ניצחונות לירושלים בית שמש מזכרת בתיה ומודיעין בפתיחת העונה

תאקל IHFL נוער

סיכום שבוע ראשון בליגת הנוער:

להבות מודיעין (1-0) נגד זאבי קרית אונו(0-1) 14-16

עוד בטרם הקבוצות החלו לשחק נערך טקס לזכרו של יותם הילל, שחקן עבר של קבוצת קרית אונו אשר נהרג ב-7.10 בשבת השחורה. בטקס התארחו משפחתו חברים וחבריו לצוות.

קרית אונו הגיעה למודיעין למה שנראה כמו שחזור הגמר של שנה שעברה במטרה להתחיל דרך חדשה ועל חשבונה של מודיעין. המחצית הראשונה הייתה ברובה ללא שליטה של אף קבוצה והתחושה היא כי ניכר שהקבוצות חלודות וסימני פתיחת העונה עוד נראו.

לקראת סוף הרבע השני, הסנטר של קרית אונו עם סנאפ לא טוב, והכדור עבר מעל ראשו של הקב מייקל ארבל, הרחיק עד סוף האנדזאון ומחוץ למגרש, ולמודיעין נרשמו הנקודות הראשונה העונה בדמות סייפטי ויתרון של 2-0. זו גם הייתה תוצאת המחצית.

במחצית השנייה היה נראה ששתי הקבוצות קצת מתעוררות וקיבלנו רבע השלישי שהתאפיין בחוסר שליטה של שני הצדדים. ברבע הרביעי הקהל הרב קיבל משחק אחר לגמרי, כאשר קרית אונו בתחילת הרבע עולה על לוח התוצאות בפעם הראשונה במשחק עם טד במסירה ושתי נקודות המרה טובות,  8-2 קרית אונו. מודיעין לא נשארה חייבת  וכבר בדרייב לאחר מכן הצליחה גם להוסיף נקודות התקפיות על לוח התוצאות עם מהלך מסירה מצוין ובעיטת שער, 9-8 מודיעין.

לקראת סוף המשחק, ריצה נהדרת של אוריאל לובינסקי העלתה את מודיעין ליתרון וכמעט הבטיחה את הניצחון. 16-8 מודיעין. קרית אונו הייתה צריכה טד והמרה מוצלחת כדי להשוות ולשלוח את המשחק להארכה. בדרייב נהדר של האורחים, קרית אונו עשתה את הלא ייאמן והצליחה להבקיע כאשר השעון קבע 0 שניות!

קרית אונו הייתה צריכה להכניס את ה2 נקודות בשביל לנצח, אבל עצירה ועמידה איתנה של הגנת מודיעין סגרה את הסיפור.

שבוע הבא קרית אונו נוסעת לעוד משחק חוץ נגד בית שמש בחמישי בערב.

מודיעין גם היא יוצאת למשחק חוץ ראשון למזכרת בתיה.

תמונות מהמשחק

עמק חפר שומרים (0-1) נגד מזכרת בתיה כסופי הגב(1-0) 44-8

עונה חדשה קבוצה חדשה!

קבוצה חדשה מצטרפת לליגה ונראה כי שחקני הענף מאחלים לה בהצלחה. עכשיו למשחק, מזכרת בתיה הגיע להדסה נעורים למשחק חוץ ראשון לעונה. מהפתיחה היה ניכר שישנם ההבדלים. מזכרת בתיה דרכה על הגז ופתחה ביתרון של שתי טד ברבע הראשון, אחד בריצה של גלעד שגיב(103 יארד בריצה וטד) והשני גם הוא מריצה משחקן המשחק בועז קליין(125 יארד בריצה ו 2 טד). הקבוצה הביתית ניסתה להראות סימנים של התאוששות והתחלה של משהו אבל ללא הצלחה. רבע השני היה כולו מזכרת בתיה עם 24 נקודות ללא מענה.

במחצית השניה מזכרת בתיה הורידה רגל מהגז והוסיפה טד אחד נוסף.

עמק חפר ברבע האחרון הצליחה לעלות על לוח התוצאות בפעם הראשונה על ידי ריצה של עומר מאגורי (31 יארד וטד) וסימנה לעצמה את ההצלחה הראשונה לעונה בדמות נקודות ראשונות אי פעם לקבוצה החדשה.

