בית שמש לוקחת את המקום הראשון, ומודיעין עם ניצחון חשוב במלחמה על מקום בפלייאוף

תאקל IHFL נוער

סיכום שבוע 8 בליגת הנוער

זאבי קרית אונו נגד מזכרת בתיה "רוטרי" כסופי הגב 6-34

מזכרת בתיה הגיעו לקרית אונו לאחר ניצחון על מובילי הטבלה מה שהראה לכל הליגה על אופיה האמיתי של הקבוצה ממזכרת, אך לעשות זאת שוב נגד קבוצה חזקה כמו קרית אונו זה כבר מראה שינוי בכיוונה של הקבוצה ואיום על הקבוצות האחרות בליגה, במלחמה על מקום בפלייאוף.

מזכרת בתיה קיבלה הזדמנות ראשונה אך ללא הצלחה מול ההגנה של קרית אונו בהובלת יונתן קרטר (16 תיקולים ו3 TFL) שהיה בכל מקום על המגרש.

קרית אונו ניצלו את הפתיחה של מזכרת בתיה ועם דרייב ארוך הצליחו לעלות על הלוח ראשונים, בעזרת ריצה נהדרת של הרוקי גבריאל טרופשווילי (103 יארד וטד) שעלה מקבוצת החטיבות של קרית אונו, 8-0 זאבים.

הרבע השני היה יותר שקול כאשר גם מזכרת בתיה וגם קרית אונו מצליחות לעלות ניקוד על הלוח.

מזכרת בתיה עם מסירה נהדרת של איל נחשון (26 יארד וטד) לגלעד שגיב (110 יארד) מצליחה לצמצם את הפער, 8-6 זאבים.

קרית אונו לא חיכתה הרבה זמן והצליחה גם היא לעלות ניקוד על הלוח עם מסירה של מייקל ארבל(60 יארד במסירה ו2 טד) ליונתן הולנד (60 יארד ו 2 טד) בשביל להגדיל את ההובלה, 16-6 זאבים.

המחצית השניה הייתה כולה של קרית אונו כאשר מזכרת בתיה לא מצליחה למצוא תשובה להתקפה של הזאבים שפשוט מצליחה להגדיל את הפער עד נקודה שלא היה ניתן לחזור ממנה.

קרית אונו תפגוש בשבוע 9 את ירושלים מה שיכול להיות המשחק הקובע לאחת מהקבוצות שכל ניצחון קובע במלחמה על מקום בפלייאוף.

מזכרת בתיה תצא לשבוע מנוחה כאשר המשחק שתוכנן להיות נדחה לשבוע ההשלמות

רעם רמת השרון נגד שומרי עפר חפר 0-25

ניצחון טכני עקב אי יכולתה של עמק חפר להעמיד קבוצה למשחק

איילי חיפה נגד להבות מודיעין 33-22

הקבוצה הצפונית מחיפה הגיעו למודיעין בתקוה להשיג על חשבונה של האלופה את הניצחון הראשון של העונה.

בהתחשב בעונה היה צפוי שמודיעין תיקח את המשחק בהליכה אך משחק קל זה ממש לא היה.

המחצית הראשונה הייתה כולה רשומה על חיפה שפשוט התפוצצה על האלופה.

מהצד ההגנתי זה היה קלים מוגלינסקי ששלט ביד רמה עם תצוגה סטטיסטית ( 4 תיקולים, סאק, 2 TFL, חטיפה, וגרימת איבוד גדור והשתלטות ).

הרבע הראשון היה ברובו בלאגן מהצד של הקבוצה הביתית  והתפוצצות ושליטה מהצד של האורחים, המשחק נפתח שמשה אריאלי (97 יארד ו3 טד) הקב של חיפה מחלק 3 טאצ'דאונים ל 3 רסיברים שונים (סשה שמבנוב (23 יארד וטד), אופיר כהן(48 יארד וטד), גו'ש לבנטל (26 יארד וטד) ) במחצית הראשונה בשביל לעלות את האורחים ל 22-0 מהיר.

