בית שמש ורמת השרון עם ניצחונות קלים בשבוע 10

תאקל IFL בוגרים

תקציר מחזור 10 ליגת הבוגרים ע"ש משפחת קראפט

מזכרת בתיה כסופי הגב נגד מורדי בית שמש 44-3

בית שמש הגיעה למזכרת בתיה בשישי בבוקר לאחר כמה מחזורים ללא משחקים וקיוותה להתחיל להניע מומנטום ולהבטיח את מקומה בפלייאוף. מזכרת בתיה לעומתה קיוותה להשיג את הניצחון השני של העונה ולהתקרב בעוד צעד לכניסה לפלייאוף.

המשחק התחיל בכך שמזכרת בתיה עולה לראשונה על לוח התוצאות עם דרייב נהדר שהוביל בסוף לבעיטה של דור תובל ושלוש נקודות בתחילת הרבע הראשון.

בית שמש התעוררה לאט וכמעט רבע שלם עבר לפני שהגיבה, אבל עם ריצה נהדרת של אביעד אוחיון ( 106 יארדים וטאצ'דאון) הקבוצה האורחת מצליחה לעלות ליתרון ראשון במשחק, 6-3 בסוף הרבע הראשון.

הרבע השני היה כולו בית שמש ועם 26 נקודות ברבע השני הקבוצה האורחת ברחה ליתרון משמעותי בהובלת צבי גרינסטון ( 232 יארדים במסירה ו 3 טאצ'דאונים).

תוצאת המחצית 32-3.

במחצית השניה בית שמש הורידה רגל מהגז לאחר רבע שני מטורף והיה נראה לפרקים שמזכרת בתיה מצליחה להיכנס לקצב בעזרת מהלכים נהדרים בהובלת דביר ארג'ואן ( 97 יארדים במסירה) ועומר גולדנברג ( 5 תפיסות ל 71 יארדים) אך למרות זאת היא לא הצליחה להמיר את הדרייבים לנקודות.

בית שמש הצליחה לעלות על הלוח עם עוד 2 טאצ'דואנים בשביל לסגור את הסיפור ולקבוע את תוצאת הסיום.

בשבוע הבא בית שמש תפגוש את חוף הכרמל במפגש שיכול להכריע הרבה בתמונת הפלייאוף וצפוי למשוך הרבה עניין מרחבי הליגה.

מזכרת בתיה יוצאת לשבוע מנוחה.

 סטטיסטיקה

טבלת הליגה

פטישי רמת השרון נגד חיילי פתח תקוה 8-48

פתח תקוה אירחה את האלופה המכהנת במטרה להשיג את הניצחון הראשון של העונה ובתקוה להפריע לרמת השרון בתמונת הפלייאוף. רמת השרון הגיעה לסגור את הסיפור מהר ועם מחצית ראשונה חד צדדית האלופה עשתה את מה שהיא יודעת שזה לפתוח מבערים ולברוח כמה שיותר מהר.

לרמת השרון דנאל מטיאקוב (140 יארדים ו טאצ'דאון) הראה למה הוא עדיין מספיק דומיננטי גם אם הוא לא הופיע מתחילת העונה. תוצאת המחצית 40-0 לרמת השרון.

במחצית השניה רמת השרון הורידה רגל מהגז, הרבע השלישי לא הראה דומיננטיות של אף קבוצה אך לקראת סוף המשחק פתח תקוה מצליחה לעלות על לוח התוצאות עם טאצ'דאון בריצה של ישי קרישנר. רמת השרון גם היא הצליחה להגדיל את ההובלה וכך סגרה את המשחק.

רמת השרון תצא לשבוע מנוחה ופתח תקוה תרד דרומה לבאר שבע במטרה להשיג ניצחון ראשון מול הקבוצה הדרומית.

 סטטיסטיקה

טבלת הליגה