רמת השרון וירושלים פתחו את העונה בניצחונות מרשימים

תאקל IFL בוגרים

תקציר מחזור 1 ליגת הבוגרים ע"ש משפחת קראפט

רמת השרון נגד תל אביב 50-20

כמיטב המסורת, העונה נפתחה בשחזור הגמר של שנה שעברה.

תל אביב הגיע לרמת השרון בשביל לנקום את ההפסד בגמר של שנה שעברה.

תל אביב רצתה לפתוח חזק ראשונה בצורה טבעית, אבל הרצון הזה התחדד לאור ההבנה שלרמת השרון יש התקפה שיכולה ליצור הרבה מאוד קושי בהמשך המשחק.

הרבע הראשון היה מאוד שקול כאשר שתי הקבוצות מצליחות להיכנס לאנד-זאון. מהצד התל אביבי אוריאל גרין יצר ניקוד מריצה של 10 יארד ונתן לתל אביב את היתרון הראשון. רמת השרון לא חיכתה הרבה זמן בשביל להחזיר בטאצ'דאון משלה ודני איסטמן רץ מעמדת הקיובי לטאצ'דאון ארוך של 53 יארד להשוות את התוצאה. מהלך לאחר מכן הגנת תל אביב הפגינה את היכולת הגנתיות שלה ועם עצירה נהדרת הפילה את שלומי פלג באנד-זאון והחזירה את ההובלה לאורחים 8-6 בסוף הרבע הראשון.

מתחילת הרבע השני התחלנו לראות למה שנה שעברה רמת השרון לקחה את האליפות, ועם שני טא'צדאון אחד מחטיפה לטאצ'דאון והשני של בן טובין עלתה ליתרון 18-8 והתוצאה נשמרה כך עד סוף המחצית.

המחצית השניה הייתה כבר בשליטה מלאה של הקבוצה הביתית, האורחים לא הצליחו למצוא תשובה להתקפה בראשות בן טובין ודני מיכאלוב כאשר כל אחד מוסיף טאצ'דאון משלו והתוצאה הגיעה ל 30-8 בתחילת הרבע השלישי..

תל אביב ניסתה לחזור למשחק ועם ריצה של הקיובי, עומר פינטוס, מ-5 יארד לאנד-זאון החלוצים הצליחו לצמצם את הפער.

מנקודה זו רמת השרון ברחה לתל אביב עד סוף המשחק ועם מהלכים הגנתיים מעולים הכוללים 2 חטיפות (שאחד מהם אף הוחזר לטאצ'דאון על ידי אנריקה רוט) רמת השרון ברחה לתל אביב עד סוף המשחק וקבעה את תוצאת הסיום 50-20.

בקבוצה המנצחת דני איסטמן סיים עם 264 יארדים במסירה ל 5 טאצ'דאונים והוסיף עוד 80 יארד בריצה. בקבוצה המפסידה אוריאל גרין סיים את המשחק עם 109 יארדים בריצה ו טאצ'דאון אחד.

רמת השרון יוצאת לשבוע מנוחה כאשר בשבוע השלישי היא תפגוש את בית שמש. לתל אביב לא יהיה הרבה זמן מנוחה כאשר הם יפגשו את בית שמש ושתי הקבוצות יחפשו את הניצחון הראשון שלהם העונה.

סטטיסטיקה

בית שמש נגד ירושלים 40-16

ירושלים הגיעה לבית שמש עם אווירה ביתית של 800 צופים שיצרו אווירה נהדרת למשחק פתיחת עונה ביתית. ירושלים, ששנה שעברה לא הצליחה להעפיל לפלייאוף, חיפשה לתת הצהרה ולהוכיח שהיא עדיין הקבוצה שכולנו מכירים.

הרבע הראשון התאפיין בכך ששתי הקבוצות לא מצליחות למצוא את האנדזאון ועדיין מנערות את החלודה של ההכנות העונה.

בתחילת הרבע השני שתי הקבוצות התחילו להתעורר, קודם ירושלים עלתה על לוח התוצאות עם מסירה של דויד אבל לזאקי סילאס. שתי ההגנות לא עשו חיים קלים ליריבה אבל בית שמש הצליחה לקחת את היתרון עם מסירה של צבי גרינסטון שחקן ההתקפה המצטיין של שנה שעברה ל דויד סלם לטאצדאון ראשון של בית שמש.

ב 3 דקות האחרונות של המחצית הראשונה נראה שדוד אבל החליט שהוא לוקח שליטה על המשחק ובעזרת ריצה שלו ושל דויד פיטוסי, ירושלים הצליחה להבקיע 2 טאצ'דאונים ובסוף המחצית הראשונה לוח התוצאות הראה 20-8.

המחצית השניה הייתה כולה בצבע כחול, ירושלים ברחה לבית שמש ולא הסתכלה אחורה. דוד פיטוסי, יונתן אהרוני ואבי סטינץ תרמו כל אחד את חלקו עם טא'צדאון בשביל להגדיל את הפער. לקראת סוף המשחק בית שמש הצליחה לעלות על לוח התוצאות שוב אך זה כבר היה מאוחר מדי ומעט מדי, תוצאת הסיום 40-16 לירושלים.

בקבוצה המנצחת דוד אבל סיים עם 124 יארדים במסירה ו 2 טאצ'דאונים, ועוד טאצ'דאון בריצה. בקבוצה המפסידה צבי גרינסטון עם 189 במסירה וטאצ'דאון אחד.

ירושלים תצא לשבוע מנוחה ולאחר מכן תפגוש את מזכרת בתיה.

בית שמש תפגוש שבוע הבא את תל אביב כאשר גם היא מחפשת את הניצחון הראשון לעונה.

סטטיסטיקה

לטבלת הליגה