הכלבים מהכרמל לא עוצרים ובית שמש עם ניצחון גדול על האלופה

תאקל IFL בוגרים

תקציר מחזור 4 ליגת הבוגרים ע"ש משפחת קראפט

כרמל דוגס נגד באר שבע ספרטנים 12-48

הקבוצה מהכרמל ירדה דרומה בשביל לפגוש את באר שבע ובמטרה להמשיך את פתיחת העונה הדומיננטית שלהם.

כבר במהלך הפתיחה, נביאל בני שלום( 3 טאצ'דאונים) החזיר את הכדור כל הדרך לאנדזאון והמשחק יצא לדרך. גם באר שבע בדרייב הראשון שלהם במשחק עלו על לוח התוצאות בעזרת החזרה טובה למיקום טוב, ולאחר מכן תפיסה של דן שפירא לטאצ'דאון ( טאצ'דאון אחד ו 197 יארדים כוללים). למרות שני הטאצדאונים בפתיחת המשחק הקבוצה האורחת היא זו שהצליחה לברוח ולסגור את הרבע הראשון בתוצאה 28-6.

ברבע השני קיבלנו קרב ראש בראש כאשר חוף הכרמל מנסים להמשיך לברוח אבל מהלכים טובים של הגנת באר שבע בהובלת אלכסנדר דובריקן ( 13 תיקולים ) לא נתנה לחוף הכרמל לברוח וגם הם הצליחו לעלות על הלוח בשנית ממסירה של מיכאל זייקה לליאון רבינסקי ולקבוע את תוצאת המחצית 40-12.

המחצית השניה הייתה כמעט נטולת ניקוד כאשר רק חוף הכרמל מצליחים להוסיף ניקוד ולסגור את הסיפור כבר ברבע השלישי.

באר שבע יוצאת לשבוע מנוחה וחוף הכרמל בשבוע שלאחר מכן תפגוש במשחק בית ראשון את מזכרת בתיה שעדיין מחפשת את הניצחון הראשון לעונה.

טבלת הליגה

סטטיסטיקה

פטישי רמת השרון נגד מורדי יהודה 44-38

רמת השרון הגיע לבית שמש על מנת להמשיך את המומנטום על חשבון בית שמש.

הרבע הראשון היה מלא באקשן כאשר חנן סיבוני הבקיע את הטאצ'דאון הראשון במשחק ( 2 טאצ'דאונים ל 55 יארד) והחל פינג פונג, כאשר כל קבוצה מבקיעה אחת אחרי השניה בשביל לסיים את הרבע הראשון בתוצאה 16-12 לבית שמש.

הרבע השני נפתח בסערה כאשר דויד ניסנוב מבית שמש מפיל את הכדור מידוי של הקב ומרים אותו ומחזיר לטאצ'דאון!

האלופה המכהנת לא נבהלה ובדרייב הבא הצליחה לסגור את הפער בעזרת תפיסה של איסטמן ( 2 טאצ'דאונים 43 יארד ) וצמצמה את הפער ל 24-18 בתום המחצית.

הרבע השלישי היה יחסית רגוע כאשר שתי ההגנות היו יותר פעילות מהמחצית הראשונה. בבית שמש היה זה דויד גולדמן שהוביל את הקבוצה הבייתית ( 7 תיקולים והשתלטות על הכדור מאיבוד של הקאווטרבק ) וברמת השרון היה זה איסטמן (4 תיקולים ו1.5 TFL).

הרבע הרביעי גם הוא נפתח בסערה כאשר רמת השרון מכים ראשונים ומסירה נהדרת ליונתן קורן ( 2 טאצ'דאונים) לטאצ'דאון ורמת השרון קבעה תוצאת שוויון בתחילת הרבע הרביעי.

בית שמש לאחר שני הפסדים כואבים רצתה נקמה לאחר ההפסד הכואב שנה שעברה בחצי הגמר לאלופה, ובהובלת צבי גרינסטון ( 2 טאצ'דאונים במסירה ו 1 בריצה ) לא נתנה למשחק לברוח לה מהידיים ומצליחה להשאיר את הראש מעל המים, לאחר עוד פינג פונג הבקעות לוקחת את הניצחון הראשון העונה על חשבון האלופה.

רמת השרון ובית שמש יוצאות לשבוע נטול משחקים.

טבלת הליגה

סטטיסטיקה