חוף הכרמל מעפילה לפלייאוף על חשבון בית שמש ותל אביב עם ניצחון קל בשביל לסגור את העונה

תאקל IFL בוגרים

תקציר מחזור השלמה ליגת הבוגרים ע"ש משפחת קראפט

חוף הכרמל נגד בית שמש 28-31

המשחק, שהיה מכריע לקבלת כרטיס עלייה לפלייאוף, יכול להיקרא משחק העונה.

לאחר פתיחה מהוססת ללא ניקוד, שקד אקריש( 108 יארד ו 4 טד) הצליח לפתוח את המשחק עם ריצה נהדרת והובלה של האורחים. למעט אותו טאצ'דאון, הרבע הראשון היה מאוד הגנתי, ודאי לאור העובדה שבית שמש עלו ללא הקב המוביל שלהם. מהצד ההגנתי של בית שמש היה זה אפריים נג'מן עם מופיע הגנתי של (21 תיקולים ו TFL 1). מהצד של חוף הכרמל זה הריסון פרנלי ( 9 תיקולים סאק 1 ו 1.5 TFL).

הרבע השני המשיך להיות בשליטה של חוף הכרמל ושקד אקריש המשיך להרשים עם עוד טד משלו בפתיחת הרבע השני. בית שמש הצחילה להתעורר ולמרות חסרונו של השחקן מפתח צבי גרינסטון ובמשחק הנ"ל המושכות עברו ליצחק פאקס (184 יארד במסירה ו 3 טד) שהצליח להתחבר עם חיים אדרי (56 יארד וטד) לניקוד ראשון של הקבוצה הביתית. כל קבוצה הצליחה להוסיף טאצ'דאון ללוח ולסגור את המחצית בתוצאה 20-14 לחוף הכרמל.

המחצית השניה הייתה "קמצנית" בניקוד, כאשר כל קבוצה מצליחה לעלות על לוח התוצאות הרבה פחות ממה שהם רגילות. לקראת סוף המשחק הגענו לשיוויון 28 כאשר במהלך האחרון חוף הכרמל מצליחה את בית שמש לעשות סייפטי ולהשוות את המשחק.

ההארכה הייתה מאוד מותחת כאשר בית שמש לא הצליחה לעלות ליתרון ולסגור את המשחק והכדור עבר לחוף הכרמל.

לאחר דרייב נהדר הקבוצה האורחת הצליחה להגיע למרחק של בעיטת ניקוד ויהב סיסו ממרחק של 38 יארד מצליח לסגור את המשחק ולשלוח את חוף הכרמל לפלייאוף!

בית שמש מסיימת את העונה במקום החמישי והמאכזב, ולא מצליחה לעלות לפלייאות.

חוף הכרמל עם הניצחון מבטיחה את מקומה בפלייאוף את המשחק מול תל אביב בחצי הגמר.

תל אביב נגד מזכרת בתיה 8-54

תל אביב הגיעה למזכרת בתיה למשחק האחרון של עונה.

מתחילת המשחק היה ברור שתל אביב רוצה לסגור את הסיפור מהר ובהובלת עומר פינטוס (320 יארד ו 6 טד) ועמית קולטון (183 יארד ו 3 טד) שחזר להתקפה זה בדיוק מה שהם עשו.

המשחק היה בשליטה תל אביבית כאשר רק ברבע השלישי מזכרת בתיה מצליחה לעלות על לוח התוצאות עם מסירה של דביר ארג'ואן (170 יארד וטד) לעומר גולדנברג (13 יארד וטד). הרבע הרביעי היה מאוד רגוע כאשר היה נראה שתל אביב מורידה רגל מהגז , מזכרת בתיה ניסתה להמיר את הדרייבים שלה לנקודות אך ללא הצלחה.

להגנת תל אביב זה היה רופיג בביוב (5 תיקולים ו TFL 1 ) מהצד של מזכרת בתיה זה היה רועי ארזי( 5 תיקולים וחטיפה אחת).

מזכרת בתיה מסיימת במקום השישי.

תל אביב סוגרת את העונה במקום השני ותפגוש את חוף הכרמל למשחק על כרטיס לישראבול ה-17!