רמת השרון מנצחת את תל אביב ומתברגת במקום השני בטבלה

תאקל IFL בוגרים

תקציר מחזור 9 ליגת הבוגרים ע"ש משפחת קראפט

חלוצי תל אביב נגד פטישי רמת השרון 14-36

תל אביב אירחה את רמת השרון במגרש בירושלים לקרב על המקום השני.

הקבוצה המארחת פתחה בסערה ולקחה פיקוד מלא על הרבע הראשון, עם שני טאצ'דאונים אחד של אוריאל גרין ( 18 יארד וטאצ'דאון) בריצה  והשני מסירה של עומר פינטוס ( 115 יארד וטאצדאון) לגורדן לשם ( טאצ'דאון ל 45 יארד ). וכך בסוף הרבע הראשון לוח התוצאות הראה 14-0 תל אביב.

הרבע השני היה עדיין בשליטה תל אביבית ובסיוע משחק מרשים של יוליאן אלשקין ( 2 חטיפות ושלושה תיקולים) הקבוצה הביתית הצליחה להשאיר את האלופה המכהנת בלי תשובה.

לקראת סוף הרבע השני האלופה הצליחה להראות סימני חזרה למשחק ובעזרת טאצ'דאון של דני איסטמן ( 2 טאצ'דאונים ו 52 יארד בריצה) מאברהמי פרקש ( טאצ'דאון ו 56 יארד במסירה) הצליחה לצמצם את הפער לטאצדאון אחד. בתום המחצית הראשונה תל אביב עדיין הייתה עם ההובלה 14-6.

המחצית השניה הייתה שונה לחלוטין מהראשונה כאשר רמת השרון מצליחה למצוא תשובה לכל הבעיות ופשוט שולטת במשחק מתחילת המחצית ועד סופו, כאשר היא מצליחה להבקיע 30 נקודות ללא מענה מהקבוצה הביתית.

בנוסף ליכולת ההתקפית של האלופה גם ההגנה הצליחה לעשות את העבודה בהובלת דני איסטמן ( 6 תיקולים וסאק) אך גם להגנה התל אביבית היו את המובילים שלה אור שלום( 7 תיקולים) וטל נוביק (7 תיקולים סאק ו1.5 TFL).

ברבע הרביעי הקבוצה התל אביבית הראתה סימנים של חזרה אך היא לא הצליחה להמיר אותם לנקודות.

ניצחון זה מקנה לרמת השרון עוד צעד לעבר הפלייאוף ולעומת זאת תל אביב צריכה לנצח את כל המשחקים העומדים בפניה על מנת להבטיח את מקומה בפלייאוף.

רמת השרון בשבוע הבא תארח את פתח תקוה שעדיין מחפשת את הניצחון הראשון העונה ותל אביב תצא לשבוע מנוחה.

סטטיסטיקה

טבלת הליגה