הכפירים נשארים מושלמים, קרית אונו עם ניצחון מותח מול מודיעין

תאקל IHFL נוער

תמונות: יוני מוגרבי.

השבוע חווינו משחקים מכל קצוות הקשת בליגת הנוער על שם משפחת קראפט, עם קרית אונו שבנצחון מותח וקריטי מול קבוצה שעד עכשיו לא הפסידה בדמות מודיעין, כפירי ירושלים שהמשיכו לשמור על מאזן נקי מהפסדים עם נצחון קל על כרמיאל, ושתי הקבוצות החדשות בעונת פיתוח בדמות חיפה ומזכרת בתיה שהצטרפו למעגל המשחקים וחיפה יצאה כשידה על העליונה.

זאבי קרית אונו 22 – להבות מודיעין 20

המשחק המרכזי של השבוע לא אכזב והקבוצה הביתית פתחה עם דרייב נהדר שכולו התנהל על הקרקע ומלבד מהלך אחד כולו דרך הרגליים של נאור ראובן אבל דווקא הסקור הגיע עם ק"ב סניק ויתרון 0-8 מוקדם. ההגנה של הזאבים ברבע הראשון הצליחה להכיל את משחק הריצה של הלהבות ובעיקר את נועם מלול ומסירה לא מושלמת של ארונוף בדאון רביעי החזירה את הכדור לאדומים-שחורים.

בדרייב הבא של מודיעין, מלול כבר הצליח לצאת לריצה של 25 יארד שהובילה לצמצום היתרון המקומי לכדי 2 נקודות אחרי מסירה של ארונוף למתן באומן לט"ד. על סף המחצית הלהבות לקחו את היתרון (וכשלו פעמיים בהמרות אחרי) כאשר הם חוסמים פאנט ויקיר ברגר משתלט על הכדור באנדזון לט"ד עם 8-12 במחצית. ראובן המשיך להיות דומיננטי במחצית השניה והשיג שני דאונים ראשונים אבל פימבל את הכדור שהעביר את הכדור למודיעין ומהצד השני סאק יפה של גלעד שוורץ הוביל לפאנט קריטי.

ההגנות והקבוצות המיוחדות המשיכו לתת את הטון כאשר אף קבוצה לא מצליחה לברוח ליריבתה, משחק הריצה של קרית אונו קצת נעצר אבל למרות שראובן מפמבל פעם נוספת בפתיחת הרבע הרביעי, הוא עזר לקבוצתו לקחת את היתרון עם ההמרה אחרי עוד ק"ב סניק לאנדזון. ללהבות עוד הייתה הזדמנות לעשות מהפך בדרייב הסיום עם דאון ראשון וגול מקו ה-4 אבל למרות שהצליחו למצוא את האנדזון אבל הט"ד בוטל בגלל עבירה של מערך לא חוקי, לאחר מכן ארבעה נסיונות נוספים מקו ה-9 לא הושלמו והזאבים כרעו ברך בשביל הניצחון.

כפירי ירושלים 53 – עצמה כרמיאל 0

מוליכת הטבלה המשיכה את היכולת הטובה ולא התקשתה מול יריבתה שניסתה לתת פייט אך לא הצליחה לשים נקודות על הלוח. מתתיהו בדנרש התגבר על הפציעה וחזר לעמדת הק"ב הפותח, וכבר מהדרייב הראשון הטיל את מרותו עם מסירת הט"ד הראשון אל מנחם סקלאר (9 יארד) ומיד אחרי נועם פריד במסירה של 33 יארד מאותו בדנרש הגדיל את התוצאה. כאן נכנס משה רוזנסון לפעולה עם תפיסה לט"ד והיתרון צמח ל0-19 בסיום הרבע הראשון.

כרמיאל ניסתה לענות ולמרות נסיונות מסירה לא מוצלחים של גיא שושנה (מלבד סקרין יפה אל דן דמרי) היא הצליחה לפרוץ עם ריצה יפה של 40 יארד של דמרי, אך לא הצליחה להגיע אל האנדזון והכדור חזר לכפירים ורוזנסון שם ט"ד נוסף בתפיסה. רוזנסון המשיך לספק את הסחורה עם ט"ד שלישי שלו (והחמישי של בדנרש). ברבע השלישי בדנרש הוסיף לטחון את ההגנה נגד המסירה של עצמה כרמיאל עם שתי מסירות נוספת לאנדזון, רוזנסון עם אחת נוספת והשניה לפריד. ולקינוח הוא מסר את טאצ'דאון מס' 8 (!) שלו אל סקלאר ל-22 יארד כדי לחתום את התוצאה הסופית של המשחק.

איילי חיפה 22 – מזכרת בתיה גורילות 0

שתי קבוצות חדשות ישנות הצטרפו לעונה, במה שמוגדרת עבורן עונת פיתוח כאשר כל אחת מהן תשחק מחצית עונה, של 4 משחקים בעונה הסדירה ואז תצטרפנה למשחקים בפלייאוף התחתון. חיפה נראתה יותר חדה והתוצאה בהתאם כאשר הרבע הראשון היה בעיקר גישושים של בעיטות הרחקה וחוסר הצלחה בדאון רביעי אבל בסופו של דבר סבה מדבד הק"ב החיפאי שבר את השיוויון עם מסירה לדניאל לויט ויתרון 0-8 בסיום הרבע הראשון.

חיפה איימו להגדיל את היתרון אבל מדבד נחטף בידי אופיר אשכנזי מהגורילות על סף האנדזון, אבל אחד מהמצטיינים ההגנתיים של חיפה, אבישי דסקל עם שני סאקים על הק"ב אוהד שטרית, השני מביניהם הוביל לפאמבל והשתלטות של אופיר לנדרמן אבל גם שם מדבד כשל בריצה להשיג דאון ראשון. 30 שניות למחצית התוצאה כבר צמחה אחרי פאנט של מזכרת מתוך החמש שלה והחזרה של יהב יוחנן ל-0-14 במחצית.

יוחנן גם פתח את המחצית השניה עם גרימה להשמטה במהלך ריצה של הגורילות והשתלטות של רז גדסי, נתנה את הכדור למדבד שעם מסירה של 38 יארד לניתאי פדידה וט"ד נוסף באוויר. חיפה חתמו את התוצאה ברבע הרביעי עם מהלך הגנתי מצוין של אותו פדידה שעם סאק באנדזון הוביל לסייפטי וקביעת תוצאת הסיום.

המשחק שהופסק בגלל סופת ברקים בין רמת השרון לקרית אונו – נקבע מחדש ליום רביעי 26/1 וימשיך מהנקודה בו הופסק, כתוצאה מכך המשחק בין איילי חיפה לרמת השרון הועבר ליום ג' 8/3.