שבוע הבא עמק חפר יוצאת לשבוע מנוחה.

מזכרת בתיה מארחת את מודיעין בתקוה להמשיך את הפתיחה המצוינת של העונה.

תמונות מהמשחק

רעם רמת השרון (0-1) נגד בית שמש לוחמים (1-0) 30-25

עונה חדשה, מראה חדש- רמת השרון התחדשה בסט מדים חדשים ואירחה את בית שמש. המשחק נפתח בצורה רגועה, כאשר ברבע הראשון בית שמש עולים על לוח התוצאות בעזרת טד של מל שוורץ בריצה(263 יארד טד 1), 6-0 בית שמש. הרבע השני, היה כבר שונה וכל קבוצה הצליחה לענות לקבוצה השניה עם טד משלה.

בית שמש מתחילה את פינג פונג הטאדאונים ופותחת פער על הקבוצה הביתית עם ריצה של עידו קליין(7 יארד וטד) 14-0 בית שמש, בדרייב אחר חטיפה של בנימין אקשנאו(38 יארד וטד) שלוקח את זה כל הדרך לטד 22-0 בית שמש.

3 דקות למחצית, רמת השרון הראתה סימני חיים כאשר עדי רז (4 יארד וטד בריצה ועוד 53 בתפיסה) רץ כל הדרך אל האנדזאון, וקובע 22-6 בית שמש. דרייב לאחר מכן, רמת השרון מפגינה יכולות ומצליחה להבקיע עם ריצה של איתי קורן(50 יארד בריצה וטד), והפער מצטמצם, 22-12 בית שמש. אבל המומנטום לא נשאר הרבה זמן בצד השרוני, ונחמן איפשטיין (15 יארד בריצה וטד) הצליח להיכנס לאנדזאון בריצה משל עצמו וקובע את תוצאת המחצית, 30-12 בית שמש.

המחצית השנייה הייתה בשליטה של רמת השרון שניסתה לאורך כל המחצית לסגור את הפער מבית שמש ובתקוה לייצר מהפך, כאשר היא מייצרת דרייב הגנתי מוצלח ומונעת מבית שמש להבקיע עוד טד ומוסיפה עוד 2 טד, אחד ממסירה של זיו טופז(260 יארד ו 2 טד) לנתן מרטין(134 יארד וטד) והשני ברבע הרביעי ממסירה נוספת של זיו טופז ל איתן שילו (יארד וטד).

למרות המאמצים של רמת השרון הם לא הצליחו לסגור את המהפך והתוצאה נקבעה, 30-25 לבית שמש.

בית שמש מארחת במשחק הביתי הראשון שלה את קרית אונו שמחפשת את הניצחון הראשון של העונה.

רמת השרון נשארת בבית ותשחק מול חיפה כאשר כל קבוצה עדיין מחפשת את הניצחון הראשון של העונה.

תמונות מהמשחק

ירושלים כפירים (1-0) נגד איילי חיפה (0-1) 39-0

המשחק התחיל בדרייב נהדר של ירושלים שהסתיים בטד של מתי(272 יארד ו 3 טד 1 במסירה ו2 בריצה) בריצה קלה לאנדזאון. בתחילת הרבע הראשון עוד היה קשה להניח מי הקבוצה ששלטה אבל בסופו של הרבע כבר ירושלים כבר לא השאירה מקום לדיון.

חיפה הצליחה להחזיר פאנט לאנדזאון אבל הוא הוחזר עקב דגל על המהלך.

במהלך המשחק חיפה ניסתה להראות סימני חיים אבל בצד ההגנתי, רוסלאן דוצ'קוב  (5 תיקולים ו 1 TFL), הענק מהצפון, ששיחק רק בשנה שעברה בחיפה, לא נתן להם לזוז יותר מידי, כאשר הוא עוזר לחבריו בהגנה להקשות על הקבוצה הצפונית.

חיפה שבוע הבא תיסע לרמת השרון למשחק חוץ שני לעונה ובתקוה למצוא את הניצחון הראשון.

ירושלים יוצאת לשבוע מנוחה.

תמונות מהמשחק