מודיעין עם ניצחון מרשים עדיין ללא הפסד

תאקל IHFL נוער

תמונות: יוני מוגרבי.

ליגת הנוער ע"ש משפחת קראפט ממשיכה בכל הכוח עם שני משחקים בשבוע השלישי של עונת 2021/2022. מודיעין במשחקה הביתי הראשון לעונה, הרשימו מאוד עם נצחון קל מול עצמה כרמיאל, בעוד המפגש המרתק השני רמת השרון ובית שמש לוחמי יהודה, הלוחמים יצאו עם נצחון קליל ונשארים בטבלה צמודים לכפירים ומודיעין.

להבות מודיעין 47 – עצמה כרמיאל 6

להבות מודיעין נשארים עם מאזן מושלם של 0-2 אחרי נצחון קל על הקבוצה מצפון הארץ, כאשר הם ממשיכים להעזר בשירותיו של נועם מלול עם עוד משחק מצוין של 3 ט"דים על הקרקע ועוד ט"ד במסירה והופעה טובה של נתנאל ארונוף בעמדת הקוורטרבק. ארונוף הוא גם זה שפתח את המשחק עם ט"ד על הקרקע בק"ב סניק ברבע הראשון, אבל רק ברבע השני מודיעין התחברו כדי ליצר בריחה. תחילה ארונוף מצא במסירה ארוכה מאחורי ההגנה את מתן באומן ל-67 יארד, ואז התחבר לט"ד קצר עם יהלי הרוש, מהצד השני גיא שושנה עשה כל שיבכולתו כדי להשאיר את קבוצתו במשחק כשהוא מוביל את הקבוצה בריצה (27 יארד וט"ד) ומסירה (14 מ-25 ל-95 יארד) אבל בין לבין הגיעה אחת משתי מסירות שלו שנחטפו, ומלול סגר מחצית דומיננטית של הקבוצה הביתית עם ט"ד ראשון שלו בריצה.

מודיעין היו רחוקים מלשחק משחק מושלם, והרבה קרדיט מגיע להגנה של כרמיאל. דן דמרי הוביל את ההגנה עם 9 תאקלים ושושנה עבד גם בצד ההגנתי (7 תאקלים, סאק וגרם לשתי השמטות), הובילו לכך שהלהבות המירו רק 2 מ-6 בהמרה לשתיים אחרי ט"ד (פלוס בעיטה מוצלחת אחת), וגרמו ל-3 איבודי כדור ממהלכים יפים של ההגנה. באחד מהמהלכים, ליעד יוסף הצליח לנצח את שחקן קו ההתקפה מולו עם סאק, גרם להשמטה וגם השתלט על הכדור.

ההגנה של מודיעין תרמה את חלקה עם נועם מלכה שהוביל עם 8 תאקלים ויהודה מגדל עם שורת סטטיסטיקה יפה של 7 תאקלים (מתוכם 1.5 לאיבוד יארדים), 2 חטיפות ושתי הטיות מסירה. שושנה אמנם פתח את המחצית השניה עם ט"ד ריצה נהדר כשהוא מתחמק ממספר תאקלים ונתן שביב תקווה לקבוצתו, אבל תוך פחות מדקה לקראת סוף הרבע השלישי מלול הוסיף שני ט"דים קצרים בריצה (לצד 89 יארד ב-9 נשיאות) וממש עם הבאזר במהלך מוזר של סנאפ שברח לק"ב הוא השתלט על הכדור ומסר בצורה מאולתרת לט"ד האחרון במשחק ליאיר מכלוף כדי לצאת עם נצחון גדול.

בית שמש לוחמי יהודה 40 – רעם רמת השרון 16

האלופה מרמת השרון הגיעה לבית שמש כדי למצוא את הנצחון הראשון העונה אבל נתקלו בקבוצה עיקשת שהראתה שכנראה המאבק לתואר העונה לא יעבור דרך רמת השרון שנמצאת בתהליך בניה מחדש. הלוחמים פתחו את המשחק בצורה שלא מותירה ספק מי תצא מנצחת מהמשחק עם ניקוד מהיר מטאצ'דאון של אלי ראדום וסייפטי בגלל סנאפ לא טוב שברח מהאנדזון, שהקפיצו אותם ליתרון 0-10 ברבע הראשון. אלימלך שוורץ הגדיל את היתרון עם ט"ד נוסף, וחטיפה של גרשי הרטשטיין מידיו של רמי אדלר סגרה את הרבע הראשון המצוין של בית שמש.

בית שמש ניצלו את החטיפה כדי לשים את הכדור בידיים של כוכב המשחק, ראדום פעם נוספת והיתרון המקומי רק צמח. שתי הקבוצות החליפו איבודי כדור, תחילה הרעם עם פאמבל אבל לבני גאגולשווילי המשיך את העונה המצוינת שלו בהגנה עם חטיפה משלו ושתי הקבוצות ירדו למחצית ביתרון 0-32 ללוחמים. המשחק נרגע במחצית השניה, ורמת השרון התקשו בפעולות בסיסיות בהתקפה כמו הפלות כדור שמנעו מהם לצמצם את הפער ופספוסי תאקלים שהובילו לדרייב שבו ראדום סיים עם ט"ד שלישי במספר על הקרקע.

רמת השרון הצליחו להמתיק את הגלולה המרה עם ט"ד ארוך בריצה של שלומי פלג ואחרי השתלטות אחרי בעיטת פתיחה שבה נגע שחקן יריב, נתנה להם הזדמנות שנוצלה כדי לשים ט"ד מקו היארד האחד, אבל עדיין בסופו של דבר הייתה רק מנצחת אחת ואלו היו לוחמי יהודה.