רמת השרון סוגרת עונה מושלמת עם אליפות!

תאקל IFL בוגרים

Team 1 thumbnail
פטישי רמת השרון
18
14
חלוצי תל אביב
Team 2 thumbnail

סיכום ישראבול 15 ע"ש משפחת קראפט

רמת השרון האמרס נגד תל אביב פיונירס 14-18

תל אביב ורמת השרון נפגשות בפעם הראשונה אחת נגד השניה במעמד הגמר כאשר תל אביב רוצה להגן על התואר שלה ורמת השרון רוצה לזכות בתואר הראשון של הקבוצה הבוגרת אי פעם.

המשחק התחיל בצורה מבולגנת כאשר שתי ההגנות של שתי הקבוצות "נהנות" מהבלגן ולא נותנות לשום התקפה את האופציה להיכנס לקצב. עד שתל אביב התחילה להיכנס לקצב איבוד כדור של עומר פינטוס בקו ה20 ויירוט על ידי דוד איסטמן העבירה את המומנטום לרמת השרון. הפטישים ניסו וניסו להדליק את האש שהניעה אותה לאורך כל העונה, אבל תל אביב עם לחץ מאוד חזק על פרקש לא נתנה לרמת השרון להתחיל להבעיר את האש.

רמת השרון עם דרייב נהדר התקרבה לניקוד ראשון אבל איבוד כדור וחטיפה על ידי ג'וליאן אלושקין ורמת השרון נעצרה. לוח התוצאות אמנם הראה בסוף הרבע הראשון 0-0 אבל המשחק היה משובח והקהל הרגיש שהניקוד מתקרב.

הרבע השני התחיל עם החזרה נהדרת של דני איסטמן ל40 יארד, מה ששם את רמת השרון קרוב קרוב לאנדזאון. החלוצים לא נלחצו ולמרות הקירבה לשטחם לא נתנה לרמת השרון רגע דל ועם סאק ודחיה של מסירות על ידי ההגנה התל אביבית הכדור חזר לידיים כחולות. תל אביב התחילה את הדרייב עמוק משטחה ועברה לתוכנית משחק אחרת, החלוצים ניסו לשחק על המהלכים העמוקים אבל זה עלה להם ביוקר כאשר עומר פינטוס עם איבוד שני שלו ורמת השרון החזירה את הכדור חצי מהמרחק.

רמת השרון עם שני מהלכים טובים של דני מתיקיוב וסיומת מדני איסטמן מעלה אותם ליתרון ראשון של המשחק 6-0 רמת השרון. תל אביב קיבלה חזרה את הכדור ועם דרייב נהדר ובעזרת תפיסות נהדרות של עמית קולטון ויונתן אסרף הגיעו לקו ה 5 יארד ועם סיכוי טוב להשוות את התוצאה ואף לעלות ליתרון. תל אביב השתמשו ברגליים הזריזות של עומר פינטוס הקווטרבק של הקבוצה (סיים את המשחק עם 47 יארד בריצה וגם אחד ל טד) ומשווה את התוצאה ל 6-6 כאשר תל אביב מפספסת את הבעיטה לעוד נקודה.

ה-2 דקות האחרונות של מחצית יכלו לגרום ללא מעט אנשים בלבול, כאשר כל קבוצה מצליחה לחטוף את הכדור, תל אביב חוטפת ראשונה בהשתלטות של זיו ווינברג אך לאחר מכן רמת השרון חוטפת את הכדור השלישי שלה במשחק, ובשביל לסיים את הפינג פונג, עמית קולטון עם סאק ופאמבל הצליח להעיף את הכדור ואית'ן שרייבר מצליח להשתלט על הכדור.

תל אביב הגיעו למרחק של יארד מהאנדזאון והם לא פספסו את ההזדמנות. עם מסירה נהדרת של עומר פינטוס ליאלי שיין תל אביב עולה ליתרון ראשון במשחק, 14-6 תל אביב וכך גם הייתה תוצאת המחצית.

