הכפירים מביסים את האלופה היוצאת, מודיעין עם קאמבק מול הלוחמים

תאקל IHFL נוער

תמונות: יוני מוגרבי.

טבלת ליגת הנוער ע"ש משפחת קראפט מתחילה לקבל צורה ברורה אחרי חמישה שבועות של משחקים כשאחרי שני משחקים בשבוע זה, שתי קבוצות מתבססות בראש, כפירי ירושלים המושלמת ולהבות מודיעין שהתאוששו מההפסד לקרית אונו עם נצחון צמוד על בית שמש לוחמי יהודה.

המשחק בין זאבי קרית אונו ועצמה כרמיאל שתוכנן לשבוע זה, נדחה בשל נהלי קורונה ויקבע מחדש.

להבות מודיעין 18 – בית שמש לוחמי יהודה 14

הלוחמים רצו לעלות למקום השני בטבלה ולמרות פתיחה מצוינת וקפיצה ליתרון מהיר, דווקא הקבוצה המקומית ממודיעין הראתה נחישות, ייצרה קאמבק נהדר ונשארה במקום השני אחרי הניצחון הצמוד. אלי ראדום הרץ אחורי/סייפטי של לוחמי יהודה ממשיך לתת הופעות נהדרות והוא זה שהוביל את הקבוצה שלו בשני הדרייבים הראשונים (ולמעשה לאורך כל המשחק כשהוא מסיים עם 200 יארד ב-21 נשיאות). אם הדרייב הראשון היה מתודי כשהוא נושא את הכדור שש פעמים ומסיים עם ריצה קצרה לאנדזון, הדרייב השני היה מהלך אחד בלבד שבו הוא רץ 75 יארד לט"ד השני שלו במשחק, אחרי עצירה של הגנת הלוחמים על קו ה-5 שלהם בדאון רביעי.

מהצד השני יש רץ לא פחות טוב והוא ניצל את הדרייב הבא למענה מהיר עם ריצה משלו לט"ד, נועם מלול עם 123 יארד משלו על הקרקע החזיר את קבוצתו למשחק. שתי הקבוצות נעצרו בשלב הזה עד למחצית, מודיעין הרחיקו והלוחמים עם דרייבים יפים יצאו פעמיים בלא כלום אחרי שנכשלו בדאון רביעי ברדזון למרות מהלכים יפים של משה "ראביט" רבינוביץ (סיים עם 14 מ-19 ל-84 יארד).

המחצית השניה הייתה שייכת לקבוצה הביתית, למרות חסרונות בקו ההתקפה הם הלכו למשחק המסירה ונתנאל ארונוף (10 מ-19, 74 יארד וט"ד) חילק את הכדור למטרות שלו, יהלי הרוש ויואב בר, וקינח עם מסירה לאנדזון לטייטאנד הראל פרנסיס כדי לצמצם את ההפרש לכדי 2 נקודות. סאק של גיא תורג'מן בדאון רביעי עצר דרייב יפה של בית שמש, ובשלב הזה בפתיחת הרבע הרביעי העצבים שיחקו תפקיד כאשר איבוד כדור של הלוחמים הגיע אל תורג'מן אבל מודיעין כשלו בלהניע את הכדור.

מלול היה מצוין גם בצד ההגנתי כמתקל המוביל עם 11 תאקלים ורגע האמת הגיע 1:19 לסיום, כשאחרי עבירה בלתי מחויבת של הגנת הלוחמים עמוק בשטחם הציבה את הלהבות עם ההזדמנות לקחת את היתרון והם עשו זאת עם ריצה של מלול. הזדמנות אחרונה של הלוחמים לא צלחה ומודיעין יצאו לחגוג את הנצחון המותח.

רעם רמת השרון 14 – כפירי ירושלים 46

קרב שבעונה שעברה היה קרב צמרת היה אמנם חד צדדי על הנייר, אבל למרות חסרונות משמעותיים אצל רמה"ש על המגרש היו כמה הפתעות נעימות והקבוצה באפור לא ויתרה לרגע ונתנה פייט ככל יכולתם. החיבור בין מתי בדנרש הק"ב הצעיר של הכפירים ונועם פריד ממשיך לעשות שמות בכל הליגה וזה לא היה שונה גם ביום רביעי ברמת השרון. דווקא הפתיחה הייתה טובה על הקרקע עם דרייב שכולו ריצות וסיימו עם ריצה של יהושוע איליה לט"ד.

אחרי שהרעם נעצרו בדאון רביעי קצר במרכז המגרש עם ריצה של שלומי פלג, הרבע הראשון הסתיים עם ט"ד של הצמד בדנרש – פריד, כאשר האחרון לאורך המשחק מראה שקשה לכסות אותו עם מגוון תפיסות יפות בעומק המגרש ולאורך הסיידליין. היתרון צמח כשבדנרש מוצא את יהודה ברדש באנדזון לט"ד נוסף. אחת מנקודות האור אצל המארחים היה הק"ב המחליף, עדי רז שהפגין יכולת מסירה מצוינת והתמצאות בפוקט, הוא מצא את עדיאל פרי עם מסירה ארוכה אבל מיד הופל בסאק על ידי ברק קסטן כדי לעצור את הדרייב. גם ההגנה של רמת השרון הצליחה להגיע קצת אל בדנרש עם סאק של איתן שילו, אבל זה לא מנע ממנו למצוא את מנחם סקלאר מהבקפילד ליתרון 0-26 במחצית.

רמת השרון לא ויתרו ופתחו מצוין את המחצית השניה עם מסירה יפיפיה של 60 יארד מרז לעומר גולדנברג, אבל תשובה מהירה של פריד מבדנרש הפעם ל-25 יארד. הכפירים המשיכו לשלוט גם בהגנה וחטפו כדור שהוסט באוויר וארי שוטנסטן יוצא עם הכדור בחלק המגרש של הקבוצה הביתית. בדנרש עם החמישי שלו והשלישי של פריד וגם ההמרה אחרי החיבור ביניהם והיתרון רק המשיך לצמוח.

שני ט"דים של רמת השרון בוטלו בגלל עבירות לא מחויבות (הראשון בגלל חגיגות מוקדמות והתגרות של הרסיבר בהגנה) שיכלו לצמצם את התוצאה עוד וסקלאר בצד השני עם ט"ד שני שלו הפעם בריצה ל-3 יארדים, ושלומי פלג חתם את התוצאה עם ריצה יפה של 42 יארד כשהוא שובר כמה תאקלים והכפירים ממשיכים להסתכל מלמעלה על שאר הליגה אחרי ניצחון קל.