הדוגס עם עליה לפלייאוף על חשבון האריות; תל אביב מבטיחה את המקום השני.

תאקל IFL בוגרים

סיכום מחזורי ההשלמה בליגת הפוטבול הישראלית על שם משפחת קראפט.

כרמל דוגס (6-4)  –אריות ירושלים (4-5)   75 – 42

ירושלים נסעו לעמק יזרעאל להתארח אצל הצפונים למשחק ההכרעה של העונה. מי שתנצח עולה לפלייאוף, והשחקנים הירושלמים יודעים שאם לא ינצחו זאת תהיה הפעם הראשונה אי פעם שהמועדון לא מופיע בפלייאוף.

המשחק התחיל עם התפוצצות כוללת של הקבוצה המארחת שפשוט מכה כמעט כל מהלך עם טד משלהם. אבל במהלך המחצית הראשונה האריות הצליחו לשמור את הקבוצה מהכרמל קרוב אליהם ולא נתנה להם לברוח. הירושלמים הראו ניצוצות של שינוי מומנטום ולקיחת השליטה במשחק, אבל הכלבים מהכרמל עם הגנה נהדרת לא נתנה לירושלים את האופציה להוביל. במחצית הקבוצות יצאו להפסקה בתוצאה 25-18 למארחים.

המחצית השנייה הייתה פשוט הצגה חד צדדית של הקבוצה האורחת. שני שחקני המפתח, שחר עדי ונביאל שלום, פשוט שלטו בשני צידי המגרש ולא נתנו סיכוי לירושלים לחזור למשחק. במהלך סוף הרבע השלישי, ירושלים עשתה קולות של קאמבאק עם כמה מהלכים טובים שצמצמו את הנזק, אבל הקבוצה המארחת פשוט הייתה גדולה עליהם, ובמשך כל הרבע הרביעי הכלבים מהכרמל עשו טד כמעט כל דרייב.

אחרי משחק ארוך ואינטנסטיבי הקבוצה מהכרמל מבטיחה את העליה לפלייאוף על חשבון הקבוצה שאף פעם לא פספסה אחד.

תוצאת הסיום 75-42 לכלבים.

הכרמליים תפגוש בחצי הגמר את האלופה המכהנת, חלוצי תל אביב, שעם עונה מקרטעת הם מקווים להצליח לנצח אותם כמו במפגש האחרון שלהם ולעלות לגמר אחרי הרבה מאוד שנים שלא נכחו במעמד.

מזכרת בתיה כסופי הגב (2-6) – תל אביב (6-4) 39-6

תל אביב הגיע למזכרת בתיה בשישי בבוקר בשביל להבטיח את מיקומם במקום השני ואת הביתיות בפלייאוף ובשביל זה היו צריכים ניצחון. מזכרת בתיה מהצד השני רצתה להשיג ניצחון יוקרתי ולשנות את המאזנים בטבלה.

הקבוצה התל אביבית באה לעבוד וכבר בשלב מוקדם התחילה לברוח, ובתחילת הרבע השני התוצאה הייתה 20-0. מזכרת בתיה עבדה קשה בשביל לנסות לצמצם נזקים ועם טד במחצית הראשונה אכן היה נראה שהיא בדרך הנכונה.

המחצית השנייה לא הייתה שונה מהראשונה. תל אביב לא נותנת למזכרת בתיה את האופציה לחזור וסוגרת לה כל דלת בהתקפה. מזכרת בתיה עם דרייבים טובים הצליחה קצת לנסות לחזור אבל לא הצליחה לתרגם את אותם לניקוד.

תל אביב עם ניצחון חשוב מבטיחה את המקום השני ואת העליה לפלייאוף, היא תפגוש בחצי גמר את הכלבים מהכרמל שכבר ניצחו אותם במפגש האחרון ביניהם. תל אביב רוצים לחזור לעוד גמר ולנסות לזכות באליפות שניה ברציפות.

 

מחזור השלמה 2

מזכרת בתיה כסופי הגב (2-6) – אריות ירושלים (6-4) 39-6

מזכרת בתיה התארחה בירושלים במשחק האחרון של העונה הסדירה ובתקוה גם לסיים עם ניצחון.

המשחק התחיל חזק מהצד של האורחת ולא נתנה לירושלים לברוח למרות שהירושלמים הצליחו לעלות על הלוח ראשונים.

מהלכי הגנה טובים של האורחים ובעיטת שדה הצליחו לצמצם ולהישאר קרוב (6-5).

מהנקודה הזאתי הירושלמים התחילו להתעורר ועם מהלכי הגנה טובים הצליחו להעביר את המומנטום אליהם ובכך גם להגדיל את הפער.

מזכרת בתיה ניסתה לעשות קאמבק עם מהלכים טובים בהגנה ובהתקפה, ועם צמצום פערים קטן זה גם היה נראה כך, אבל ירושלים היו פשוט יותר מידי על הקבוצה האורחת ולא נתנה להם אופציה לחזרה.