רמת השרון סוגרת עונה מושלמת; ירושלים וכרמל בצרות

תאקל IFL בוגרים

סיכום המחזור ה 14 בליגת הפוטבול הישראלית על שם משפחת קראפט.

בית שמש רבלס (6-4)  –אריות ירושלים (4-4)   26 – 18

בית שמש הגיעו להתארח במשחק האחרון שלהם לעונה הסדירה אצל ירושלים, בזמן שהמורדים חייבים ניצחון על מנת להעפיל לפלייאוף. מהצד השני הפסד של ירושלים יכניס אותה לצרות והם יהיו חייבים לנצח את כרמל דוגס במחזור הבא.

המשחק נפתח בסערה כאשר המורדים מכים ראשונים עם מסירה ארוכה לאבי מצבי גרינסטון לטאצ'דאון מהיר במהלך השני של המשחק (6-0). הרבע הראשון התאפיין בשליטה של בית שמש אבל שתי ההגנות עשו את העבודה כאשר הקבוצות הצליחו לעשות דרייבים טובים אבל ללא הבקעה. הרבע השני היה המשך של הראשון ועדיין למרות דרייבים טובים לא קיבלנו ניקוד נוסף.

השינוי הגיע לקראת אמצע הרבע השני כאשר ירושלים הצליחה לעלות על הלוח עם דרייב נהדר ולהשוות את התוצאה. המורדים לא נשארו חייבים והחזירו עם טד משלהם (14-6). נקודת התפנית של המחצית הראשונה הייתה בדקה האחרונה למחצית, כאשר ירושלים מגיעים עד קו היארד אבל בית שמש הצליחו לחטוף את הכדור. ב-40 שניות למחצית, המורדים החליטו ללכת על מהלך רגיל ועם סנפ לא טוב, ירושלים קיבלה חזרה את הכדור על קו ה5 והזדמנות שניה. ירושלים תפסה את ההזדמנות והצליחה ולהוסיף ניקוד ולצמצם את הפער ל 2 נקודות בסוף המחצית הראשונה (14-12).

המחצית השניה התחילה עם אנרגיות גבוהות מצד בית שמש וזאת לקחה אליה את כל המומנטום כאשר הוסיפה ניקוד בסיוע טעויות מצידו של הקיובי הירושלמי, ועם כמה חטיפות טובות מצד ההגנה של בית שמש הירושלמים לא הצליחו לייצר נקודות משלהם. ברבע הרביעי ירושלים הצליחה למצמם נזקים ועם דרייב נהדר ומסירה ארוכה לדובין הצליחה לצמצם (26-18).

בשניות האחרונות של המשחק הגנת המורדים הצליח לייצר חטיפה נוספת, ה-5 במספר, כדי לסגור את הסיפור ולהעלות לפלייאוף, וזאת לאחר עונת הקורונה, כאשר הקבוצה לא הצליחה לקחת חלק בליגה הבוגרת.

המורדים מסיימים את העונה כרגע במקום השני, אך היא תחכה לראות מה יהיו התוצאות במשחקי ההשלמה לקבוצות שמתחרות נגדה על מקום בפלייאוף והיא תחכה בסבלנות לראות מי עולה והיכן היא תסיים את העונה.

עקב ההפסד ירושלים תהיה חייבת ניצחון מול הדוגס ומול הסילברבקס כדי לעלות לפלייאוף.

מזכרת בתיה כסופי הגב (2-6) – פתח תקוה טרופרס (0-10) 0-42

מזכרת בתיה הגיעה להתארח אצל פתח תקוה. המשחק היה חד צדדי כאשר מזכרת בתיה באה לעבוד ודביר ארג'ואן עם משחק נהדר בעמדת הקיובי, לא נותן סיכוי לפתח תקוה לחזור למשחק. בעזרת גם כמה מהליכי ריצה טובים מזכרת בתיה עולה ליתרון מוקדם וממשיכה את העבודה לאורך המשחק, גם במשחק הזה, פתח תקוה לא מצליחה לתרגם דרייבים טובים לניקוד.

פתח תקוה מסיימת את העונה הסדירה ללא נצחונות אך יש לה את הפלייאוף התחתון ובתקווה תצליח להשיג ניצחון ראשון העונה ולהמשיך את ההתקדמות היפה שלה משנה שעברה. אין ספק שהקמת הקבוצה היא תהליך ארוך ומפרך אך הטרופרס עומדים יפה במשימה הקשה.

למזכרת בתיה נשארו שני משחקים, ואמנם היא לא בתמונת העלייה לפלייאוף אבל הסילברבאקס יכולים לגרום להרבה שינויים בטבלה בעזרת ניצחון באחד המשחקים הקרובים נגד תל אביב או ירושלים.

רמת השרון האמרס (10-0) – כרמל דוגס (5-4)   38- 22  

הקבוצה הצפונית הגיעה ביום שישי להתארח ברמת השרון כאשר הכרמלים חייבים ניצחון כנגד מובילת הטבלה בשביל להבטיח את מקומם בפלייאוף.

בזמן שהפטישים נמצאים בעונה מושלמת, ומזכירים את ימיו המפוארים של המועדון מלפני עשור, עם התקפה קטלנית, הציפיה היא שהמשחק יתפתח כמו כל משחק של רמת שרון, עם הפגזת טאצ'דאונים ופתיחת פער מהיר.

לדוגס, שמחפשים מקום בפלייאוף, היו תוכניות אחרות.

במהלך הרבע הראשון הדוגס לא נתנו לרמת השרון מנוח אם זה מהצד ההתקפי או מהצד ההגנתי כאשר הצפונים עושים דרייברים מצוינים גם אם לא מצליחים להמיר אותם לנקודות. מהצד השני רמת השרון, גם כן עם דרייברים מצוינים, אך גם הם באופן מפתיע לא הצליחו להבקיע ברבע הראשון בעקבות הופעה נהדרת של ההגנה של הדוגס, שריחפו בכל נקודה במגרש ולא נתנו להתקפה של רמת השרון רגע דל. לקראת סוף הרבע הראשון רמת השרון והדוגס הצליחו לעלות על הלוח עם מהלכי ריצה של שתי הקבוצות (8-6 רמת השרון). הרבע השני המשיך להיות תצוגה של כוחות שווים, כאשר הדוגס לא נותנים לרמת השרון לברוח ועושים להם המון בעיות ומקשים מאוד על חייו של המועמד הבכיר לפרס MVP המיועד רוני הייז, עם דאבל טים.

למרות שהמשחק היה שווה ערך רמת השרון הצליחה להגדיל את הפער בקצת ממש לפני המחצית 16-6.

במחצית השניה שתי ההתקפות התחילו להתעורר והצליחו למצוא את נקודות התורפה של כל קבוצה, בתוספת החום והעייפות המצטברת של אותו יום.

רמת השרון, למרות רשימת פצועים, הצליחה לעלות לא מעט פעמים על הלוח, אבל הדוגס לא שחררו מהם, והצליחו למצמצם נזקים. אך לקראת סוף המשחק היה ברור שהקבוצה האורחת לא תצליח לסגור את הפער לפני סיום המפגש, וזאת למרות משחק נהדר. בסיום הקבוצות נפרדו בתוצאה של 38-22 לרמת השרון.

רמת השרון מסיימת את העונה הסדירה עם עונה מושלמת ותחכה לראות מי נגדה בחצי הגמר.

הדוגס חייבת ניצחון מול ירושלים כדי לעלות לפלייאוף.