שבוע 7 בליגות AYFI!

נערים נערות פלאג ילדים

ליגת נערים

לאחר שבוע הפסקה, הנערים חזרו לפעולה במשחקים שעזרו לאזן את הדירוג. אפרת2 שחקו נגד מודיעין, שהצליחו להראות לכולם ברגע האמת, הם מסוגלים לנצח בניקוד סופי של 25-14! במשחק הבא, חשמונאים שחקו נגד אפרת1, הקבוצה הראשונה בדירוג נגד האחרונה. אפרת1 שחקו נהדר, אך בסוף חשמונאים זכתה בניצחון החמישי לעונה 58-0. מודיעין נשארו מהמשחק הראשון לשחק נגד חשמונאים במשחק חזק ביותר. מודיעין שחקו טוב, ולאחר ההיי של הנצחון הראשון, הביאו הרבה אנרגייה למגרש, אך הבדל בקבוצה שמנגד היוותה פער משמעותי. המהלכים האדירים של חשמונאים, והעידודים מהצד ל״טום בריידי הקטן״ הביאו בסוף לנצחון של חשמונאים 25-0.

לטבלת הליגה

ליגת נערות

הליגה חוותה מהפך בשבוע המשחקים האחרון! קבוצת אריות ירושלים שהיו ברצף של נצחונות חוו משחקים לא קלים. קודם לכך, להבות מודיעין שחקו נגד מועדון פוטבול אפרת, במשחק מרתק ביותר. המשחק היה מלא בטאצדאונים מסעירים, ורוב המחצית הראשונה לוח התוצאות הראה שיוויון, כשלבסוף, מועדון פוטבול אפרת נצחו, 20-18! במשחק הבא של מועדון פוטבול אפרת נגד אריות ירושלים, המשחק הפך יותר תחרותי. ההגנה של אריות ירושלים הייתה טובה כמו תמיד, אך ההתקפה לא השיגה יעדים, כשהצליחה להבקיע רק טאצדאון אחד, ומועדון פוטבול אפרת זכו בניצחון השני שלהן, בניקוד סופי של 20-6. במשחק המרתק של הלילה, להבות מודיעין, שחקו נגד אריות ירושלים. לאורך המחצית הראשונה, המשחק היה תקוע בתוצאת תיקו, אבל בדקות האחרונות של המשחק, להבות מודיעין הצליחו להשיג יירוט שהפך לטאצדאון, ובעזרת עוד נקודה נוספת, להבות מודיעין זכתה בנצחון השני שלהן לעונה, והראשונה נגד ירושלים! הניקוד הסופי היה 13-6.

לטבלת הליגה

ליגת הילדים

גורי ירושלים שמרו על רצף הנצחון שלהם, וניצחו במשחק הראשון נגד טלמון בניקוד מסעיר של 54-28. בדומה לנערות, להבות מודיעין זכו בנצחון השני שלהם לעונה כשניצחו את המשחק שלהם נגד טלמון 32-0! בסוף הערב, מודיעין שחקו נגד גורי ירושלים. המשחק היה קרוב ביותר, וההובלה קפצה מקבוצה לקבוצה, עד שלבסוף, גורי ירושלים חטפו ממודיעין את הכדור פעמיים ביירוט, שאחד מהם הוחזר לטאצדאון, והמשחק נגמר בניקוד 32-19 לזכות גורי ירושלים.

לטבלת הליגה