פתיחת עונה פלאג ארצי נוער

פלאג נוער ארצי

ליגת פלאג נוער ארצי – שבוע 1                                                                                    18-19.4.2023

 

בית צפוני:

 

ביום שלישי האחרון, קבוצות הבית הצפוני פתחו את העונה עם המחזור הראשון של משחקי ליגת פלאג ארצי נוער. כולם הגיעו עם מוטיבציה גבוהה בתקווה להוכיח שהם יהיו הקבוצה הדומיננטית העונה.

אחרי נסיעה ארוכה של הראמס מחוף הכרמל, הם הגיעו לשחק נגד הקבוצה הראשונה של קרית אונו. למרות שזוהי העונה הראשונה של הראמס בקטגורית הפלאג נוער, הם פתחו את המשחק עם טאצ'דאון על המהלך הראשון. קרית אונו הצליחו להחזיר טאצ'דאון בהתקפה הראשונה שלהם, ולאחר מכן הוסיפו עוד "פיק סיקס" (טאצ'דאון לאחר אינטרספשן) בהגנה נגד הראמס. למרות ששתי הקבוצות הביאו טאצדאונים מרשימים, הפער מההתחלה נשאר עד הסוף, וקרית אונו 1 קטפו ניצחון ראשון של העונה בתוצאה סופית של 31-21. במשחק השני, הקבוצה השנייה של קרית אונו שיחקה נגד ת'אנדר רמת השרון. בשונה מהמשחק הקודם, הכוכבים של המשחק הפעם היו שחקני ההגנה של שתי הקבוצות. בכל ניסיון לטאצ'דאון, ההגנה החזקה של הקבוצה השנייה שמרה על האנד זון שלה ביעילות. הטאצ'דאון הראשון של המשחק היה של זאבי קרית אונו 2, כאשר הניסיון לנקודה נוספת גם כן הושג בהצלחה. כשרמת השרון הבקיעו גם הם טאצ'דאון, הניסיון שלהם לזכות בעוד נקודה לא הייתה מוצלחת, ולאחר עוד טאצדאון של זאבי קרית אונו 2, המשחק הוכרע והזאבים כרעו ברך לסיים את המשחק בתוצאה סופית של 6-14.

 

בית דרומי:

 

ביום רביעי האחרון, קבוצות הבית הדרומי הגיעו עם הרבה מצב רוח תחרותי והמשחקים בהחלט העידו על כך. במשחק הראשון של הגורילות מזכרת בתיה נגד להבות מודיעין סגול, ההתקפה של הגורילות השתלטה על המשחק כבר מהמהלך הראשון. כל קבוצה הצליחה להביא טאצ'דאונים ומספר אינטרספשנים. לאחר משחק ארוך, מודיעין סגול גברו על הגורילות, והמשחק נגמר 35-18 למודיעין סגול.

במשחק המקביל של הכפירים ירושלים נגד ספרטנים באר שבע, לא היה ניתן להתעלם מההשתפרות הניכרת של הספרטנים מהעונה הקודמת, אך הניסיון ורמת המשחק הגבוהה של הכפירים הכריע והם גברו בקלות עם ניצחון של 47-0 על הספרטנים. הכפירים נכנסו למשחק השני שלהם בערב עם בטחון רב לאחר הניצחון המוחץ, ולא היו מוכנים ליריבות מול להבות מודיעין סגול. שתי הקבוצות הצליחו לעשות מהלכים מעניינים ומרשימים, אך הדינמיקה והזריזות של להבות מודיעין סגול היתה מיוחדת במינה, ולאריות לא היה תכנית משחק נגד מתאימה. המשחק נגמר 26-37 למודיעין. במשחק האחרון של הלילה, השתתפה קבוצה חדשה בליגה – לוחמי בית שמש ששיחקה נגד הקבוצה שלקחה את האליפות בעונה הקודמת, להבות מודיעין צהוב. מודיעין צהוב ללא ספק הביא מכשול ללוחמים ושלטו על המשחק מהדקה הראשונה. מספר 24 אפי נאייר מלהבות מודיעין הצליח לתפוס שלושה אינטרספשנים אחד אחרי השני, כאשר שניים מהם הסתיימו בפיק שש! הלוחמים, בתקפיד האנדרדוגס לא ויתרו עד סוף המשחק והמשיכו לנסות לשים עוד נקודות על הלוח. התוצאת הסופית של המשחק היה 56-12 ללהבות מודיעין צהוב.