קרית אונו מביסים את חיפה, מודיעין שורדת הארכה כדי לצאת עם ה-W

תאקל IHFL נוער

שבוע נוסף של ליגת הנוער על שם משפחת קראפט עם כמה משחקים שהיו צפויים להיות צמודים ומותחים ובפועל זאבי קרית אונו הביסו בקלות וללא תנאי את איילי חיפה ולעומת זאת בית שמש משכו את מודיעין להארכה עם תצוגה הגנתית נהדרת אבל בסופו של דבר נכנעו. במשחק נוסף הכפירים…

זאבי קרית אונו 66 – איילי חיפה 6

חיפה הגיעה אמנם בלתי מנוצחת אבל עם סגל חסר וקרית אונו במשחק הביתי הראשון לעונה ועם תמיכת הקהל לא השאירה סיכוי לאורחים ומשחק הריצה בראשות ליעד סוקולסקי היה בלתי ניתן לעצירה על ידי הגנת האיילים. סוקולסקי אמנם סיים רק עם ט"ד אחד, אבל עם 123 יארד ב-17 נשיאות, והתקפת הריצה של האדומים עם 218 יארדים על הקרקע.

ט"ד הפתיחה הגיע על הקרקע אבל מרגליו של הק"ב רמי אדלר, שמסר גם לשלושה ט"דים עוד במחצית הראשונה, הראשון לעוזי גילנברג ולאחר מכן לדביר לחמן ורפי וויזר. הגנת קרית אונו לחצה את החיפאים ולאורך כל המשחק האורחים לא השיגו דאון ראשון אחד והשיגו 13 יארד בלבד (!), אחרי ריצה של תשעה יארד של בועז קליין לאנדזון, הלחץ הגיע לסבה מדבד הק"ב החיפאי במהלך שהסתיים בסייפטי. אדלר עוד צלל לט"ד נוסף ואז גילנברג חטף את מדבד וסיים עם פיק סיקס.

אחרי 0-52 בחצי, המחצית השניה הייתה לפרוטוקול בלבד, אבל האיילים מצאו קצת נחמה עם החזרה של בעיטה אחרי ט"ד להחזרה נהדרת של אבישי דסקל כדי לשים נקודות על הלוח עבור הקבוצה האורחת. סוקולסקי עם ריצה ל-16 יארד ולחמן עם ט"ד קרקעי של 28 יארד חתמו את התוצאה.

גילנברג עם הופעה כוללת מצוינת, אבל בעיקר בהגנה אמנם רק עם 2 תאקלים אבל גם החטיפה, גרם להשמטה שלוש פעמים והשתלט פעם אחת, ולצידו רון ברמפוב עם חמישה תאקלים, אצל חיפה קלים מוגליניצקי עם שבעה תאקלים ושני לב ארי עם שישה וחטיפה הובילו את ההגנה.

להבות מודיעין 20 – בית שמש לוחמי יהודה 14

פתיחת המשחק לא בישרה על הסיום המותח, הקבוצה המארחת בסגול פתחו נהדר ועלו ליתרון מבטיח של 0-14 בעוד בית שמש לא מוצאים פתרונות להתקפה היריבה אבל מהר מאוד התעשתו וההגנה האורחת הציגה 3 רבעים נהדרים שלא איפשרו עד ההארכה ללהבות לשים עוד נקודות וגם היוותה כמוצא "ההתקפי" לערב זה.

בסופו של דבר, בהארכה, המקומיים מצאו את הנצחון עם מסירה של נתנאל ארונוף למתן באומן ל-20 יארד, ולאחר מכן ההגנה עשתה את עבודתה עם עצירה שנתנה את הניצחון בדאון רביעי ויארד אחד אבל הדרך לשם כאמור הייתה מאוד קשה. בנימין סברסוב ומשה רבינוביץ הובילו דווקא דרך ההגנה את קבוצתם לשיוויון כשהם חוטפים פעמיים שני ק"בים שונים של היריב ומסיימים את ההחזרה באנדזון כדי להשוות את המשחק. לשתי הקבוצות הייתה עוד הזדמנות לנצח בזמן החוקי כאשר בית שמש הולכים על דאון רביעי עם פחות מדקה לסיום עמוק בשטח המגרש שלהם וכושלים, ומהצד השני עם 0 שניות על השעון, החטאת שער שדה של להבות מודיעין לוקחת את המשחק להארכה.

נועם מלול לקח את בעיטת הפתיחה 75 יארד כל הדרך לאנדזון, ורץ לט"ד של חמישה במה שנראה משחק קליל לקבוצה הביתית אבל מהשלב הזה ההגנה של הלוחמים עצרה את היריבה על סך הכל חמישה דאונים ראשונים לאורך כל המשחק, ו-139 יארדים כוללים, ארונוף ורועי מלול התחלקו בתפקיד הק"ב והשלימו 13 מ-22 אבל מסרו 4 פעמים לידי היריב. יוסף שמיר וגרשי הרשטיין הובילו את הקבוצה מבית שמש עם שישה וחמישה תאקלים בהתאמה ועקיבא לדר סיים עם שתי חטיפות. גם ההגנה של מודיעין הייתה מצוינת וגרמה לשלושה איבודי כדור עילאי מלכה וגבריאל לסין הצטיינו.

כפירי ירושלים 42 – רעם רמת השרון 0 (המשחק הופסק לאחר 3 רבעים)

הכפירים שמרו על מאזן נקי מהפסדים מול הקבוצה הפצועה מרמת השרון. למרות רבע הגנתי ראשון של האורחים, מתי בדנרש שהיה מצוין לאורך כל חלקי המשחק משני צידי הכדור (שיחק כקורנר בהגנה), מצא את עמי פריד במרכז ההגנה לט"ד של 20 יארד. שני השחקנים הללו התחברו עוד פעמיים ברבע השני לשני טאצ'דאונים נוספים, במהלכים מאוד דומים במרכז ההגנה לניקוד הראשון ביניהם. בדרנש עם משחקו הטוב ביותר העונה כמוסר, סיים עם 12 מ-14 ל-230 יארד וחמישה ט"ד, מצא גם את יותם אורבך בתחילת הרבע השני וברבע השלישי השלים עם החיבור לעמיאל קרוגר ורץ בעצמו לט"ד נוסף של תשעה יארד.

זיו טופז שקיבל את תפקיד הפותח לאורך כל המשחק אצל הרעם ניסה אך למרות כמה מהלכים יפים מסר פעמיים לידי היריב, ומהצד השני של הכדור, בן כהן הוביל את קבוצתו עם חמישה תאקלים. שימי דייוידסון השתלט גם על פאמבל בצד הירושלמי בדרכם לנצחון קליל.

לטבלת הליגה