFL נוער

סיכום שבוע 9 בליגת הנוער:

קרית אונו (3-3) נגד ירושלים כפירים (5-2) 40-38

קרית אונו אירחה את ירושלים בביתה.

המשחקים של קרית אונו וירושלים לאורך השנים מספקים לנו דרמות, שמחה, עצב והרבה מכל דבר, גם פה זה היה.

מי שלא מכיר שנה שעברה גם כן קרית אונו פתחה חזק, ולא הראתה סימן של עצירה.

מי שהוביל את ההתקפה היה הרוקי גבריאל טורפישווילי (290 יארד ו 2 טד) שמועמד ללא ספק לרוקי העונה.

הרבע הראשון היה רק קרית אונו בלי המצאם של הקבוצה האורחת, כמובן מי שהתחיל את הריצה של הקבוצה קדימה היה גבריאל עם ריצה ארוכה לטד הראשון של המשחק, 6-0 קרית אונו.

ירושלים ניסתה לענות מהר אבל ההגנה של קרית אונו היתה ערנית ומוכנה לקראתם, בהובלת גל יונתן (9 תיקולים).

קרית אונו המשיכה לדהור קדימה והצליחה במהרה להגדיל את הפער מריצות של גבריאל ומייקל ארבל הקאווטרבק (39 יארד ו 2 טד), 22-0 קרית אונו בסוף הרבע הראשון.

ירושלים ניסתה להתעורר דרך ידיו של מתי בנדרש (414 יארד במסירה ו 6 טד) שמוביל את הקבוצה ביד רמה לעבר הפלייאוף, ועם עוד משחק מרשים שלו המשחק היה עוד פתוח.

מתי הצליח למצוא את נייט פריד(228 יארד ו 3 טד) לטאצ'דאון מהיר ולצמק את הפער ל 22-6.

אך, קרית אונו לא התכוונה להוריד את הרגל מהגז ועם עוד ריצה של מייקל לטד קצר קרית אונו מצליחה להגדיל את הפער, 30-6 קרית אונו.

לקראת סוף המחצית היה נראה שידה של קרית אונו על העליונה, אך השלישיה של ירושלים, מתי בנדרש, מתן באומן (139 יארד ו 3 טד), ונייט פריד התחילו לעבוד.

הריצה ולקיחת המומנטום התחילה בסוף הרבע השני עם מסירה של מתי למתן באומן לטאצ'דאון רגע לפני המחצית, 30-12 קרית אונו.

הרבע השלישי היה רגוע ביחס למשחק כאשר רק ירושלים מצליחה לעלות על הלוח עם טד של מתי במסירה למתן באומן, שעם עוד משחק מפלצתי מצליח להראות את היכולות שלו כשחקן מן השורה, 30-18 קרית אונו.

הרבע הרביעי היה ההפך הגמור מהרבע הראשון כאשר השלישיה של ירושלים משתלטת על המשחק ורצה ל 22 נקודות רצופות ללא מענה של הקבוצה הביתית.

למזלם של ירושלים ולחוסר מזלם של קרית אונו, הקבוצה האורחת מצליחה לעלות ליתרון דקה לסוף המשחק!.

קרית אונו כמו קרית אונו, הם קבוצה שלא מוותרת בקלות ועם ריצה של עידן לביאן (74 יארד וטד) התוצאה מצטמצמת ל 2 נקודות 30 שניות לסיום, 40, 38 לירושלים.

קרית אונו ניסתה עם בעיטה פנימית להשתלט על הכדור אבל מזלם לא היה לצידם, מה שהבטיח את הניצחון לקבוצה האורחת.

בשבוע האחרון של הליגה ירושלים תסע צפונה ליזרעאל לפגוש את חיפה ובתקוה לנעוץ את הרגל בפלייאוף ואלי אף את יתרון הביתיות.

קרית אונו מצידם, תארח את מודיעין במשחק אחד המעניינים כאשר מי שתנצח תעלה לפלייאוף!

וואו איזה שבוע הולך להיות!

רעם רמת השרון (5-2) נגד להבות מודיעין (4-3) 30-54.

האלופה הגיע לרמת השרון בתקוה לסגור את הסיפור ולהיכנס לפלייאוף בצורה רגוע, אבל לרמת השרון היו תוכניות אחרות.

המשחק נפתח בצורה רגוע יחסית כאשר רק לאחר כמה דקות רמת השרון מצליחה לעלות ראשונה על הלוח עם מסירה של זיו טופז(182 יארד ו טד) לאייל קרואזה(52 יארד וטד), 8-0 רמת השרון.

מודיעין ניסו וניסו לאורך הרבע לסגור את הפער אך רק בסוף הרבע הראשון רועי מלול() מצליח למצוא את גיא מילס(156 יארד ו 2 טד) לטאצ'דאון מה שמשווה את התוצאה בסוף הרבע הראשון, 8-8.

