ליגת נוער ארצי – שבוע 5

פלאג נוער ארצי

ליגת נוער ארצי שיחקו השבוע סבב חמישי של משחקים.

הבית הצפוני שיחק ביום שלישי בקרית אונו. לראמס מחוף הכרמל היה משחק מאוד טוב נגד הקבוצה של כדורי כשהם ניצחו אותם 50-12. במקביל, הקבוצה של רעננה רפטורס שיחקו נגד זאבי קרית אונו במשחק צמוד מאוד. שתי הקבוצות שיחקו עם התקפה טובה והגנה טובה מאוד, וברמה מקצועית ודומה. לקראת סוף המשחק, הלחץ היה על הרפטורס לגבור על זאבי קרית אונו בטאצדאון שיוביל אותם לניצחון, ובלחץ הם בהחלט עמדו. בטאצדאון שבו הרסיבר טפס את הכדור מעל לראש של שחקן ההגנה, הקבוצה מרעננה חגגו. למהלך של הרפטורס לא היה לזאבים מענה, ולמרות המשחק התחרותי, בסוף הרפטורס לקחו עם 33-26. במשחק הבא שלהם נגד כדורי, רעננה הצליחו להוציא ניקוד דומה לקודם שלהם. הקבוצה מכדורי שחקה טוב מאוד והצליחו להשיג שתי טאצדאונים, אך בסוף הרפטורס מרעננה לקחו את המשחק 31-12. למרות ההפסד שלהם נגד הרפטורס, זאבי קרית אונו הגיעו עוד יותר חזקים למשחק נגד תאנדר רמת השרון. למרות שהקבוצה מרמת השרון שחקה ברמה גבוהה מאוד עם ספורטיביות טובה, זאבי קרית אונו חזרו לגרוב שלהם במגרש הבית והצליחו להוציא את הניקוד הגבוהה ביותר של הלילה, כשניצחו 54-22.

הבית הדרומי גם שיחקו ביום שלישי, בירושלים. משחק הראשון היה קרוב מאוד, בין הגורילות ממזכרת בתיה והכפירים של ירושלים. שתי הקבוצות ביצעו מהלכים מוצלחים ומספקים, והמשחק נגמר בהפרש של ארבע נקודות בלבד. את הניצחון לקחו הכפירים של ירושלים, עם ניקוד סופי של 48-44. הגורילות של מזכרת בתיה הגיעו למשחק השני שלהם ולגמרי הכניעו את הלוחמים מבית שמש, במשחק שנגמר בתוצאה סופית של 74-26. ובמשחק האחרון, בניצחון החמישי מתוך חמש שלהם, הקבוצה מאפרת ניצחו במשחק שלהם נגד כפירי ירושלים 64-35.

בית מרכז התארח במודיעין ביום רביעי לסבב משחקים מעניינים מאוד. במשחק הראשון, אליצור חשמונאים הגיעו לשחק נגד להבות מודיעין צהוב. שתי הקבוצות הגיעו עם ספורטיביות טובה והרבה כישרון, במשחק שהיה מרתק מהתחלתו עד סופו. על כל טאצדאון שחשמונאים הצליחה לעשות, להבות צהוב החזירו בטאצדאון משלהם. כך עד סוף שעון המשחק, שבו הטאצדאון האחרון הושג על ידי חשמונאים, עם שניות אחדות להתקפה של להבות מודיעין צהוב. המשחק הסתיים 39-34 לאליצור חשמונאים. במשחק הבא, להבות מודיעין סגול שיחקו נגד להבות מודיעין שחור במשחק חברותי וצמוד מאוד. המשחק הסתיים 49-17 ללהבות מודיעין שחור.