הכפירים ממשיכים לשלוט בליגה, קרית אונו מתבססים במקום השלישי

תאקל IHFL נוער

תמונות: יוני מוגרבי.

ליגת הנוער על שם משפחת קראפט ממשיכה להתקדם ואחרי דחייה של שני משחקים בגלל מזג אוויר והתפרצויות קורונה שבגינן נערך רק משחק אחד בשבועיים האחרונים (להבות מודיעין ניצחו את עצמה כרמיאל 8-22), הליגה חזרה ללוח המשחקים הסדיר עם עם שני משחקים, קרית אונו עם נצחון קשה וצמוד מול רמת השרון (שעדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה) נצמדה לשתי הראשונות ובמשחק השני שעל הנייר היה משחק העונה, המוליכה גברה די בקלות על מודיעין מהמקום השני.

להבות מודיעין 10 – כפירי ירושלים 48

הכפירים הראו שיש להם את מה שצריך כדי ללכת כל הדרך עד לתואר הנכסף בפעם הראשונה בתולדותיהם ולמרות שהמשחק היה צמוד במחצית הראשונה, הקבוצה האורחת מירושלים ברחה והראתה דומיננטיות במחצית השניה. אחרי פאנט מהיר, הכפירים שמו את הכדור בדרייב הראשון שלהם בידיים של מנחם סקלאר חמש פעמים רצופות שצבר במצטבר 52 יארד והעלה את קבוצתו ליתרון. מודיעין קידמו יפה את הכדור ונעצרו בדאון רביעי ובפתיחת הרבע השני מתי בדנרש מצא את יהודה ברדש ל-31 יארד והיתרון הוכפל.

מודיעין הראתה לוח לחימה כאשר נתנאל ארונוף ומתן באומן התחברו ל-22 יארד באוויר ומיד אחרי ענן קולפ תפס את הט"ד היחיד של מודיעין והחזיר את קבוצתו למשחק. צבי קרסט עם תפיסה נאה של 33 יארד שם את הכפירים מיד עם הזדמנות לשים נקודות נוספות ובדנרש עם הסניק עשה זאת. דרייב יפה של מודיעין נעצר על קו ה-16 של יריבתם ומשם יואב בר שם את השער שדה כדי לצמצם ומיד אחרי פעולה הגנתית יפה וסאק של יקיר ברגר החזירה את הכדור על סף המחצית למודיעין, אבל ממש קרוב לבאזר, בדאון רביעי וגול מקו ה-9 של הכפירים ארונוף נחטף בידי בדנרש כדי להשאיר את התוצאה על כנה במחצית.

המחצית השניה הייתה שייכת לקבוצה אחת בלבד, האורחים עם עצירה בדאון רביעי על קו ה-21 של מודיעין (בהחלטה שנויה במחלוקת שכנראה סגרה את המשחק), מצאו 3 מהלכים אחר כך את האנדזון עם ט"ד שני של סקלאר (סיים עם משחק נהדר של 13-116-3), ואחרי עצירה נוספת ומסירה ארוכה נוספת של בדנרש שנתן הופעה נאה של 11 מ-16 ל-170 יארד ושלושה משלו, סקלאר רץ לט"ד האחרון שלו במשחק. ארונוף עם 19 מ-35 ל-161 יארד וט"ד ניסה להחזיר את קבוצתו למשחק, אבל הגנת הכפירים עשתה עבודה מעולה על הרץ המצוין של הלהבות נועם מלול שלא מצא את הפרצות הרגילות והיה עם 14 נשיאות ל-4 יארד בלבד.

נועם פריד שהיה שקט רוב המשחק התעורר לקראת סוף הרבע השלישי כשהוא תופס את שני הט"דים האחרונים, ל-24 ו-13 יארד בהתאמה. בדנרש עוד הספיק להחטף במהלך האחרון של המשחק בידי מלול אבל כל זה לא שינה כשהכפירים צועדים בגאון במקום הראשון עם מאזן נקי מהפסדים.

זאבי קרית אונו 16 – רעם רמת השרון 6

במה שאמור להיות המשחק השני בין שתי הקבוצות בתוך שבועיים, המשחק הראשון ביניהן נדחה בפעם השניה בגלל התפרצות קורונה (אחרי שהוא נדחה מפתיחת העונה בגלל מזג אוויר סוער), הפך במגרש הבוצי בקרית אונו להיות קרב הגנתי שבו הקבוצות התקשו להניע את הכדור והתנהל בעיקר במרכז המגרש. הקבוצות הצליחו למצוא את האנדזון די מהר ברבע הראשון עם עבודה טובה של הרץ האחורי שפורץ בשבועות האחרונים עבור קרית אונו, איתן רום שעם ריצה של 5 יארד העלה את קבוצתו ל-8-0 מהיר אחרי דרייב שהלך כולו על הקרקע.

רעם רמת השרון ענו מהר עם הק"ב הצעיר עדי רז שאחרי בכורה מוצלחת מול הכפירים, המשיך להראות ניצוצות כשהוא רץ ל-15 יארד והשיג דאון ראשון עם עבירה שנעשתה עליו וקינח עם מסירה לט"ד לאור סלע של 31 יארד אבל אחרי כישלון בהמרה לשתי נקודות היתרון נשאר אצל המקומיים. רז ניסה ככל יכולתו אבל גם איבד את הכדור פעמיים וסיים עם 7 מ-18 ל-77 יארד. בצד השני הזאבים ממשיכים באותה טקטיקה של להתיש את היריב עם משחק הריצה כאשר טל קונפינו הק"ב מנסה סך הכל שלוש מסירות מבלי להשלים אחת, הקבוצה המארחת סיימה עם 130 יארד בריצה, מתוך זה 88 של רום ו-39 של קונפינו שגם תרם את הט"ד המכריע 3:21 לסיום המשחק.

ההגנות כאמור עשו עבודה טובה ואילצו את ההתקפות להרחיק את הכדור פעם אחר פעם וחטיפה של עומר גולדברג הובילה לדרייב המנצח עם ריצות של נאור ראובן והריצה של קונפינו ל3 יארד. רז עוד ניסה להשאיר שביב תקווה אבל נחטף בידי אביב שורק כדי לחתום את תוצאת המשחק.


להלן משחקי ההשלמה שנדחו והמועדים החדשים שלהם:

1. זאבי קרית אונו – עצמה כרמיאל – יום ג' 22/2.
2. מזכרת בתיה גורילות – לוחמי יהודה – יום ה' 24/2.
3. איילי חיפה – רעם רמת השרון – יום ג' 8/3.
4. רעם רמת השרון – זאבי קרית אונו – יום ד' 23/3.
5. עצמה כרמיאל – איילי חיפה – יום ב' 21/3.
6. עצמה כרמיאל – כפירי ירושלים – יום ד' 16/2.