המחצית השניה נפתחה עם המשך מומנטום של תל אביב ומסירה עמוקה לעמית קולטון כאשר הוא מקדם את תל אביב 30 יארד לאורך המגרש, הגנת רמת השרון לא הייתה מוכנה לשחרר ועם סאק של דניס קובאלדו רמת השרון עוצרת את המומנטום התל-אביבי.

הדרייב של רמת השרון התחיל בצורה קצת מקרטעת כאשר בן לנדון ועמית קולטון מקשים מאוד על קו ההתקפה של רמת השרון ומצליחים להפיל שוב את פרקש. רוב הרבע השלישי התאפיין בהחלפות החזקות הכדור בין הקבוצות של דרייבים ללא נקודות כאשר שתי ההגנות עושות את העבודה בלמנוע מהקבוצה היריבה להיכנס לקצב.

לקראת סוף הרבע השלישי רמת השרון העבירה את המושכות לדני איסטמן בעמדת הקווטרבק ונתנה לו לעשות את שלו, ועם כמה ריצות ומסירות טובות איסטמן מצליח לעלות את רמת השרון על לוח התוצאות ולצמצם את התוצאה, כאשר תל אביב מונעים את ה2 נקודות, 14-12 לתל אביב בסוף הרבע השלישי.

בתחילת הרבע הרביעי תל אביב לא הצליחה להמיר את הדרייב לנקודות למרות כמה מהלכים טובים מצד ההתקפה. לעומת זאת רמת השרון עם דרייב נהדר כאשר פרקש מצליח לחלק את המגרש ואת המסירות בין הרסיברים שלו, מצליח להביא את הקבוצה שלו לקו ה 30. מפה שוב דני איסטמן לקח פיקוד על ההתקפה ועם כמה מהלכי ריצה נהדרים מעמדת הקווטרבק הוא מצליח לעלות את רמת השרון ליתרון כאשר לתל אביב אין תשובה לחילוף בעמדת הקווטרבק של רמת השרון. רמת השרון עולה ל18-14 עם 5:26 לסיום המשחק.

תל אביב קיבלה את הכדור בחזרה ועם תחילת הדרייב כאשר 5:18 על השעון לסיום, תל אביב מנסה להריץ את השעון ולהבקיע כדי לא לתת לרמת השרון את האופציה לטד נוסף ולנצח את המשחק. תל אביב לאורך כל הדרייב נעזרה ברצים שלה כדי להתקדם לאורך כל המגרש ולהגיע עד קו ה-20 בעזרת תפיסה נהדרת של ירדן לשם.

תל אביב מצליחה להתקדם עוד קצת עד קו ה10 בעזרת תפיסה של יונתן אסרף ובתקוה במהלך הבא גם להבקיע ואולי לסגור את הסיפור ולקחת את האליפות השניה ברציפות. אך לרמת השרון היו תוכניות אחרות ועם מהלכי הגנה נהדרים, תל אביב הגיעה לניסיון הרביעי שלה. קו ההגנה של הפטישים עשה את העבודה והצליח למנוע מעומר פינטוס לשחרר כדור, ולהוריד אותו לרצפה ולהחזיר את הכדור אליהם בשביל לסגור את הסיפור ולזכות באליפות הראשונה של המועדון אי פעם.

תוצאת הסיום 18-14 לרמת השרון.

MVP של המשחק הוא דני איסטמן עם 2 ט'ד ו 91 יארד בריצה.

מהצד של הקבוצה השניה הבולטים הם עמית קולטון עם 2 סאקים 45 יארד בתפיסה ו 5 תיקולים, ובן לנדון עם 3 סקים ו 6 תיקולים.

התאחדות הפוטבול הישראלית רוצה לסיים את העונה עם הכרת הטוב לכל העוסקים במלאכה.

לשחקנים, למאמנים ולמנהלים על כל ההשקעה;

למשפחות ולאוהדים על התמיכה;

לשופטים, לחובשים, לאנשי צוות ולכל אנשי ההתאחדות על התמיכה, על ההשקעה ועל התוויית הדרך;

ואחרונים אחרונים חביבים, למשפחת קראפט היקרים, שבלעדיהם לא היינו יכולים ליהנות מהמשחק הנהדר שלנו כאן בישראל!