מודיעין חוזרת למסלול הנצחונות, רמת השרון מנצחת במותחן

תאקל IHFL נוער

תמונת שער: יוני מוגרבי.

שני משחקים נערכו בשבוע התשיעי של ליגת הנוער על שם משפחת קראפט, מודיעין התאוששה וחזרה לנצח מול יריבה נוחה בדמות מזכרת בתיה ובמפגש תחתית ובמזג אוויר סוער רמת השרון וכרמיאל נפגשו וחיפשו כל אחת את נצחונן הראשון בליגה ואחרי קרב צמוד הרעם ניצלו את הסופה כדי לצאת עם ניצחון חשוב.

מזכרת בתיה גורילות 14 – להבות מודיעין 44

המשחק נפתח עם חטיפה של נועם מלול בהגנה מה שהוביל למהלך ריצה שלו לאנדזון מהר מאוד ויתרון 0-7 מהיר לאורחים, הכדור חזר מהר אחרי שההתקפה של הגורילות הרחיקה אותו ויהלי הרוש עם ריצה הכפיל את היתרון. מזכרת הגיעה למשחק עם תשובה מהירה וט"ד ארוך ויפה של ניר רוחם אבל החגיגות לא נמשכו זמן רב כאשר בעיטת הפתיחה הוחזרה שוב על ידי השחקן הטוב במגרש מלול לט"ד שני שלו.

האקשן נמשך אחרי עצירה בדאון רביעי של מודיעין, ומלול המשיך עוד ברבע הראשון עם ריצה לט"ד התקפי נוסף שלו, מלול עם ט"ד נוסף בקבוצות המיוחדות הפעם עם החזרה לפאנט של 43 יארד והיתרון צמח אחרי תאקל של הגנת מודיעין באנדזון של יריבתם ו2 נקודות נוספות דרך סייפטי. אהרונוף הק"ב שלא היה צריך לעשות יותר מדי עד אותו הרגע, מצא באוויר את יאיר מכלוף לט"ד ומודיעין ירדה למחצית ביתרון 6-44.

הרבע השלישי התנהל על מי מנוחות כאשר אף קבוצה לא מצליחה לשים נקודות עד דקה לסיום הרבע כאשר אהרונוף נחטף בידי אופיר אשכנזי שעם החזרה נהדרת משיג פיק סיקס עבור הקבוצה הצעירה ממזכרת בתיה שגם הצליחה בהמרה של שתי נקודות אחרי. מזכרת ניסו לצמצם עוד את היתרון של האורחים אבל הק"ב שלהם נחטף פעמיים בפעם השניה ממש עם סיום המשחק בידי יותם אנוש כדי לחתום את תוצאת המשחק.

רעם רמת השרון 12 – עצמה כרמיאל 7

פתיחת המשחק הייתה הססנית מצד שתי הקבוצות כאשר ההתקפות לא מצליחות ליצר דרייבים ראויים וכבר בדרייב השלישי של כרמיאל הגיע איבוד כדור של דן דמרי הרץ האחורי עליו השתלט גל זיו המגן על קו ה-13 של כרמיאל. ההתקפה המקומית לא עשתה כלום עם המצב הנוח וכשלה בדאון רביעי אבל בדרייב ההתקפי הבא שלה עדי רז הק"ב מצא את עומר גודנברג ורז עם ריצה יפה שמו את קבוצתו במצב נוח לשים עוד נקודות אבל כשלו פעם נוספת בדאון רביעי.

גיא שושנה התעורר עם ריצת סקראמבל יפיפיה ל-34 יארד אבל מהלך אחרי הגיע פאמבל נוסף של רם טאפש עליו קפץ עמית לפשיץ, ההגנה של כרמיאל גם היא עשתה את עבודתה עם סאק קריטי על רז של אטהר סמדר ואחרי השלמה של רז לאור סלע וניסיון ליצר יארדים אחרי התפיסה, המגן נטע אלפסי פשוט חטף את הכדור מהידיים של סלע והעביר את הכדור לאורחים כדי לחתום את תוצאת הרבע הראשון ללא ניקוד.

הרבע השני נפתח עם החטאת שער שדה של גיא טנא הובילה למסירה של רז לאיתי בלחסן לדאון ראשון יפה של 23 יארדים אחרי תפיסה, כאשר הפעם הרעם יוצאים עם נקודות ורז עם ט"ד ראשון במשחק של יארד אחד כאשר הוא מוצא את גולדנברג באנדזון. רז נחטף בדרייב אחרי בידי אביחי ליאני קרוב למחצית אבל כרמיאל כושלים בדאון רביעי ויתרון מזערי למקומיים במחצית.

המחצית השניה התאפיינה בסופה סוערת שהגיעה משום מקום והשפיעה על שתי הקבוצות ושתיהן התקשו להניע את הכדור אך רז, המצטיין במשחק השתמש ברגליים שלו כשהוא רץ ל-12 יארד כדי להכפיל את היתרון 3 דקות לסיום הרבע השלישי. כרמיאל שיחקו הרבה יותר טוב ברבע האחרון והצליחו להניע את הכדור בצורה הרבה יותר מוצלחת אך שושנה נחטף בידי אלעד לוי ממש על סף האנדזון והיה נראה שהמשחק גמור, אבל שתי הזדמנויות אחרונות נתנו להם ט"ד יפה ובעיטת המרה שאחרי כדי להתחיל קאמבק ואחרי החלטה מוזרה של התקפת רמה"ש למסור ולעזור עם עצירת שעון נוספת הכדור חזר לכרמיאל לדרייב אחד אחרון עם פחות מדקה על השעון, אבל למרות שהצליחו להגיע עד קו ה-18 עם ריצות והשלמות יפות הזמן נגמר להם מבלי לשים נקודות ורמת השרון עם נצחון ראשון העונה, כרמיאל יחפשו את ה-W הראשון שלהם במקום אחר.