הרבע השני היה מופע חד צדדי של רמת השרון בהובלת איתי קורן(100 יארד ו 3 טד) ובעזרת השחקן ההגנה המצטיין של המשחק איתן שילו(8 תיקולים, 2 סאקים, 3.5 TFL ו FF 1 ) שגם תרם את חלקו בהתקפה, כאשר רמת השרון רצה ברבע השני ל 24 נקודות לעומת 6 של מודיעין, מה שסגר את המחצית בתוצאה 32-14 לרמת השרון.

הרבע השלישי היה יותר שקול כאשר מודיעין פתחה ראשונה ועם דרייב נהדר בהובלתו של רועי מלול(198 יארד ו2 טד), מלול מצליח לרוץ לאנדזאון ולהתחיל לצמצם נזקים בתקווה לקאמבק עתידי של האלופה, 32-22 רמת השרון.

רמת השרון לא עצרה למרות הפתיחה של מודיעין לרבע ולאחר דרייב ארוך רמת השרון מצליחה לעלות שוב על הלוח בעזרת ריצה של עדי רז(147 יארד בטואטל ו 2 טד) ולהגדיל את הפער מאורחת שמנסה לחזור למשחק, 38-22 רמת השרון.

הרבע הרביעי היה יחסית שיוויוני כאשר ההגנה של מודיעין בהובלתו של בן ציון פולק (6 תיקולים 2 סאקים ו 3.5 TFL )מכה ראשונה עם סייפטי על הקב זיו, 38-24 רמת השרון.

המשך הרבע היה רגוע יחסית מאשר לשאר המשחק כאשר כל קבוצה מצליחה לעלות על הלוח, מודיעין מצידה שוב פנתה לידו של הקב רועי מלול ששוב מצא את גיא מילס לעוד טד משותף של השתיים,  40-30 רמת השרון.

למרות ההרגשה של הקמבק מצדם של האלופה שמי שלא מכיר הצליחה בעונה הקודמת לקחת מידם של המדורגת ראשון ירושלים ומדורגת שני קרית אונו את האליפות, וקיוותה גם במשחק הזה להראות את אופיה החזק, אך לצערם זה לא היה המקרה.

רמת השרון הצליחה ישר אחרי הטד להחזיר את הכדור כל הדרך לאנדזאון מידיו של עדי רז, 48-30, לא עבר זמן רב ואיתי קורן מצליח לסגור את הסיפור בריצה נהדרת דרך ההגנה של מודיעין ולקבוע את התוצאה הסופית של המשחק.

בשבוע האחרון של העונה הסדירה, רמת השרון תפגוש את בית כאשר כל אחת מהקבוצות רוצה לסגור את העונה בצורה חיובית בדרכה לפלייאוף.

לעומתם, מודיעין תיסע לקרית אונו בשחזור נוסף של הגמר של שנה שעברה ובתקוה לנצח ולעלות לפלייאוף שנה נוספת על חשבונם של הקבוצה מקרית אונו.

עמק חפר שומרים  (0-6) נגד איילי חיפה (1-6) 38-12

חיפה ועמק חפר נפגשו בוינגייט במטרה לסגור את הסיפור של הניצחון הראשון של העונה.

עמק חפר פתחו את המשחק ראשונים והצליחו להראות שקבוצה חדשה יכולה וצריכה להראות חוזק נפשי והתקדמות לאורך העונה הקשה והראשונה שלה.

אך, למרות כמה דרייבים טובים מצדה חיפה הייתה ראשונה לעלות על הלוח.

לאורך המחצית הראשונה חיפה מצליחה להראות עליונות על הקבוצה הביתית כאשר עמק חפר לא מצליחים למצוא פתרון לשיתוף פעולה בין משה אריאל ל גוש לבנטל ואופיר כהן.

למרות עליונותה של חיפה בשני צידי במגרש עמק חפר מצליחה להראות סימני חיים כאשר הקבוצה מצליחה להחזיר טאצ'דאון מבעיטת הרחקה ועוד טד בריצה דרך ההגנה של חיפה.

המשחק ברובו היה חד צדדי אבל היה נהדר לראות את עמק חפר לא משחררת את חיפה עד השניה האחרונה.

בשבוע האחרון של הליגה חיפה תארח את ירושלים מה שיכול להיות ה- משחק של ירושלים כאשר עם היא תפסיד, זה יכול להכניס אותה לעזור מאוד מסוכן במאבק על מקום בפלייאוף.

עמק חפר לעומתה תצא למזכרת בתיה בתקוה שם למצוא את הניצחון הראשון של המועדון ובעונה, על חשבונה של מזכרת בתיה שמחפשת את דרכה אל הפלייאוף.

 

השארו איתנו כי מחר תצא כתבה על כל האופציות האפשריות במרוץ לפלייאוף של עונת הנוער, כאשר 6 קבוצות מתוך ה-8 מנסות לתפוס 4 מקומות בפלייאוף המאוד מצומצם של ליגת הנוער.