ליגת בוגרים ארצי – חצי גמר ואליפות

פלאג בוגרים ארצי

ברבע הגמר, הקבוצות המנצחות עלו לשחק אחד מול השני ברבע הגמר. זאבי קרית אונו, שניצחו נגד אריות ירושלים, שיחקו ברבע הגמר נגד מורדי יהודה, שניצחו נגד פטישי רמת השרון. במגרש השני, כסופי הגב מזכרת בתיה, שניצחו נגד תל אביב ברבע הגמר, שיחקו נגד להבות מודיעין, שניצחו נגד הדוגס של חוף הכרמל.

במשחק של קרית אונו נגד נגד בית שמש – המשחק היה צמוד מההתחלה, וזאבי קרית אונו אף היו ביתרון של כמה נקודות. אך מהר מאוד, מורדי יהודה חטפו את הכדור ואת היתרון במשחק, ובסוף המשיכו לנצח בתוצאה סופית של 41-31. במשחק של להבות מודיעין נגד מזכרת בתיה – בדומה למשחקים הקודמים בליגה, שתי הקבוצות שחקו ברמה טובה מאוד. למרות זאת, ללהבות מודיעין היה יתרון בולט, והם בסוף נצחו 47-13.

בגלל שהפסידו בחצאי הגמר, זאבי קרית אונו וכסופי הגב מזכרת בתיה עלו לשחק במשחק על מקום שלישי. זאבי קרית אונו, הקבוצה היחידה שעלתה לחצי הגמר מהבית הצפוני, היו הקבוצה האווטלייאר, ובכל זאת הצליחו להרשים את הקהל עם מהלכים מכובדים ביותר. כסופי הגב החזירו עם עוד יותר כח, והצליחו להבקיע כמות דומה של טאצדאונים עם יתרון על קרית אונו, עד חטיפה של הכדור של שחקן קרית אונו, מה שהוביל לפיק סיקס, ובסוף לניצחון שלהם במשחק. המשחק נגמר בתוצאה של 28-25, וזאבי קרית אונו סיימו את העונה במקום השלישי!

במשחק הגמר – מורדי יהודה שחקו נגד להבות מודיעין. במשחק הגמר, גם ההגנה וגם ההתקפה הצליחו לבצע מהלכים מרשימים, במשחק שהיה מרתק וצמוד מאוד! בדומה לשאר המשחקים של הערב, ההכרעה של המשחק הגיעה לדקות ולשניות האחרונות של המשחק. מורדי יהודה הובילו את המשחק בהתחלה, עד שלהבות מודיעין הצליחו לגבור עליהם ולגנוב את היתרון. אחרי הלוך חזור של טאצדאונים, והפרשים קטנים מאוד, הטאצדאון האחרון היה של מודיעין, עם מעל דקה למשחק. ההגנה של מודיעין הצליחה למנוע ממורדי יהודה להבקיע טאצדאון, והמשחק נגמר 30-27 ללהבות מודיעין.

להבות מודיעין זכו באליפות ליגת בוגרים ארצי 2024, והשחקן המצטיין היה הqb של להבות מודיעין, נועם מלול.