ליגת נוער ארצי – שבוע 4

פלאג נוער ארצי

ליגת נוער ארצי שחקו את הסבב הרביעי של משחקי העונה!

הבית הצפוני התכנס בקרית אונו, קבוצת הראמס של חיפה הגיעו לנצח את הקבוצה עם יתרון הבית, והמשחק נגמר 54-19 לחיפה. במגרש השני, הרעננה רפטורס נלחמו קשה נגד תאנדר רמת השרון. שתי הקבוצות התחרו באופן מקצועי, והמשחק היה צמוד עד לדקה האחרונה, כשהיתרון של תאנדר נשמר, ורמת השרון לקחו את הניצחון 26-22. זאבי קרית אונו גם זכו לניצחון אחד, במשחק שלהם נגד כדורי פוטבול, בניקוד סופי של 26-12. חיפה ראמס המשיכו את סטריק הניצחונות שלהם בניצחון חמישי מתוך חמש, עם תוצאה של 38-26.

בית המרכז הגיע לשחק בירושלים, קבוצת אליצור חשמונאים המשיכו עם העונה הדומיננטית שלהם כשהשיגו 2 נצחונות ברצף. הראשון נגד להבות מודיעין סגול, במשחק שהסתיים 52-25 לחשמונאים. המשחק השני של חשמונאים ששחקו נגד להבות מודיעין צהוב הסתיים בפער קטן יותר, בתוצאה סופית של 33-26 לחשמונאים. להבות מודיעין צהוב חזרו מהמשחק נגד חשמונאים לנצח במשחק הבא שלהם נגד להבות מודיעין שחור במשחק קרוב ביותר שהסתיים בהפרש של נקודותיים 30-28 למודיעין צהוב.

הבית הדרומי התארחו במזכרת בתיה ל2 משחקים מהנים. המשחק הראשון בין עצמה אפרת ללוחמי יהודה הסתיים בנימה חברתית מאוד, לאחר שעצמה אפרת הביסו את בית שמש בתוצאה גורפת של 68-0! במשחק הבא, כפירי ירושלים לקחו עוד ניצחון מול הגורילות של מזכרת בתיה. למרות שהמשחק התחיל בשיוויון, הקבוצה הירושלמית הצליחה להשיג יתרון לקראת סוף המשחק, ולקחה את הניצחון עם ניקוד סופי של 41-34.