רמת השרון מנצחת לאחר מותחן ובית שמש מטיילים לעוד ניצחון

תאקל IFL בוגרים

תקציר מחזור 6 ליגת הבוגרים ע"ש משפחת קראפט

פטישי רמת השרון  נגד אריות ירושלים 18-20

רמת השרון עלתה לבירה בניסיון להתאושש מההפסד הראשון שלה אחרי רצף של 15 ניצחונות, לעומת זאת ירושלים רצתה להמשיך את הרצף שלה.

המחצית הראשונה הייתה ברובה מאוד הגנתית, אבל למרות משחק שקול בין הקבוצות, רמת השרון הייתה זו שהצליחה להעלות על הלוח ראשונה. חסימת בעיטת הרחקה על ידי דניס קובלדו אפשרה לאחמד אבו ג'בר למצוא את הכדור ולקחת אותו כל הדרך לאנדזאון. ברבע השני ירושלים הצליחה להתאושש בעזרת שני טאצ'דאונים בריצה של דויד אבל שלא נגמר (37 יארדים בריצה ו 2 טאצ'דאונים). בתום המחצית לוח התוצאה הראה 12-6 לירושלים.

המחצית השניה הייתה גם היא מאוד שקולה אך רמת השרון הייתה זו שקבעה את הקצב ואברהמי פרקש ( 95 יארד במסירה ו 2 טאצדאונים) מצא את איסטמן (27 יארד בריצה ו טאצ'דאון בחלק ההתקפי) להשוות את המשחק לקראת סוף הרבע השלישי. ירושלים לא חיכתה לסוף הרבע ועלתה ליתרון בדרייב שלאחר מכן עם חטיפה לטאצ'דאון וירושלים הצליחה להגדיל את הפער.

הרבע הרביעי גם הוא היה מאוד הגנתי אבל בעזרת דרייב נהדר של רמת השרון לקראת סוף המשחק ומסירה של אברהמי פרקש ל יונתן קורן ( 6 יארד וטאצ'דאון) רמת השרון הצליחה לעלות ליתרון עליו הצליחה לשמור עד סוף המשחק.

רמת השרון יוצאת לשבוע מנוחה ולעמותה ירושלים תעלה צפונה בשביל להתמודד עם חוף הכרמל, הקבוצה היחידה שטרם נוצחה העונה.

סטטיסטיקה

טבלת הליגה

חיילי פתח תקוה  נגד המורדים מבית שמש 66-14

בית שמש התארחה אצל פתח תקוה במטרה להמשיך את המומנטום מהמשחק נגד רמת השרון, וכך עשתה.

המחצית הראשונה היתה כולה בית שמש ועם 32 נקודות במחצית בהובלת צבי גרינסטון ( 366 יארד במסירה ו 8 טאצ'דונים) בית שמש הצליחה לברוח לקבוצה הביתית.

פתח תקוה, למרות השליטה של בית שמש, הצליחה לצמצם נזקים ועם 2 טאצדאונים במסירה של מורדכי ביזלי (119 יארדים ו 3 טאצ'דאונים) לויטלי רפפורט ולרמי צ'מברלין קבעה את תוצאת המחצית 32-14.

במחצית השניה בית שמש הורידה רגל מהגז אבל פתח תקוה לא הצליחה לנצל זאת לצמצום הפער ואולי לעשות מהפך.

פתח תקוה תפגוש במחזור הבא את תל אביב במשחק בעמק הארזים, ובית שמש תצא לשבוע מנוחה.

סטטיסטיקה

טבלת הליגה