רעננה ראפטורס 2 אלופת ה-INF!
פלאג בוגרים ארצי
ליגת הבוגרים הארצית הגיעה לסיומה, ויש לנו אלופה חדשה!
רעננה ראפטורס 2 גברו על מורדי בית שמש B בחצי הגמר במשחק מותח במיוחד. בית שמש הצליחה להשוות את המשחק עם טאצ'דאון של אבי ווינרב פחות לדקה לסוף, אך גלעד אדלר מוצא את אחיו איתן אדלר באנד-זון במהלך האחרון כדי לקבוע 54-46 מטורף והעפלה לגמר.
בחצי הגמר השני מורדי בית שמש D מנצחים את רעננה ראפטורס, בקרב הגנתי עיקש. המורדים עלו ל-14-0 מהיר, ורעננה מצידה יצאה לריצה בחצי השני והובילה 19-14. טאצ'דאון קריטי של ג'ורדי זלצמן, וסטופ הגנתי בדרייב האחרון העניק ללבנים 21-19 ואת הכרטיס השני לגמר.
גמר הINF-
ההתקפה הבלתי-עצירה של הראפטורס נגד ההגנה הקשוחה של הרבלס, במאץ'-אפ שהוא המתכון לגמר מצויין. הסגולים החלו בבליץ התקפי בתחילת המשחק, ועם הגנה מצויינת מוצאים את עצמם ביתרון של שני פוזשנים במחצית הראשונה. בית שמש לא הרכינו ראש, ועם ההגנה המעולה שלהם הצליחו להשוות את המשחק עם 20-20 עמוק במחצית השנייה. בדיוק כשהיה נראה שהלבנים עושים עוד קאמבק (בדיוק כמו שעשו ברבע ובחצי), הראפטורס הראו למה הם סיימו במקום הראשון, ועם סדרת טא'דאון-חטיפה-טאצ'דאון סוגרים את המשחק ומביאים את הגביע לרעננה עם 34-30.
השחקן המצטיין לעונת 25/26 הוא גלעד אדלר (ראפטורס 2), עם מהלכי מסירות, תפיסות, והגנה יוצאי דופן למשך כל העונה, ובמשחקי הפלייאוף בפרט.
נתראה בעונה הבאה!