קאמבק מופלא של חיפה מציב אותם במקום השני, הזאבים מנצחים בשחזור חצי הגמר מהעונה שעברה

תאקל IHFL נוער

ליגת הנוער ע"ש משפחת קראפט ממשיכה לתפוס קצב עם משחקים מצויינים לאורך כל שבוע המשחקים. האלופה ממשיכה להראות את הדומיננטיות שלה עם ניצחון קל על לוחמי יהודה מבית שמש, חיפה הסתבכה במחצית הראשונה אבל התעשתה ויצאה עם נצחון וקאמבק בהארכה, ובמשחק המרכזי של השבוע, שיחזור חצי הגמר של העונה הקודמת, קרית אונו הגיעה למודיעין ויצאה עם נצחון מרשים.

רעם רמת השרון 34 – איילי חיפה 40 (הארכה)

פתיחת המשחק לא בישרה על הבאות, חיפה אחרי ניצחון מרשים בשבוע הראשון ציפתה לבוא ולצאת עם ניצחון קל וגם עלתה ליתרון ברבע הראשון מתפיסה של 31 יארד של ניתאי פדידה. פדידה המשיך את היכולת המצוינת עם החזרת פאנט לאנדזון כשבתווך עמית לפשיץ, הרץ של הרעם צמצם לזמן קצר. בשלב הזה רמת השרון השתלטו על המשחק משני צידי הכדור וברחו לחיפאים, עדי רז כהרגלו התחיל עם מסירה לט"ד ואז רצף איבודי כדור נוראי של הראמס עלו להם בנקודות, סבה מדבד מסר לפיק סיקס ועדי רז המשיך עם ההפתעה כשהוא תופס ט"ד ורץ לאחד נוסף ו-34-14 למארחים עמוק ברבע השלישי.

פדידה המשיך לתת פייט לרז כמצטיין של המשחק ורץ לט"ד, וגם ההגנה של חיפה חטפה את רז לפיק סיקס מהצד השני כשעומרי לדרמן מצמצם את התוצאה לכדי סקור אחד. מדבד השלים סופית את הקאמבק עם מסירה לליאור אמירוב ופתאום ככה – שיוויון!

המשחק לא הגיע להכרעה ובהארכה הראשונה שתי הקבוצות לא הצליחו ליצר נקודות, רמת השרון עם ניסיון ראשון בהארכה השניה, השמיטו את הכדור, וחיפה מהר מאוד הענישו עם ריצה של פדידה לט"ד שהשלימה מהפך וניצחון גדול של חיפה כל הדרך למקום השני. מדבד לא עם משחק טוב, סיים עם 10 מ-40 ל-127 יארד, 2 ט"דים אבל גם שתי חטיפות, כאשר פדידה עם 3 ט"ד כוללים וכ-200 יארדים כוללים, בהגנה שני לב ארי הוביל את ההגנה בתאקלים, כאשר רז עדיין ממשיך להוביל את קבוצתו, והיא סיימה באוויר עם 7 מ-30 ל-37 יארד, שני ט"ד וחטיפה ועל הקרקע עם 67 יארד (ליפשיץ הרץ המוביל עם 62) ושני ט"דים.

להבות מודיעין 24 – זאבי קרית אונו 32

שתי קבוצות חזקות נפגשו למפגש מרתק במודיעין, ההגנות שלטו מהרגע הראשון ועד אמצע הרבע השני הקבוצות החליפו פאנטים או כשלו בדאון רביעי, כאשר היה נראה שתגיע הפריצה של מודיעין, נועם מלול איבד את הכדור על קו ה-8 של הזאבים והם מצידם קידמו את הכדור לטווח שער שדה אבל הבעיטה של עוזי גילנברג נחסמה בידי עילאי מלכה.

הדרייב הבא של האורחים כבר הסתיים עם ניקוד וכל מה שהיה צריך זה שני מהלכים, רמי אדלר התחבר בשתי מסירות, הראשונה לאראל פורמן והשניה לגילנברג וחניכיו של עדי בדש עלו ליתרון מוצדק. היתרון הוכפל ושוב זה היה גילנברג עם מסירה של 14 יארד מידיו של אדלר ובמחצית קרית אונו בשליטה שהתבססה עוד יותר בדרייב הראשון של המחצית השניה. מודיעין נקלעו לפיגור 20-0 מהר מאוד ברבע השלישי עם ט"ד של, נחשו מי, גילנברג הפעם ל-37 יארד. לא היה ספק מי המצטיין במשחק עם 7 תפיסות ל-118 יארד (והשלושה ט"דים), אבל גם בהגנה עם 4 תאקלים, חטיפה ושלוש הסטות מסירה.

האם המשחק גמור? לא אם זה תלוי בנתנאל ארונוף שאמנם מסר פעמיים לידי היריב אבל התעשת והתחיל ליצר קאמבק ומסר 55 פעם (!) כשהוא משלים 31 מסירות ל-385 יארדים ו-3 ט"דים, מתן באומן הוביל את הקבוצה בתפיסות ויארדים אבל דווקא הקץ האחורי ניצל את המצ'אפ שלו וסיים עם 8-129-2 באוויר ועוד ט"ד קרקעי. ליעד סקולסקי הרץ שממול הקשה מאוד על הגנת מודיעין, ולמרות איבוד כדור שלו ברבע השלישי הוא רץ ל-114 יארד ואת הט"ד שגדע את הקאמבק של הקבוצה הביתית.

שתי ההגנות עבדו קשה אבל התקשו במחצית השניה ליצר עצירות (שתי הקבוצות יצרו כל אחת כ-300 יארדים התקפיים), אבל יהודה מגדל וגבריאל לסין בלטו אצל מודיעין בעוד בצד השני סימון קרוס ויונתן גל המגינים האחוריים הובילו בטבלת התאקלים כשקרוס גם מוסיף חטיפה.

כפירי ירושלים 50 – בית שמש לוחמי יהודה 6

תוצאת המשחק בחמישי לא הייתה מוטלת בספק מהרגע הראשון, הגנה נהדרת של הירושלמים שיתקה את היריבה מבית שמש ועצרה אותם על ארבעה דאונים ראשונים בלבד ו-69 יארדים כוללים, מהצד השני ההתקפה בכחול זהוב לא ממש התקשתה להניע את הכדור וליצר נקודות כאשר התוצאה במחצית עמדה על 6-37. שני הכוכבים הרגילים של הכפירים המשיכו לספק את התוצרת, באוויר מתי בדרנש המשיך עם 9 מ-16 ל-154 יארד, 3 ט"ד (וגם חטיפה), לצידו מנחם סקלר כרץ המוביל סיים עם 2 ט"ד ו-92 יארד ב-14 נשיאות.

הכפירים הוסיפו עוד שני טאצ'דאונים קרקעיים ונעזרו בסייפטי של היריבה ומנגד עקיבא לדר ענה על סף המחצית עם ט"ד קרקעי משלו (של חמישה יארדים). לדר גם חטף את בדנרש בצד השני אבל זה היה גרשי הרשטיין מהקבוצה האורחת שהמשיך להיות המגן המוביל של קבוצתו עם 11 תאקלים (והטיית מסירה), אצל הכפירים מאמץ משותף של עודד לבנת ואיתן קירשנר שהובילו את קבוצתם בתאקלים. עמי פריד עם חטיפה בהגנה לצד תפקידו כרסיבר עם 3 תפיסות ל-55 יארד וט"ד, ויותם אורבך עם 4-61-2 היו המטרות המובילות בהתקפת הכפירים שהתבססו במקום הראשון עם מאזן נקי מהפסדים.