מודיעין חיפשה תשובות ולמזלם בהחלטה לא נכונה מהצד של המאמנים של חיפה, מודיעין הצליחו לקבל כדור כמה שניות לפני המחצית ועם מסירה מדהימה של רועי מלול(193 יארד וטד) ל שי אדלר (32 יארד וטד) , 22-8 חיפה, המחצית.

מודיעין מצליחה לרדת למחצית עם שינוי קטן במומנטום שעזר במחצית השניה.

הרבע השלישי היה ברובו ניסיון של שתי הקבוצות להשתלט על המומנטום אך רק מודיעין הצליחה לצמצם נזקים ולעלות ניקוד על הלוח עם ריצה של רועי מלול לטד, 22-14 חיפה.

הרבע הרביעי היה כולו מודיעין שראתה הזדמנות לתפוס את המומנטום בשתי ידיים ולרוץ איתו קדימה.

מי שהתחיל את הההתקפה היה לא אחר מעילאי מלכה(34 יארד וטד) שלקח לא מעט ריצות כרץ אחורי במעבר מקו ההתקפה ופשוט דרס קדימה לאט לאט עד שהגיע לאנדזאון, שיוויון 22.

מיד לאחד מכן ועם 3 דקות לסיום יאלי הרוש ( 116 יארד וטד וחטיפה) מצליח לחטוף את הכדור לטד, 30-22 מודיעין.

מהנקודה הזאתי כבר לחיפה לא היה את האנרגיה לתפוס פיקוד בחזרה את המשחק ולהילחם בדקות המועטות שנשארו להן.

מודיעין תסע למרכז למשחק נגד רמת השרון שיהיה קריטי במלחמה על הפלייאוף

חיפה תסע דרומה שוב למשחק נגד עמק חפר כאשר שתי הקבוצות מחפשות את הניצחון הראשון של העונה.

כפירי ירושלים נגד לוחמי יהודה 14-13

בית שמש הגיע לקראפט לפגוש את המקום הראשון בליגה בתקוה לקחת את המקום ממנה ולהבטיח את מקומה בפלייאוף.

המשחק היה ברובו מאוד הגנתי ואף קבוצה לא הצליחה להשתלט על המשחק.

רק באמצע המחצית השניה נחמן אפשטיין(76 יארד וטד במסירה ועוד טד בריצה) הצליח למצוא פירצה בהגנה של ירושלים ולרוץ לאנדזאון בשביל לעלות את בית שמש על לוח התוצאות ראשונה, 6-0 בית שמש.

הניקוד הבא שהגיע היה רק בתוך הרבע השלישי כאשר מתן באומן(44 יארד וטד) עם תפיסה מעל השומר באנדזאון מצליח לעלות את הקבוצה הביתית ליתרון ראשון במשחק, 7-6 ירושלים.

בהמשך ישיר למומנטום של ירושלים מתי בנדרש הצליח למצוא את בנימין גוטליב(51 יארד וטד) לאחר בריחה מהשומרים לטאצ'דאון שנותן לירושלים קצת מרווח נשימה מבית שמש, 13-6 ירושלים.

הרבע האחרון היה מותח במיוחד כאשר אף קבוצה לא מצליחה למצוא קצב או לעלות נקודות על הלוח, אך לקראת סוף המשחק אלה היו שחקני בית שמש שהצליחו למצוא פירצה נוספת בהגנה של ירושלים, ונחמן במסירה לגרשי הארטסטין לטאצ'דאון מה שנתן לבית שמש את ההובלה, 14-13 בית שמש.

ירושלים ניסתה להוציא מהלך אחרון בשביל הניצחון אבל ההגנה של בית שמש הצליחה למנוע את הניסיון ולתת לקבוצתם את הניצחון והמקום הראשון בליגה.

שבוע הבא (9 במספר) ירושלים תצא לקרית אונו למשחק נוסף מאוד קריטי לשתי הקבוצות, בית שמש מצידם תנוח לאחר שמזכרת בתיה הודיעה על דחית המשחק.

לטבלת הליגה