באר שבע חוזרת לליגה ברגל ימין ותל אביב מנצחת לאחר מותחן

תאקל IFL בוגרים

תקציר מחזור 2 ליגת הבוגרים ע"ש משפחת קראפט

פתח תקוה נגד באר שבע 21-0

פתח תקוה פתחה עונה מול באר שבע שחוזרים אלינו לאחר שנה של היעדרות.

המחצית הראשונה התאפיינה במשחק שוויוני. שתי הקבוצות ניסו לקחת שליטה על המומנטום אך ללא הצלחה משמעותית, לבסוף הייתה זו באר שבע שבעזרת ריצה של עמית בונקר הצליחה לעלות ראשונה על הלוח. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 9-0 לבאר שבע לאחר תוספת 2 נקודות סייפטי ברבע הראשון. הגנת באר שבע בהובלת אלכסנדר דובריקן עם 5 תיקולים ו-1.5 סאקים לא נתנה לפתח תקווה מנוחה.

המחצית השניה התאפיינה בהמשך שליטה של באר שבע ובעזרת שני טאצ'דאונים נוספים הקבוצה האורחת הצליחה לפתוח פער. מכאן והלאה היה קשה לפתח תקוה לפתח תקוות לניצחון ראשון העונה וניסיונותיה לחזור למשחק לא צלחו וזאת למרות הופעה מכובדת של מרדכי ביזלי עם 102 יארדים במסירה.

פתח תקוה תפגוש במחזור הבא את חיפה, לבאר שבע שבוע מנוחה שלאחר מכן תפגוש את חיפה במשחק הביתי הראשון של באר שבע.

סטטיסטיקה

טבלת הליגה

בית שמש נגד תל אביב 54-52

תל אביב הגיעה לבית שמש בשביל לחפש ניצחון ראשון העונה לאחר ההפסד לאלופה. המשחק בין תל אביב לבית שמש שנה שעברה היה מועמד למשחק העונה וגם השנה הצופים שנכחו קיבלו משחק בלתי נשכח.

פתיחת המשחק אופיינה בתצוגות הגנתיות כאשר שתי הקבוצות מתקשות לשים נקודות על הלוח, אך לקראת אמצע הרבע הראשון תל אביב הצליחו לעלות על הלוח ראשונים עם מסירה של עומר פינטוס (סיים עם 7 טאצ'דאונים ו 218 יאד במסירה) ליהלי שיין. בית שמש לא חיכו הרבה זמן והגיבו ישר עם טאצ'דאון שלהם במסירה נהדרת של צבי גרינסטון (סיים עם 7 טאצ'דאונים ל 445 יארד במסירה) לדויד סאלם, סוף הרבע הראשון 8-6 בית שמש.

ברבע השני שתי ההתקפות התחילו להגביר קצב וכמו במשחק של שנה שעברה פינג פונג ההבקעות התחיל, שתי הקבוצות מצליחות להבקיע אחת אחרי השניה. 24 – 22 לבית שמש במחצית.

הרבע השלישי והרביעי היו בהמשך ישיר לרבע השני כאשר הקבוצות לא הפסיקו להבקיע למרות מהלכים מצוינים של ההגנות פה ושם, לא היה ניתן לעצור את ההתקפות. מהצד של בית שמש היה זה אלייז'ה לייט שסיים עם 183 יארד ממסירה וטאצ'דאון אחד ומצד החלוצים היה זה אוריאל גרין עם 124 יארדים בריצה .

הדקה האחרונה של המשחק הייתה דקה מהאגדות כאשר בית שמש מצליחים לעלות ליתרון 50 שניות לסיום. המשחק כמו בשנה שעברה הוכרע בשניות האחרונות כאשר תל אביב מצליחים לנצל את טעויות של ההגנה של בית שמש ולהתחיל את הדרייב האחרון של המשחק 35 שניות לסיום מאמצע המגרש.

במהלך המנצח הכדור נחת לידיים של גו'רדן לשם שסיים את המשחק עם 2 טאצ'דאונים ו 53 יארדים, וסגר את תוצאת המשחק 54-52 לתל אביב.

בית שמש ותל אביב יוצאים לשבוע מנוחה שלאחר מכן תל אביב תפגוש את פתח תקוה ובית שמש תפגוש את רמת השרון כאשר היא מחפשת ניצחון ראשון מול האלופה המכהנת.

סטטיסטיקה

טבלת הליגה