ליגת נוער ארצי – שבוע 7

פלאג נוער ארצי

הבית הצפוני בליגת פלאג נוער ארצי התכנסו במגרש בקרית אונו ל3 משחקים מרתקים. במשחק הראשון, חיפה ראמס נשארים אחת הקבוצות החזקות עם ניצחון שמיני נגד תאנדר רמת השרון. מיד עם תחילת המשחק, היתרון של הראמס היה בולט, ולמרות מהלכים טובים מתאנדר, הקבוצה מחיפה הצליחה לגבור עליהם עד הסוף, והמשחק נגמר 41-18. במשחק הבא, זאבי קרית אונו שחקו נגד כדורי. כדורי, שמגיעים כל שבוע מחדש עם שיפור והתקדמות, הצליחו לחטוף מספר פעמים את הכדור מזאבי קרית אונו, ואף להשיג כמה טאצדאונים. למרות התחרות, לזאבי קרית אונו היה יתרון, והם הצליחו לנצח נגד כדורי עם ניקוד סופי של 40-13. הזאבים שיחקו שני משחקים, ולאחר ההצלחה נגד כדורי, הקבוצה מקרית אונו הגיעו לשחק נגד רעננה רפטורס. הרפטורס, המנצחים הגדולים של השבוע הקודם, שכבר טיפסו למקום השני בדירוג, בעוד זאבי קרית אונו במקום השלישי. המשחק היה צמוד מאוד ועמד בשיוויון עד לדקות האחרונות של המשחק. כשעוד הניחו הקהל שהמשחק יגיע למצב של תיקו, רעננה רפטורס הצליחו בדקה האחרונה להבקיע טאצדאון. בניסיון של קרית אונו להחזיר את הכדור לאנד זון שלהם, רעננה הצליחו לעצור אותם בעזרת הגנה טובה ביותר, והמשחק נגד בתוצאה סופית של 24-18!

הבית הדרומי התכנס שוב בירושלים, במשחקים שבהם ראינו בפעם הראשונה בליגה את הסדקים של הקבוצה מאפרת. עצמה אפרת, שהיו בטרנד של ניצחונות עם 0 הפסדים, מוקמים ראשונים בדירוג, ככל הנראה לא הגיעו מוכנים למשחק שלהם נגד כפירי ירושלים. הכפירים הגיעו חזקים ומיומנים, והביסו את אפרת בפעם הראשונה, במשחק שנגמר 41-13. במשחק הבא, הגורילות הגיעו עם הרבה אנרגיה ורעב לנקודות במשחק שלהם נגד לוחמי יהודה, קבוצה שבאופן עקבי הם מצליחים להביס. התוצאה שיקפה בדיוק את המשחקים האחרונים שלהם, בניקוד סופי של 63-15 לגורילות מזכרת בתיה.

בית מרכז הגיעו לשחק במודיעין ב2 משחקי בלואאוט, כפי שהם מכירים טוב מהמשחקים הקודמים של העונה. אליצור חשמונאים ממשיכים את הטרנד הניצחונות כשניצחו נגד להבות מודיעין שחור 41-19. ובמשחק הבא, להבות מודיעין צהוב שוב מנצחים נגד להבות מודיעין סגול, הפעם בתוצאה סופית של 62-19.