רמת השרון ותל אביב מבטיחות את מקומן בפלייאוף

תאקל IFL בוגרים

תקציר מחזור 11 ליגת הבוגרים ע"ש משפחת קראפט

חלוצי תל אביב נגד כלבי הכרמל 30-50

חלוצי תל אביב אירחו את כלבי הכרמל בקרב פסגה עם השלכות רציניות על מקום בפלייאוף.

המשחק התחיל עם דרייב נהדר של תל אביב שנגמר בטאצ'דאון של בן לנדון( 56 יארד וטד), 8-0 תל אביב. הרבע המשיך בצורה הגנתית ואף קבוצה לאחר הדרייב של תל אביב לא הצליחה להעלות על הלוח. בהגנת חוף הכרמל בלט בהגנה טל אלבז ( 7 תיקולים) שממשיך להוות מתמודד רציני לפרס שחקן ההגנה של העונה. מהצד התל אביב היה זה יוליאן אלושקין (8 תיקולים ו 1.5 TFL).

הרבע השני גם הוא היה יחסית רגוע, אבל לעומת הרבע הראשון שתי הקבוצות הצליחו לעלות על הלוח, מהצד האורח היה זה שקד אקריש ( 22 יארד וטד) שהצליח להשתחל פנימה ולצמצם את הפער מהקבוצה המארחת, 8-6 תל אביב. תל אביב לא חיכתה הרבה זמן ודרייב לאחר מכן הצליחו התל אביבים עם מסירה נהדרת של עומר פינטוס ( 317 יארדים ו 5 טד) לאוריה אהרון (53 יארדים וטד) להגדיל את היתרון ולקבוע את תוצאת המחצית 14-6.

המחצית השנייה הייתה שונה ב-180 מעלות מהראשונה כאשר רק ברבע השלישי כל קבוצה התפוצצה וגרמה למשחק להתעורר לחיים. תל אביב יצאה מההפסקה עם אנרגיה ועם 2 טאצ'דאונים רצופים של עומר פינטוס לשחר רגב(54 יארדים ו2 טד) ותל אביב התחילה לברוח לקבוצה הצפונית.

למרות העליונות התל אביבית ברבע השלישי הקבוצה מהכרמל הצליחה להתחיל להתעורר ועם 3 מהלכי מסירה של עידן סיגל (154 יארדים ו 3 טד) לנביאל שלום(128 יארדים ו3 טד) חוף הכרמל התחילה להראות סימני חזרה למשחק. סוף הרבע השלישי 38-24 לתל אביב.

הרבע האחרון היה פחות התקפי אבל תל אביב לא נתנה לחוף הכרמל לחזור למשחק והצליחה לסגור את הסיפור.

תל אביב תצא לשבוע מנוחה. חוף הכרמל תחזור הביתה ותפגוש את האלופה המכהנת שכבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף.

חוף הכרמל חייבת ניצחון בשתי המשחקים הקרובים כדי להבטיח את העליה.

 

מזכרת בתיה כסופי הגב נגד חיילי פתח תקוה 8-47

פתח תקוה הגיעה למזכרת בתיה בתקוה לסיים את העונה בטעם טוב.

המשחק מתחילתו היה בשליטה של הקבוצה הביתית. מהצד של מזכרת בתיה היה זה החיבור בין דביר ארג'ואן לעומר גולדנברג הצעיר שסיים עם 3 טד, והוביל את ההתקפה עם נמרוד אבס הרץ האחורי.

לאורך כל המשחק הקבוצה מפתח תקוה הראתה סימני חזרה עם מהלכים הגנתיים מצוינים וכמה דרייבים טובים שלצערם לא הצליחו להמיר לנקודות.

ברבע הרביעי פתח תקוה הצליחה לעשות דרייב נהדר שבסוף הוביל לנקודות ראשונות במשחק, אך הם לא הצליחו לשמור את המומנטום שלהם וצמצם את הפער.

מזכרת בתיה מצליחה לשמור את המרווח בטיחות ולסגור את הסיפור.

מזכרת בתיה תצא לירושלים למשחק מול ירושלים.

פטישי רמת השרון נגד באר שבע ספרטנים 0-50

רמת השרון אירחה את באר שבע למשחק שיכול להבטיח את מקומה של רמת השרון בפלייאוף בצורה סופית.

המשחק נפתח קצת שונה מהמשכו כאשר רמת השרון מאבדת כדור ומאפשרת לבאר שבע הזדמנות נהדרת לעלות ליתרון ראשונה, אך לצערם הם לא הצליחו להמיר את המהלך לנקודות. לאחר המהלך הזה רמת השרון הצליחה לשלוט במשחק בצורה מלאה ולא נתנה לבאר שבע הזדמנות לחזור למחשק למרות כמה מהלכים טובים של הקבוצה האורחת.

רמת השרון תפגוש את כלבי הכרמל ובאר שבע תחזור הביתה ותפגוש את בית שמש .