באר שבע עם ניצחון קל ותל אביב ובית שמש עם עוד צעד לכיוון הפלייאוף

תאקל IFL בוגרים

תקציר מחזור 11 ליגת הבוגרים ע"ש משפחת קראפט

חלוצי תל אביב נגד אריות ירושלים 12-22

ביום חמישי נפגשו תל אביב וירושלים למשחק עם אפשרות להכרעה במירוץ לפלייאוף של כל אחת מהקבוצות הללו.

הרבע הראשון היה מאוד הגנתי כאשר שתי ההגנות לא נותנות להתקפות לפתח דרייבים טובים ולייצר הובלה. בהגנה של ירושלים בלט דווקא כוכב התקפי, דודי פיטוסי, ועם משחק הגנתי נהדר ( 5 תיקולים ו 3 סאקים) הצליח לעזור לירושלים למנוע מההתקפה התל אביבית ליצור מומנטום, ומהצד התל אביבי משחק נהדר של בן גור ( 7 תיקולים ו1.5 TFL ו 1.5 סאקים) גם כן לא נתן מנוחה להתקפה הירושלמית.

הרבע השני נפתח בדרייב מעולה של הקבוצה האורחת שהסתיים בניקוד, טאצ'דאון של עומר פינטוס ( 199 יארדים במסירה וטאצ'דאון במסירה ואחד בריצה), והקהל החל להרגיש שהמשחק "נפתח".

לקראת המחצית, הקבוצה הביתית הצליחה לצמצם נזקים ועם מסירה של נועה פיראל ( 78 יארדים במסירה וטאצ'דאון) לאפי משען ( 60 יארדים בתפיסה וטאצ'דאון) קבעו את תוצאת המחצית 8-6 תל אביב.

הרבע השלישי היה שחזור של הרבע הראשון כאשר אף התקפה לא מצליחה לעלות על לוח התוצאות. אך הרבע הרביעי נפתח בצורה שונה לחלוטין, ירושלים הצליחה בהובלת דויד אבל (523 יארדסים במסירה וטאצ'דאון) שחזר לעמדת הקב לאחר פציעה של נואה, לעלות על לוח התוצאות ובחיבור בין אבל לבריאן פריד ( 38 יארדים וטאצ'דאון) לעלות ליתרון ראשון במשחק, 12-8 ירושלים.

לקראת אמצע הרבע הרביעי תל אביב הצליחה להחזיר את היתרון, חיבור בין עומר פינטוס לירדן לשם ( 97 יארדים וטאצ'דאון) קבע 16-12 תל אביב.

בדקה האחרונה תל אביב הצליחה להבקיע טאצ'דאון נוסף מידיו של בן לנדון בריצה והקבוצה האורחת הצליחה לסגור את הסיפור בתוצאת סיום 22-12.

לאחר החג תל אביב תארח את חוף הכרמל שמחפשת ניצחון לאחר ההפסד לבית שמש.

ירושלים תצא להפוגה.

באר שבע ספרטנים נגד חיילי פתח תקוה 0-40

פתח תקוה ירדה דרומה בתקוה למצוא את הניצחון הראשון של העונה.

המשחק נפתח בשליטה של הקבוצה הביתית כאשר היא לא נותנת לקבוצה האורחת מקום לפתוח מומנטום. המחצית הראשונה הייתה כולה של באר שבע כאשר הם מזנקים עד המחצית ליתרון של 40-0, יתרון ממנו פתח תקוה לא הצליחה לחזור וקבע את תוצאת המשחק.

לאחר החג באר שבע תעלה למרכז למפגש עם האלופה המכהנת ובמטרה לשבש לה את התוכניות ולהקשות עליה בתמונת הפלייאוף.

פתח תקוה תגיע למזכרת בתיה במטרה לסיים את העונה עם ניצחון אחד לפחות.

מורדי בית שמש נגד כלבי הכרמל 27-50

בית שמש וחוף הכרמל נפגשו בפעם הראשונה העונה בוינגייט ולשתי הקבוצות היה הרבה מה להוכיח במשחק.

הרבע הראשון נפתח בריצה של נביאל שלום לטאצ'דאון ( 112 יארדים וטאצ'דאון) בתחילת המשחק.

לבית שמש לקח חצי רבע אבל הם הצליחו למנוע מהקבוצה שדורגה ראשונה בליגה לברוח להם ברבע הראשון, ובעזרת מסירה של צבי גרינסטון ( 281 יארד במסירה ו 7 טאצ'דאונים) ליעקוב רבינוביץ' ( 48 יאארדים בתפיסה וטד) הקבוצה האורחת הצליחה לצמצם את הפער 7-6 לחוף הכרמל.

חוף הכרמל לא נתנה יותר מידי מנוחה לבית שמש ומיד בדרייב לאחר מכן מסירה של עידן סיגל (66 יארדים במסירה וטד) לשחר עדי ( 91 יארדים וטד) חוף הכרמל הצליחה לסגור את הרבע הראשון ביתרון, 13-6.

ההגנות הצליחו למנוע משתי הקבוצות שלרוב פותחות חזק על ההתחלה ללחוץ על הגז, לחוף הכרמל היה זה טל אלבז (10 תיקולים ו 1.5 TFL) ומנגד היה זה אפריים נחמן (9 תיקולים ו 0.5 TFL).

הרבע השני היה כולו בית שמש כאשר הקבוצה האורחת הצליחה להבקיע 26 נקודות לעומת של חוף הכרמל וקיבעה את מעמדה במשחק כקבוצה הדומיננטית.

המחצית השניה הייתה יותר רגועה כאשר שתי הקבוצות מצליחות לעלות על הלוח. חוף הכרמל עוד ניסתה לצמצם נזקים אבל נראה שבית שמש הייתה גדולה עליהם.

חוף הכרמל לאחר החג תגיע לירושלים בשביל משחק שהם חייבים לנצח מול תל אביב.

בית שמש תצא לשבוע מנוחה גם במחזור לאחר החג.

טבלת הליגה

סטטיסטיקה