ליגת בוגרים ארצי – שבוע 8

פלאג בוגרים ארצי

ליגת פלאג בוגרים ארצי התכנס לשבוע שמיני ואחרון של משחקים, בצ׳אנס האחרון שלהם לזכות ולהגיע לפלייאוף, למעט קבוצות של הבית הדרומי עם משחקי השלמה.

הבית הדרומי שיחק בירושלים, בשתי משחקים שכללו את קבוצת להבות מודיעין – קבוצה שהתחילה את העונה בחלק התחתון של טבלת הדירוג, ובמהלך העונה הזניקו את עצמם למקום השני. במשחק הראשון שלהם נגד הנחיל השחור מבאר שבע, הקבוצה ממודיעין הצליחה להוציא ניקוד מטורף של 54-0! ובמשחק השני שלהם נגד אריות ירושלים, להבות מודיעין הוכיחו שהם יכולים להשיג 5 נקודות יותר מהמשחק הקודם. אריות ירושלים קבוצה חזקה, וכן נתנה פייט עם מהלכים טובים וכמה טאצדאונים. המשחק הסתיים 59-18 לטובת להבות מודיעין.

הבית הצפוני שיחק ביום שישי ברמת השרון, ביום חם מאוד. הבוקר התחיל עם משחק של זאבי קרית אונו נגד טרופרס פתח תקווה. זאבי קרית אונו הגיעו לנצח ולהבטיח לעצמם מקום בפלייאוף, ובהחלט הראו את זה במשחק הראשון שלהם. הזאבים שחקו נהדר נגד פתח תקווה וסיימו את המשחק עם תוצאה של 46-0. במגרש ממול, חלוצי תל אביב שחקו נגד הדוגס של חוף הכרמל. המשחק היה צמוד ואינטנסיבי ביותר ואף כלל כמה פציעות. התקפת הקבוצות הייתה טובה מאוד, ושתי הקבוצות ביצעו מהלכים מרשימים שהובילו לטאצדאונים מספקים. אך בסוף, הדוגס מחוף הכרמל לקחו את המשחק בתוצאה של 32-26. החום גבר וכמו כן המשחקים הגבירו הילוך. במשחק השני של החלוצים מתל אביב נגד הפטישים של רמת השרון, השחקנים נעו בין מהלכים מגניבים והפסקות מים וצל. שתי הקבוצות שיחקו במקצועיות, אבל תל אביב הביאו פייט שדחף אותם לניצחון נגד הקבוצה המדורגת ראשונה בטבלת הדירוג. חלוצי תל אביב, ששיחקו שתי משחקים קשים ביותר עם חום כבד וכמה פציעות, סיימו את היום שלהם עם ניצחון של 26-20 נגד פטישי רמת השרון. במשחק השני של קרית אונו, הם כבר הריחו את הפלייאוף, כשהגיעו לשחק נגד ההאנטרס מעמק יזרעאל. הקבוצה הצפונית מעמק יזרעאל הופתעה לשחק נגד קבוצה עם אנרגיות טובות במיוחד, שהגיעו מיד אחרי שניצחו במשחק הראשון שלהם. המומנטום של הזאבים מקרית אונו המשיך איתם למשחק נגד ההאנטרס, והצליחו לגבור עליהם עם פער דיי מכובד. המשחק הסתיים 56-15 לזאבי קרית אונו. במשחק האחרון של היום, בשיא החום, קיבלנו שואו דאון של הקבוצות הצפוניות – הדוגס מחוף הכרמל, וההאנטרס מעמק יזרעאל. הדוגס מחוף הכרמל חיכו בסבלנות למשחק שלהם, לעומת ההאנטרס שהגיעו הישר ממשחק נגד קרית אונו. למרות שההאנטרס כן הוכיחו שהחום כנראה לא משפיע עליהם ושחקו מצויין, הדוגס קיבלו יתרון והשתמשו בטכניקה טובה מאוד להביס את עמק יזרעאל במשחק שהסתיים 34-12 לחוף הכרמל.

משחקי הפלייאוף עתידים להתקיים לאחר שבוע ההשלמה של הבית הדרומי.