שבוע 6: כפירי ירושלים וקרית אונו עם נצחונות גדולים

תאקל IHFL נוער

תמונת שער: יוני מוגרבי.

שבוע סוער בליגת הנוער לא מנע מהקבוצה בראש הליגה להמשיך לדרוס עם ניצחון קליל על איילי חיפה ומקרית אונו להשיג נצחון משמעותי ולהקפיץ אותה במעלה הטבלה מול הקבוצה במקום השלישי לוחמי יהודה.

כפירי ירושלים 80 – איילי חיפה 6

הגשם הסוער לא מנע מהקבוצה הביתית מירושלים לנצח בקלות את האורחים מחיפה לא לפני שהחיפאים קצת הבהילו אותם ברבע הראשון. הכפירים קפצו ליתרון מוקדם, יהושע אליה עם ריצה של 15 יארד ולמרות מסירה ארוכה יפה של סבה מדבד לניתאי פדידה שלקחה את חיפה עד קו ה-4 של היריבה הוא נחטף במהלך הבא בידי עמי פריד שהובילה לט"ד של ברק קסטן של 60 יארד. המשחק בשלב הזה קיבל תפנית קלה עם פאמבל של אליה שעליו השתלט פדידה והחזיר כל הדרך לט"ד.

המזג אוויר התחיל להשפיע על המשחק של שתי הקבוצות, כשהן מאבדות כדורים וסנאפים אבל הירושלמים לקחו את השליטה חזרה עם הצמד חמד בדנרש – נועם פריד, מסירה של 45 יארד הגדילה את היתרון עם 6-24 בסיום הרבע הראשון. הרבע השני נפתח עם ריצה של אליה לאנדזון ולאחריו קסטן עם מהלך הגנתי מצוין סאק וגרימה להשמטה עליה קפץ אור חסין. בדנרש התחמם ומצא את צבי קרסט באנדזון פנוי לגמרי ולאחר מכן התחבר עם פריד ל-23 יארד. הרבע השני המשיך להיות שייך לכחולים הביתיים והמחצית נחתמה עם ריצה של מנחם סקלאר לאנדזון.

נועם פריד פתח את המחצית השניה עם חטיפה (כאשר הוא מוסיף אחת יותר מאוחר), אבל הגשם הסוחף גרם לשני פאמבלים בשני הצדדים במעבר הכדור בין הסנטר לק"ב. פאמבל נוסף נוסף של הכפירים הגיע מיד אחרי על קו ה-1 של חיפה אבל הפעם סקלאר הרים את הכדור וצלל לאנדזון לט"ד. היתרון המשיך לגדול עם ט"ד נוסף באוויר (השלישי של נ. פריד) ומיד אח"כ ט"ד רביעי באוויר לבדנרש הפעם לסקלאר עם השלישי שלו, והכפירים עם ניצחון מוחץ.

בית שמש לוחמי יהודה 20 – זאבי קרית אונו 46

הקבוצות התחילו כאשר ההגנות יוצרות עצירות ונתקעות פעם אחר פעם במרכז המגרש ומחליפות פוזשנים, הסכר נפרץ עם שתי ריצות ארוכות של איתן רום והובילו לק"ב סניק של טל קונפינו והמרה של רום. משה רבינוביץ הק"ב של היריבה בכתום ענה בדרייב העוקב עם ריצה משלו לאנדזון ושיוויון, ובכלל הערב הזה הסתכם עם ריצות לאנדזון של הק"ב (או סניקים רבים) אבל עוד נגיע לזה, כשהרבע הראשון מסתיים עם 8-8.

גם הט"ד הבא הגיע מצלילה של קונפינו כדי להחזיר את היתרון לאורחים, ואחרי טעות קריטית בספיישל טימס בבעיטה שאחרי, קרית אונו השתלטו על כדור חי על קו ה-1 של בית שמש, ונחשו מה הגיע מיד אחרי? נכון מאוד, קונפינו כבר עם טאצ'דאון מספר שלוש שלו במשחק, והמחצית מסתיימת עם יתרון 8-20 לזאבים. הרבע השלישי הביא לנו ט"ד לכל צד (לצד המרות לא טובות) וגם שני ט"דים אלה היו בריצות של כל ק"ב מכל צד – תחילה רבינוביץ צמצם את התוצאה ואז עוד סניק של קונפינו וההפרש נשמר בסוף הרבע השלישי.

הרבע הרביעי נפתח עם חטיפה מידיו של רבינוביץ על קו ה-20 של האורחים, שניצלו זאת כמעט מיד עם מסירה ארוכה של קונפינו לאראל פורמן ועם 9 דקות לסיום המשחק היתרון צמח לשלושה סקורים, איתן רום ורועי אבקסיס הוסיפו עוד ט"ד כל אחד בריצה כדי להבטיח נצחון לא לפני כשרבינוביץ מסיים עם ט"ד שלישי שלו בריצה אבל זה היה מאוחר מדי, וקרית אונו עוברים את הלוחמים בטבלה וחוגגים נצחון גדול.