ליגת נוער ארצי – שבוע 6

פלאג נוער ארצי

ליגת נוער ארצי התכנס השבוע לסבב שישי של משחקים.

הבית הצפוני נפגש שוב במגרש של קרית אונו, שבו הקבוצה החדשה של כדורי הוכיחה שהיא משתפרת כל שבוע מחדש. במשחק שלהם נגד תאנדר רמת השרון, הם הצליחו לעשות מהלכים טובים ביותר, חטפו את הכדור מספר פעמים בהגנה יוצאת מן הכלל וגם זכו לכמות מכבדת של טאצדאונים. למרות ההשתדלות, הקבוצה מרמת השרון הצליחה לגבור עליהם ולנצח 34-20 במשחק. במגרש ממול, עוד סיפור מרתק בקבוצה החדשה השנייה, הרפטורס מרעננה, שהביאו פייט אדיר לקבוצה החזקה בליגה , קבוצת הראמס של חוף הכרמל. עד כה, הראמס הובילו את טבלת הדירוג בשיא של 0 הפסדים, והוכיחו את מעמדם במשחקי בלואאוט לאורך כל העונה. אך ביום שלישי, הקבוצה מרעננה שיחקה במקצועיות וסבלנות נגד הראמס, מה שהוביל למשחק קרוב ביותר. הצופים זכו לראות הופעות מרשימות משתי הקבוצות, ולקראת סוף המשחק, אחרי חטיפה של הרפטורס, הם כבר הריחו את הניצחון. לראמס לא היה מענה, והרפטורס ניצחו במשחק בתוצאה סופית של 36-19! במשחק הבא של הראמס נגד קרית אונו, הם הצליחו לעשות קאמבאק במשחק שלא היה להם קל במיוחד. הוולבס מקרית אונו, שהיו מקום שני בטבלת הדירוג זמן מה, הופתעו לשחק מול קבוצה שכאילו לא הגיעו מהפסד. הראמס חזרו ובגדול במשחק השני שלהם עם מהלכים מרשימים מאוד. הזאבים נתנו פייט טוב אך לא הצליחו לתת מענה לראמס, והמשחק הסתיים 39-28 לטובת הראמס. במגרש השני, הרעננה רפטורס המשיכו עם המומנטום וזכו בעוד משחק נגד תאנדר רמת השרון. התוצאה שלהם, 20-8 נגד תאנדר, והנצחון נגד הראמס, הוביל לקפיצה שלהם בטבלת בדירוג ממקום רביעי הישר למקום השני!

הבית הדרומי שיחק בירושלים, שם הטרנדים המיושנים המשיכו את דרכם. הכפירים שוב היו דומיננטים מאוד נגד הלוחמים מבית שמש, שלא הצליחו להפיק נצחון אחד עד כה. ההשתדלות הטובה של הלוחמים הביאה להם 3 טאצדאונים, אך לעומת הכפירים, 3 לא היה מספיק, והמשחק נגמר 56-18 לכפירים. במשחק הבא שלהם, הלוחמים שיחקו נגד עצמה אפרת, קבוצה שנהנתה מכמות נצחונות, כשהם מונחים מקום ראשון בדירוג עם 0 הפסדים. הלוחמים הצליחו להפיק טאצדאון, אך המשחק הסתיים בתוצאה גורפת של 68-6 לעצמה אפרת, קבוצה שאוהבת לעשות רן-אפ לכל ניקוד במשחקים. בהמשך להצלחה של הקבוצה מאפרת, הגיעה תורם של הגורילות ממזכרת בתיה, שלאורך כל העונה הפגינו השתפרות ומגמת עליה. למרות המשחק הטוב של הגורילות, פער גדול בין הקבוצות הובילה לנצחון של עצמה אפרת 63-22.

בית מרכז שיחקו ביום רביעי במודיעין. במשחק של להבות מודיעין צהוב נגד להבות מודיעין סגול, היה מקרה חריג בו התעסקות יתר בשיפוט של המשחק הובילה להפסקות רבות ומהלכים מקוטעים. הזרימה של המשחק נקטעה בהרבה מקרים, ומומנטום הקבוצות הדרדרה. עקב ההפסקות, המשחק של להבות מודיעין צהוב נגד להבות מודיעין סגול התארך מאוד, במה שהסתכם כלחימה במגמה יורדת של מודיעין סגול נגד הקבוצה הצהובה, שבצעה לא מעט מהלכים שנועדו להוריד משעון המשחק. למרות המומחיות והסקיל שקיים בשתי הקבוצות, אי איזון של כוחות בולטת מאוד, הובילה למשחק שאפילו המהלכים המרשימים חסרו ברגש. המשחק נגמר בסוף 56-26 ללהבות מודיעין צהוב. המשחק הבא של בית מרכז הרים את המורל, בו שיחקו אליצור חשמונאים ולהבות מודיעין שחור. בשונה משאר המשחקים בעונה, ההגנות של שתי הקבוצות קיבלה במה מכובדת. בעזרת טכניקה טובה, שתי הקבוצות מנעו מספר טאצדאונים לקבוצה השנייה, מה שהוביל למשחק עם ניקוד נמוך, אך צמוד מאוד. על כל טאצדאון של אליצור חשמונאים, להבות מודיעין החזירה, עד לדקות האחרונות של המשחק. בדקה האחרונה של המשחק, להבות מודיעין שחור היו בדרכם להשיג טאצדאון במהלך שיגרום להם להוביל במשחק. בניסיון שלהם, שחקן מאליצור חשמונאים חטף את הכדור ורץ איתה מגרש שלם לאנד זון והשיג פיק סיקס מטורף. לאחר הטאצדאון הזה, הקבוצה מחשמונאים השיגה עוד נקודה. המשחק הסתיים 27-20 לאליצור חשמונאים.