ליגות AYFI פותחות עונה!

נערים נערות פלאג ילדים

ליגות ה-AYFI חזרו לפעולה!

ליגת נערות

עם פתיחת השנה האזרחית, בראשון בערב, ליגת הנערות חזרה לעונה חדשה מלאת אקשן. משחק ראשון של להבות מודיעין נגד אפרת התחיל בצורה מתונה אך התחמם מהר עם הטאצדאון הראשון של להבות מודיעין, אפרת לא נשארו חייבות והשיבו בטאצדאון משלהם. כשלא נקבעה מנצחת בסוף הזמן המלא של המשחק נכנסו הקבוצות להארכה ובסופה, אפרת נצחו עם תוצאה של 20-13. בזמן שמודיעין ישבו לנוח, אפרת קפצו למשחק שני נגד אריות ירושלים, שהגיעו למגרש מורעלות ומוכנות להפציץ. אריות ירושלים לא רחמו על אפרת העייפות ופתחו בצורה חזקה, אבל אפרת, שכבר הפגינו את היכולת שלהן להתמודד השיבה מאבק, והביסו גם את ירושלים 19-12! לאחר ההפסד, אריות ירושלים חזרו לשחק את המשחק השני נגד להבות מודיעין. אריות ירושלים נלחמו קשה, ובסוף, הצליחו לנצח את מודיעין 20-0.

טבלת הליגה

ליגת נערים

קבוצות הנערים הגיעו עם מלא אנרגיות ל-2 משחקים מטורפים. הראשון מביניהם, להבות מודיעין נגד אפרת, התחיל דומה למשחק הנערות. הלהבות התחילו להשתלט על המגרש והבקיעו טאצדאון מהר מאוד. אבל הסבלנות של אפרת בסוף הובילה לנצחון הטמון בנקודות הקטנות לאחר הטאצדאון, כשניצחו 21-19 נגד מודיעין!

לאחר הפסקה מהעונה הקודמת שבו הגיעו במקום הראשון, קבוצת טלמון הגיעה לשחק מול חשמונאים עם רעב בעיניים. הטאצדאון הראשון היה של חשמונאים, אבל טלמון החזירו טאצדאון עם עוד נקודה נוספת. במחצית, טלמון הובילו 7-6, אך חשמונאים לא איבדו תקווה, וחזרו לשחק עם מלוא האנרגיה במחצית השנייה, כשבדקות האחרונות של המשחק, חשמונאים הבקיעו את הטאצדאון המנצח עם תוצאה של 20-13.

טבלת הליגה