בית שמש וירושלים עם צעד לכיוון הפלייאוף וחוף הכרמל בסכנה

תאקל IFL בוגרים

תקציר מחזור 13 ליגת הבוגרים ע"ש משפחת קראפט

ירושלים נגד מזכרת בתיה 7-18

מזכרת בתיה הגיעה לירושלים בתקווה לסגור את העונה עם ניצחון ולהפריע לירושלים בדרך לפלייאוף.

הרבע הראשון היה נטול אירועים ברובו כאשר ירושלים מצליחה לעלות ליתרון ראשונה וכך גם לקבוע את תוצאת הרבע, 6-0 ירושלים. הרבע השני היה צמוד יותר כאשר מזכרת בתיה מצליחה עם דרייב נהדר לעלות ליתרון במשחק בעזרת בעיטה מוצלחת של דור תובל, 7-6 במחצית למזכרת בתיה.

הרבע השלישי היה בשליטה ירושלמית ועם שתי הבקעות, הצליחה הקבוצה מהבירה לברוח למזכרת בתיה שהייתה חסרת מענה. 18-7 בסוף הרבע השלישי.

הרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד ובלי יותר מידי שינויים. אף התקפה לא הצליחה להוסיף נקודות על לוח התוצאות ומזכרת בתיה עם כמה דרייבים טובים גם היא לא הצליחה להמיר את ההתקפות האלה לנקודות. מזכרת בתיה סוגרת את העונה במקום ה6 עם 2 ניצחונות ו 5 הפסדים.

ירושלים בשבוע הבא תמתין לבאר שבע שבמידה וירושלים מנצחים את באר שבע מקומה בפלייאוף כמעט מובטח במידה וחוף הכרמל לא תנצח את רמת השרון.

בית שמש נגד באר שבע 18-42

בית שמש ירדה דרומה לבאר שבע כדי לחפש עוד ניצחון וצעד נוסף לכיוון הפלייאוף.

המשחק נפתח באנרגיה גבוהה כאשר באר שבע מצליחה להבקיע שתי טאצ'דאונים ללא מענה מהצד של בית שמש ולעלות ליתרון 12-0 בתחילת הרבע הראשון. ההגנה של באר שבע בתחילת המשחק לא נתנה לבית שמש לנשום ובהובלת אהוד קליין ( 5 תיקולים ו TFL  1) הקבוצה הביתית החזיקה את בית שמש קרוב קרוב. הנקודות הגיעו ממסירות של הקב של באר שבע מיכאל זיקה ( 2 טד במסירה) לדויד סבג ( 2 טד ו 30 יארד). לקראת סוף הרבע הראשון נראה שבית שמש מצליחה להתעורר ועם ריצה של אביעד אוחיון ( 25 יארד בריצה וטד) המורדים חזרו למשחק.

הרבע השני היה ברובו בשליטה של בית שמש כאשר הם מוסיפים 14 נקודות על הלוח ללא מענה בהובלת צבי גרינסטון ( 152 יארד במסירה ו 3 טד). תוצאת המחצית 22-12 בית שמש.

הרבע השלישי היה מאוד הגנתי כאשר שתי ההגנות לא נתנו מרווח נשימה להתקפות ושתי הקבוצות הצליחו להוסיף ללוח התוצאות רק טד אחד כל הרבע. מהצד ההגנתי של בית שמש היה אייזק רובין שבלט עם (4 תיקולים, סאק 1, 2 TFL, חטיפה אחת).

הרבע הרביעי כמו "העתק הדבק" של הרבע השני. בית שמש החליטה שהיא מסיימת את המשחק ועם שתי טד בית שמש מצליחה לסגור את הסיפור.

באר שבע שבוע הבא תעלה לירושלים כדי לסגור את העונה בטעם חיובי ואולי למנוע מירושלים עליה לפלייאוף.

בית שמש תארח את חוף הכרמל שבמידה ולא מצליחה לנצח את רמת השרון מי שתנצח במשחק זה מי שיעלה לפלייאוף.

חוף הכרמל נגד רמת השרון 66-43

רמת השרון עלתה צפונה לפגוש את חוף הכרמל שחייבת ניצחון כדי להבטיח את מקומה בפלייאוף.

תחילת המשחק היה בשליטה של האורחים כאשר אברהמי פרקש (338 יארד במסירה ו7 טד) מוצא את דני מיכאלוב (49 יארד ו טד) ובן טובין (49 יארד ו 2 טד) בשתי דרייבים חופפים כדי לעלות ליתרון, 14-0 רמת השרון. בהמשך הרבע היה נראה שחוף הכרמל מצליחה להתעורר בעזרת ריצה של נביאל שלום לטד ( 151 יארד בכולל ו2 טד), אך למרות זאת הרבע הראשון היה בשליטה של האלופה המכהנת.

הרבע השני לא היה שונה כאשר רמת השרון לא נותנת לחוף הכרמל מרווח נשימה ומצליחה לברוח לה עם 3 טד לעומת 1 של חוף הכרמל בכל הרבע השני. תוצאת המחצית 36-13 לרמת השרון.

המחצית השניה קיבלה רוח שונה כאשר הקבוצה הביתית יצאה למחצית עם אנרגיות ושתי טד רצופים של נביאל שלום ושקד אקריש ( 89 יארד וטד).

הרבע השלישי היה ברובו הופעה של ההגנות, מהצד של חוף הכרמל היה זה מיכה אלון הוותיק ( 10תיקולים ו 1.5 TFL ) שחזר לאחר פציעה ממושכת ומהצד של רמת השרון זה היה דני איסטמן ( עם 12 תיקולים ו 4.5 TFL).

הרבע הרביעי ברובו היה צמוד כאשר הקהל צפה בפינג פונג הבקעות. כל קבוצה מצליחה להחזיר לשניה עם טד משלה. למרות זאת רמת השרון הייתה גדולה מידי לחוף הכרמל שלא הצליחה לצמצם את הפער.

רמת השרון מסיימת את העונה במקום הראשון ועם הביתיות בחצי הגמר.

חוף הכרמל צריכה ניצחון מול בית שמש בשבוע ההשלמה כדי לעלות לפלייאוף.