פלאג ארצי נוער – שבוע 2

פלאג נוער ארצי

27.4.2023

ליגת פלאג נוער ארצי – שבוע 2         

 

בית צפוני:

הבית הצפוני שוב התכנס למשחקים מרתקים. הראמס של חוף הכרמל אירחו את זאבי קרית אונו 2, והשתמשו ביתרון הביתי להוביל בהתקפה ולהבקיע טאצ'דאון כבר בתחילת המשחק. זאבי קרית אונו 2 החזירו מיד טאצ'דאון, כך שתוצאת המשחק נשאר זהה לאורך רוב המחצית הראשונה. שתי הקבוצות המשיכו בתורות לעלות את הנקודות על הלוח, אך לקראת סוף המחצית השנייה הראמס הצליחו סופסוף לשמור על יתרון והמשחק הסתיים 36-20 לטובת חוף הכרמל.

במשחק המקביל, רמת השרון שיחקה נגד קרית אונו וולבס 1. רמת השרון הציגו רמה גבוהה של משחק, ואף השיגו סייפטי במהלך יפהפה, אך שתי הנקודות לא השתוו לשלושת הטאצ'דאונים של הוולבס, והוולבס ניצחו 18-2. לאחר מכן, פתח תקווה פנטרס שחקו את המשחק הראשון שלהם בליגה נגד זאבי קרית אונו 2. פתח תקווה הצליחו לתפוס אינטרספשן מאד מהר, שהוביל לטאצדאון. אחרי טאצדאון שני, פתח תקווה הובילו את המשחק בהפרש של 2 נקודות. בסוף המשחק, זאבי אונו 2 הצליחו לגבור על פתח תקווה, ובדרייב האחרון לקחו ברך על תוצאה סופית של 16-13. במשחק האחרון של הלילה, הראמס שחקו נגד רמת השרון בפעם השניה העונה. אומנם הת'אנדרים השיגו ארבע נקודות יותר ממה שהצליחו במשחק הראשון נגד הראמס, ואף כבשו טאצ'דאון מהמם, אך הראמס הצליחו 2 טאצ'*3דאונים, וחזרו הבייתה עם שתי נצחונות, בתוצאה סופית של 12-6.

 

בית דרומי:

במקביל למשחקים בשפיה, הבית הדרומי גם התחרה ביום ראשון האחרון בספורטק, עמק הארזים. הספרטנים של באר שבע זכו בנקודות הראשונות שלהם לעונה, עם שני טאצ'דאונים במשחק שלהם נגד להבות מודיעין צהוב. למרות ההצלחה בהתקפה, באר שבע הפסידו במשחק בתוצאה של 53-12 למודיעין צהוב. במגרש המקביל, לוחמי בית שמש שחקו נגד להבות מודיעין סגול. מודיעין סגול ממשיכה את רצף הנצחונות בתוצאה של 40-12 נגד לוחמי בית שמש, ולאחר מכן עוד ניצחון באותו הערב נגד הספרטנים בתוצאה 41-6.

בדומה למשחק התאקל שהתקיים, כפירים ירושלים הביסו את גורילות מזכרת בתיה בתוצאה 35-8. כפירי ירושלים ניצחו גם את המשחק השני שלהם בערב נגד לוחמי בית שמש בתוצאה 40-24. להבות מודיעין צהוב שומרים על מקומם הראשון בדירוג עם עוד נצחון נגד גורילות מזכרת בתיה בתוצאה סופית של 58-12.